tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er helt ærligt uden filter, en lille smule træt af mit barn i dag... :unsure :boo

 

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er helt ærligt uden filter, en lille smule træt af mit barn i dag... :unsure :boo

 

Sådan nogle dage har jeg sq også ind imellem.... håber natten og dagen i morgen, bliver bedre! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På med en hånd fra mobilen, og på trods af at klokken er kvart i fire og han ikke rigtig vil sove igen, så gør et par timer altså underværker! :loveshower Tror jeg dropper salgstankerne og beholder ham alligevel.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, julefrokost med firmaet i dag. Det bliver bare totalt presset med de ting jeg skal nå inden kl 18 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er jeg faktisk lidt sur på Elin... hun kan selvfølgelig ikke gøre for det, men jeg vil bare gerne have noget søvn snart... og ikke flere vågen nætter som i går ( kl 2 - 5.10)...........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er jeg faktisk lidt sur på Elin... hun kan selvfølgelig ikke gøre for det, men jeg vil bare gerne have noget søvn snart... og ikke flere vågen nætter som i går ( kl 2 - 5.10)...........

Forstår dig godt - her vil jeg gerne ha min seng i fred :-( og en dreng der sover igennem.

Det er ligefør jeg sover bedre på mine nattevagter trods opkald i løbet af natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes sgi det meste er op ad bakke...

Hvad så søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er bare lidt det hele... Sover af RØV som du jo ved, Aron bøvler stadig med maven uden at der tilsyneladende er en forklaring, bankerne er umulige ift huskøb (fordi vi mangler freakin 800 kr per måned i forhold til hvad de mener man skal have), manden og jeg har bare nada tid sammen fordi al hans fritid går med projekt huskøb, Aron er totalt velcro-baby som bare vil enten bide i min storetå eller sidde på skødet af mig HELE tiden, og det hele tilsammen betyder at jeg er skide træt, har totalt underskud, og har stort set baby på armen 95 % af hans vågne tid, fordi manden jo ligesom er nødt til at sende informationer osv til banker og jeg jo derfor er nødt til at tage knægten når han ikke vil lege alene, og håbet om at vi kan købe det helt perfekte hus vi har fundet svinder bare... Nå ja, og så er der jo pt ikke mere end ca 3 mdr til jeg starter på arbejde, og hvordan pokker skal jeg kunne have et fuldtidsarbejde med max 4 timers afbrudt søvn per nat????

 

Og der er bare INTET jeg kan gøre ved noget af det...

 

 

:kram :kram :kram :numse :numse :numse :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke mig over at min mand har meddelt at de har så travlt på firmaet ( hvilket jo egentlig er godt) at han kommer endnu senere hjem end han gør nu... :( ihvertfald ind til juleferien... Det betyder at han i hverdagene slet ikke kommer til at se den mindste..

Det gælder allerede fra i morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er bare lidt det hele... Sover af RØV som du jo ved, Aron bøvler stadig med maven uden at der tilsyneladende er en forklaring, bankerne er umulige ift huskøb (fordi vi mangler freakin 800 kr per måned i forhold til hvad de mener man skal have), manden og jeg har bare nada tid sammen fordi al hans fritid går med projekt huskøb, Aron er totalt velcro-baby som bare vil enten bide i min storetå eller sidde på skødet af mig HELE tiden, og det hele tilsammen betyder at jeg er skide træt, har totalt underskud, og har stort set baby på armen 95 % af hans vågne tid, fordi manden jo ligesom er nødt til at sende informationer osv til banker og jeg jo derfor er nødt til at tage knægten når han ikke vil lege alene, og håbet om at vi kan købe det helt perfekte hus vi har fundet svinder bare... Nå ja, og så er der jo pt ikke mere end ca 3 mdr til jeg starter på arbejde, og hvordan pokker skal jeg kunne have et fuldtidsarbejde med max 4 timers afbrudt søvn per nat????

Og der er bare INTET jeg kan gøre ved noget af det...

Det vender lige pludselig! Jeg skal starte på arbejde om to uger, og det er godt nok ikke mange uger siden at Theodors nattesøvn var lort!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke mig over at min mand har meddelt at de har så travlt på firmaet ( hvilket jo egentlig er godt) at han kommer endnu senere hjem end han gør nu... :( ihvertfald ind til juleferien... Det betyder at han i hverdagene slet ikke kommer til at se den mindste..

Det gælder allerede fra i morgen..

Åh fuck! :( masser af kram af den helt forstående slags - du ved!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en vabel på næsen, det er jo et sygt sted ! så kan ikke have briller på = meget blind mig :( røv!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er bare lidt det hele... Sover af RØV som du jo ved, Aron bøvler stadig med maven uden at der tilsyneladende er en forklaring, bankerne er umulige ift huskøb (fordi vi mangler freakin 800 kr per måned i forhold til hvad de mener man skal have), manden og jeg har bare nada tid sammen fordi al hans fritid går med projekt huskøb, Aron er totalt velcro-baby som bare vil enten bide i min storetå eller sidde på skødet af mig HELE tiden, og det hele tilsammen betyder at jeg er skide træt, har totalt underskud, og har stort set baby på armen 95 % af hans vågne tid, fordi manden jo ligesom er nødt til at sende informationer osv til banker og jeg jo derfor er nødt til at tage knægten når han ikke vil lege alene, og håbet om at vi kan købe det helt perfekte hus vi har fundet svinder bare... Nå ja, og så er der jo pt ikke mere end ca 3 mdr til jeg starter på arbejde, og hvordan pokker skal jeg kunne have et fuldtidsarbejde med max 4 timers afbrudt søvn per nat????

 

Og der er bare INTET jeg kan gøre ved noget af det...

Øv.. :kram :kram :kram

Jeg håber sådan for jer at der snart falder lidt ro på det hele... Det kan være SÅ frustrerende når det hele er opad bakke... Og især når man ikke får sovet..

He he og velcro-baby.. Det må være mit nye yndlingsord... ;)

Jeg har et velcro-barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en vabel på næsen, det er jo et sygt sted ! så kan ikke have briller på = meget blind mig :( røv!!

Hvordan Søren har du også båret dig ad med at få en vabel dér? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh. Endnu en morgen, hvor jeg tænker, at den her dag kommer jeg ALDRIG igennem :( Men jeg plejer jo alligevel at klare mig igennem og få tingene ordnet til eftermiddag. Mon jeg kan gøre det igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh. Endnu en morgen, hvor jeg tænker, at den her dag kommer jeg ALDRIG igennem :( Men jeg plejer jo alligevel at klare mig igennem og få tingene ordnet til eftermiddag. Mon jeg kan gøre det igen?

Selvfølgelig kan du det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenmad = cola og pamol

 

Det bliver en god dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenmad = cola og pamol

 

Det bliver en god dag :(

:kram2 god bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh. Endnu en morgen, hvor jeg tænker, at den her dag kommer jeg ALDRIG igennem :( Men jeg plejer jo alligevel at klare mig igennem og få tingene ordnet til eftermiddag. Mon jeg kan gøre det igen?

Jeg tror på at du kan! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh fuck! :( masser af kram af den helt forstående slags - du ved!! :kram2

Tak.. :)

Det værste er at den mindste virkelig savner sin far. Han går og råber baaar (far).. Og nu efterfulgt af bar arbar (far er på arbejde) tror vist også den sætning er sagt mange gange.

De 2 store kan godt forstå det, men savner ham også.. Ja det gør jeg jo også.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenmad = cola og pamol

Det bliver en god dag :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. :)

Det værste er at den mindste virkelig savner sin far. Han går og råber baaar (far).. Og nu efterfulgt af bar arbar (far er på arbejde) tror vist også den sætning er sagt mange gange.

De 2 store kan godt forstå det, men savner ham også.. Ja det gør jeg jo også.. :)

Årh ikke sjovt at undvære ham :( Vi glæder os til juleferie lige om snart ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan Søren har du også båret dig ad med at få en vabel dér? :kram2

Godt spørgsmål, min næsepude, må vel have siddet forkert?

Kæmpe kram til dig :) du kommer igennem dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft så ondt den sidste måneds tid, at jeg ikke har været i stand til at få læst alt hvad jeg skulle = må udskyde en af mine eksamener til re-eksamen engang efter jul :(

Er så træt af den lorte-krop :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.