tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg tog lige en hurtig beslutning, og skyndte mig at sende en besked af sted inden jeg fik kolde fødder :P

 

Skrev som du rådede mig til, at jeg er hængt op den næste halvanden uges tid, men at efter d. 16 har jeg ingen planer :glad

 

Dejligt! ;) 

 

Så må vi håbe at hun bare godtager den.... alle kan jo have travle perioder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Koldskål i december? Ej, så må man gerne nedlægge veto!

Tak :) jeg fik heldigvis lov til at få tomatsuppe :p fordelen ved at være gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøøøv Jumboland i Aalborg lukker :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville trække den, og hvis hun når at spørge igen, så give tandskøgen, tigere, dårlige nætter, ammehjerne og evt dårlig mave skylden for at du "kom helt fra at svare". Og når du så svarer, så forklar, at I har en del aftaler her i anledning af julen, men at du har god tid efter D xxx (efter NF) :goodluck

Edit: Ser nu at du allerede har svaret :) Håber at kollegaen accepterer at vente ;)

Åh, jeg håber altså også at hun bare acceptere det.. Men hvis hun skriver noget tilbage om, at jeg da burde have tid før eller noget, så tror jeg altså også bare at jeg venter med at svare tilbage til efter næste mandag :badgirl

Men tak for rådet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøøøv Jumboland i Aalborg lukker :boo

Hvor ligger det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ligger det?

På gøteborgvej "bagved" Telenor og banken. Men de lukker 15/12 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På gøteborgvej "bagved" Telenor og banken. Men de lukker 15/12 :(

Øv :( hørte det også lige på aura du her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over folk og deres Kasseckykler, ikke mindst dem der ikke kan finde ud af at køre på dem!

:gal  :gal  :gal  :gal :gal

 

Der var en tosse, der væltede med sin cykel foran mig på cykelstien,så jeg kørte ind i hende!

:klap  :klap

Hun kom gudskelov ikke noget til, men jeg spildte min kaffe, og slog mit knæ, og det gør helt vildt ondt!

 

Øv for en dårlig start på dagen, var bare lykkelig over at jeg ikke havde Simon bag på i cykelstolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så småt på vej til læge. Har så F***ING ondt i min skulder, arm og nakke!! Har egentlig haft det i tre uger, men det er helt helt skidt i dag..!!!! Kan ingenting og det er selvfølgelig min venstre arm og jeg er venstrehåndet! It sucks!!!  <_<  :prik  :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at der ikke er flere klementiner tilbage. Stort set det eneste jeg kan spise pga kvalmen fra morfinen.. Købte 20 stk. den anden dag og nu ingen tilbage. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over folk og deres Kasseckykler, ikke mindst dem der ikke kan finde ud af at køre på dem!

:gal  :gal  :gal  :gal :gal

 

Der var en tosse, der væltede med sin cykel foran mig på cykelstien,så jeg kørte ind i hende!

:klap  :klap

Hun kom gudskelov ikke noget til, men jeg spildte min kaffe, og slog mit knæ, og det gør helt vildt ondt!

 

Øv for en dårlig start på dagen, var bare lykkelig over at jeg ikke havde Simon bag på i cykelstolen.

Så kan dagen forhåbentlig kun blive bedre derfra. Og det er snart weekend :7himmel

 

Er så småt på vej til læge. Har så F***ING ondt i min skulder, arm og nakke!! Har egentlig haft det i tre uger, men det er helt helt skidt i dag..!!!! Kan ingenting og det er selvfølgelig min venstre arm og jeg er venstrehåndet! It sucks!!!  <_<  :prik  :gal

Håber du kan få noget hjælp til det, det lyder ikke rart! :kram2

 

Vil gerne brokke mig over at der ikke er flere klementiner tilbage. Stort set det eneste jeg kan spise pga kvalmen fra morfinen.. Købte 20 stk. den anden dag og nu ingen tilbage. Øv :(

Klementiner er fantastiske. God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over:

 

at J måske skal være væk fra mandag til fredag i næste uge

 

at jeg har så latterligt dårlig hud og det nærmest klør konstant hele vinteren OG at William virker til at have arvet det

 

at det er begyndt at blæse godt til igen efter at jeg har putte William udenfor, og at jeg nu frygter at barnevognen kan vælte

 

at jeg burde lave alt muligt praktisk herhjemme og at jeg bestemt IKKE gider!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at hjemmet ligner, at vi havde besøg af Bodil i stuen/køkken og på badeværelset! GAB! Er bare så træt.. Bare lige i dag glæder jeg mig til børnene bliver teenagere og sover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der laver fuldeopkald kl lort om natten til fremmede skulle simpelthen slåes blå og gule med en våd spagethi!!! Og ja, det tager tid! 

 

Min Telefon ringede freaking 5 gange hhv kl 2, 2.23, 3.24, 4.22 og 4.23 :shooting

 

Da jeg vågner kan jeg se på nummere og hvornår nummeret har ringet til mig, at det er den mekaniker som kom og hentede mig ved Herningcenteret igår da min bil var færdig efter service :klap :klap :klap

 

KÆFT jeg har lyst til at skrive til ham, at jeg synes det er SÅ dårlig stil, og at jeg vil ringe til hans chef og bede ham sørge for, at mekanikerne sletter nummeret fra telefonen inden de går ud og fulder sig. 

 

Ikke nok med at han ødelægger den smule nattesøvn vi potentielt kunne have fået i nat, så vækkede han også Aron :shooting :klap

Nøjjjjjjjj, hvor belastende! Jeg ville klart skrive eller ringe til ham og frabede mig en gentagelse af den historie...

Jeg vil så fromt bemærke, at en utroligt nem måde at undgå sådan noget er at bandlyse telefonen fra soveværelset:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der laver fuldeopkald kl lort om natten til fremmede skulle simpelthen slåes blå og gule med en våd spagethi!!! Og ja, det tager tid!

Min Telefon ringede freaking 5 gange hhv kl 2, 2.23, 3.24, 4.22 og 4.23 :shooting

Da jeg vågner kan jeg se på nummere og hvornår nummeret har ringet til mig, at det er den mekaniker som kom og hentede mig ved Herningcenteret igår da min bil var færdig efter service :klap :klap :klap

KÆFT jeg har lyst til at skrive til ham, at jeg synes det er SÅ dårlig stil, og at jeg vil ringe til hans chef og bede ham sørge for, at mekanikerne sletter nummeret fra telefonen inden de går ud og fulder sig.

Ikke nok med at han ødelægger den smule nattesøvn vi potentielt kunne have fået i nat, så vækkede han også Aron :shooting :klap

Jeg synes du skal ringe til ham!

eks. Nu! Han ligger sikkert og sover brandert ud, så kan han prøve det på egen krop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der laver fuldeopkald kl lort om natten til fremmede skulle simpelthen slåes blå og gule med en våd spagethi!!! Og ja, det tager tid!

Min Telefon ringede freaking 5 gange hhv kl 2, 2.23, 3.24, 4.22 og 4.23 :shooting

Da jeg vågner kan jeg se på nummere og hvornår nummeret har ringet til mig, at det er den mekaniker som kom og hentede mig ved Herningcenteret igår da min bil var færdig efter service :klap :klap :klap

KÆFT jeg har lyst til at skrive til ham, at jeg synes det er SÅ dårlig stil, og at jeg vil ringe til hans chef og bede ham sørge for, at mekanikerne sletter nummeret fra telefonen inden de går ud og fulder sig.

Ikke nok med at han ødelægger den smule nattesøvn vi potentielt kunne have fået i nat, så vækkede han også Aron :shooting :klap

Jeg ville ringe til chefen, det er simpelthen ikke okay!! hævn er aldrig en god ting, men man er i sin fulde ret til at brokke sig over sådan en opførelse !! Jeg var blevet rasende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Jeg vil så fromt bemærke, at en utroligt nem måde at undgå sådan noget er at bandlyse telefonen fra soveværelset:-D

Lige til det her ;)

Nu kan jeg jo ikke udtale mig om, hvorfor justMe har mobilen i soveværelset, men fortælle om, hvorfor jeg fx har ;) min mobil er altid på mig og er altid tændt, da min far til, hver en tid kan falde om af en blodprop i hjernen, min faster er ved at dø, vi venter bare på opkaldet og jeg har en gang prøvet ikke at have min mobil tændt, hvor jeg først fik at vide efter 1 døgn, at min far var indlagt. Det tør jeg ikke risikere igen. Det jeg prøver at sige er, at der kan være mange gode grunde til at sove nær sin mobil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige til det her ;)

Nu kan jeg jo ikke udtale mig om, hvorfor justMe har mobilen i soveværelset, men fortælle om, hvorfor jeg fx har ;) min mobil er altid på mig og er altid tændt, da min far til, hver en tid kan falde om af en blodprop i hjernen, min faster er ved at dø, vi venter bare på opkaldet og jeg har en gang prøvet ikke at have min mobil tændt, hvor jeg først fik at vide efter 1 døgn, at min far var indlagt. Det tør jeg ikke risikere igen. Det jeg prøver at sige er, at der kan være mange gode grunde til at sove nær sin mobil ;)

I know... Min mobil boede også i soveværelset, da min far var døende... Skrækkelig tid...

Men mange har den jo med af vane, eller fordi den fungerer som vækkeur - og der vil jeg anbefale at erstatte den med et vækkeur:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know... Min mobil boede også i soveværelset, da min far var døende... Skrækkelig tid...

Men mange har den jo med af vane, eller fordi den fungerer som vækkeur - og der vil jeg anbefale at erstatte den med et vækkeur:-)

Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så fromt bemærke, at en utroligt nem måde at undgå sådan noget er at bandlyse telefonen fra soveværelset:-D

Jeg syntes ikke folk skal ændre vaner fordi andre er idioter :)

Jeg bruger min Tlf til at spille på til jeg er træt nok til at sove, simpelt og måske unødvendigt, men det er jo bare min måde, det skal en stangstiv mekaniker da ikke ændre på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der laver fuldeopkald kl lort om natten til fremmede skulle simpelthen slåes blå og gule med en våd spagethi!!! Og ja, det tager tid!

Min Telefon ringede freaking 5 gange hhv kl 2, 2.23, 3.24, 4.22 og 4.23 :shooting

Da jeg vågner kan jeg se på nummere og hvornår nummeret har ringet til mig, at det er den mekaniker som kom og hentede mig ved Herningcenteret igår da min bil var færdig efter service :klap :klap :klap

KÆFT jeg har lyst til at skrive til ham, at jeg synes det er SÅ dårlig stil, og at jeg vil ringe til hans chef og bede ham sørge for, at mekanikerne sletter nummeret fra telefonen inden de går ud og fulder sig.

Ikke nok med at han ødelægger den smule nattesøvn vi potentielt kunne have fået i nat, så vækkede han også Aron :shooting :klap

Jeg ville ringe til chefen og sige at hvis ikke du får en undskyldning fra denne mekaniker så finder du et andet værksted fra nu af. Er sikker på at chefens røffel er den mest effektive der findes :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes ikke folk skal ændre vaner fordi andre er idioter :)

Jeg bruger min Tlf til at spille på til jeg er træt nok til at sove, simpelt og måske unødvendigt, men det er jo bare min måde, det skal en stangstiv mekaniker da ikke ændre på.

Det var nu heller ikke ud fra nogen rimelighedsbetragtning - bare en pragmatisk bemærkning. Og så er jeg selv så glad for, at min mand ikke har sin med ind heller - så har vi ikke resten af verden med i soveværelset;-) Men det er jo bare os:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu heller ikke ud fra nogen rimelighedsbetragtning - bare en pragmatisk bemærkning. Og så er jeg selv så glad for, at min mand ikke har sin med ind heller - så har vi ikke resten af verden med i soveværelset;-) Men det er jo bare os:-)

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :HUUG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :HUUG

Lyder da også til at du har en seriøs røvdag! :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.