tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hader dumme hemmeligheder. Og specielt her op til jul :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hader dumme hemmeligheder. Og specielt her op til jul :(

? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme og opkastninger !! Forsvind og lad mig nyde, at være gravid!! orker snart ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft så ondt den sidste måneds tid, at jeg ikke har været i stand til at få læst alt hvad jeg skulle = må udskyde en af mine eksamener til re-eksamen engang efter jul :(

Er så træt af den lorte-krop :gal

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme og opkastninger !! Forsvind og lad mig nyde, at være gravid!! orker snart ikke mere :(

:kram2 kvalme og opkastninger er bare så udmattende! Håber snart du slipper - nogen har det jo desværre fra start til slut, men for de fleste er det værst mellem uge 6-9 og blir bedre inden uge 12. Hvor langt er du nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 kvalme og opkastninger er bare så udmattende! Håber snart du slipper - nogen har det jo desværre fra start til slut, men for de fleste er det værst mellem uge 6-9 og blir bedre inden uge 12. Hvor langt er du nu?

Ja, frygter efterhånden, at jeg er en af dem :( er 15+3 i dag, og absolut ingen bedring på trods af indlæggelser og væske 4 gange i ugen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, en af mine kollegaer skrev til mig på Facebook i går, om ikke hun måtte komme forbi til en kop kaffe en dag snart :shooter

Altså det er da vildt sødt af hende, at hun har lyst til at besøge mig, men.... Her er jeg altså, med TYDELIGT gravid mave :gravid :whistling  Og arbejdet+kollegaerne skal ikke vide noget før efter nakkefolds scanning :unsure

Jeg åbnede beskeden, så hun kan se at jeg har læst den.. Hvad dælen gør jeg lige? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, en af mine kollegaer skrev til mig på Facebook i går, om ikke hun måtte komme forbi til en kop kaffe en dag snart :shooter

Altså det er da vildt sødt af hende, at hun har lyst til at besøge mig, men.... Her er jeg altså, med TYDELIGT gravid mave :gravid :whistling Og arbejdet+kollegaerne skal ikke vide noget før efter nakkefolds scanning :unsure

Jeg åbnede beskeden, så hun kan se at jeg har læst den.. Hvad dælen gør jeg lige? :unsure

Åh shit :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking lorte p-piller! Stoppede med mini-piller fordi de til sidst gav mig daglig blødning. Nu er jeg fandme på p-piller som giver mig blødning OG kraftige smerter :(

.. og lyst til spare ribs, fritter, chokolade og faxe kondi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har du nf, tænkte om du kunne udskyde det med undskyldningen om julen og alt det du skal nå der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh! Og ostepops!

Gravid ? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravid ? :p

Nej, mens smerter! Heldigvis da. Haha :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, mens smerter! Heldigvis da. Haha :p

Arh, kom nu! Nu er Theo jo startet i vuggestue, så må det da være på tide med en toer! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh shit :o

ja, det er altså ikke godt :unsure og jeg føler lidt, at lige meget hvilken undskyldning jeg kommer med, så er det ikke godt nok.. Jeg går jo hjemme på barsel, og

i mine kollegaers verden er det lig med ferie :unsure så jeg burde jo have maaaaasser af tid til et lille besøg :unsure

Hvornår har du nf, tænkte om du kunne udskyde det med undskyldningen om julen og alt det du skal nå der :)

Jeg skal til NF på tirsdag, men jeg skal til en samtale med overlægen på gyn.obs næste mandag, hvor vi skal lægge en plan for graviditeten og hvornår jeg skal sygemeldes.. Og jeg ville egentlig gerne have en plan, før jeg melder ud til nogen at jeg er gravid :unsure

 

Jeg er bare bange for, at hvis jeg finder på en eller anden undskyldning om at jeg ikke har tid, så vil jeg blive det helt store bagtale emne på arbejdet :unsure de vil helt sikkert ikke tro på at man kan have spor travlt, når man er på barsel :(

 

 

 

Jeg føler virkelig at jeg er fanget i en fælde her :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, mens smerter! Heldigvis da. Haha :P

 

Haha, det kunne ellers være såååååå hyggeligt at følges igen :P

Er du sikker på at der ikke gemmer sig en lille mini Theo inde i din mave? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, det er altså ikke godt :unsure og jeg føler lidt, at lige meget hvilken undskyldning jeg kommer med, så er det ikke godt nok.. Jeg går jo hjemme på barsel, og

i mine kollegaers verden er det lig med ferie :unsure så jeg burde jo have maaaaasser af tid til et lille besøg :unsure

Jeg skal til NF på tirsdag, men jeg skal til en samtale med overlægen på gyn.obs næste mandag, hvor vi skal lægge en plan for graviditeten og hvornår jeg skal sygemeldes.. Og jeg ville egentlig gerne have en plan, før jeg melder ud til nogen at jeg er gravid :unsure

Jeg er bare bange for, at hvis jeg finder på en eller anden undskyldning om at jeg ikke har tid, så vil jeg blive det helt store bagtale emne på arbejdet :unsure de vil helt sikkert ikke tro på at man kan have spor travlt, når man er på barsel :(

Jeg føler virkelig at jeg er fanget i en fælde her :unsure

Kan du ikke bare sige at du er lidt hængt op, med flere aftaler i denne uge, men at torsdag/fredag i næste uge, vil passe fint?

så er du ovre NF og samtale....

edit: havde læst forkert mht. Lægesamtale.... Evt bare smide en dato til hende, så du har været til samtale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke bare sige at du er lidt hængt op, med flere aftaler i denne uge, men at torsdag/fredag i næste uge, vil passe fint?

så er du ovre NF og samtale....

edit: havde læst forkert mht. Lægesamtale.... Evt bare smide en dato til hende, så du har været til samtale?

 

Jeg tog lige en hurtig beslutning, og skyndte mig at sende en besked af sted inden jeg fik kolde fødder :P

 

Skrev som du rådede mig til, at jeg er hængt op den næste halvanden uges tid, men at efter d. 16 har jeg ingen planer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over GLS-manden ringede på 7.40 med en pakke til vores nabo.

Havde det bare været til os ha det været ok, men gider sgu da ikke stå i nattøj og morgenhår og tage imod deres pakke. :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fri... Nåj nej, overarbejde. 4 timer endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, mens smerter! Heldigvis da. Haha :p

Kunne ellers være hyggeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, en af mine kollegaer skrev til mig på Facebook i går, om ikke hun måtte komme forbi til en kop kaffe en dag snart :shooter

Altså det er da vildt sødt af hende, at hun har lyst til at besøge mig, men.... Her er jeg altså, med TYDELIGT gravid mave :gravid :whistling Og arbejdet+kollegaerne skal ikke vide noget før efter nakkefolds scanning :unsure

Jeg åbnede beskeden, så hun kan se at jeg har læst den.. Hvad dælen gør jeg lige? :unsure

Jeg ville trække den, og hvis hun når at spørge igen, så give tandskøgen, tigere, dårlige nætter, ammehjerne og evt dårlig mave skylden for at du "kom helt fra at svare". Og når du så svarer, så forklar, at I har en del aftaler her i anledning af julen, men at du har god tid efter D xxx (efter NF) :goodluck

Edit: Ser nu at du allerede har svaret :) Håber at kollegaen accepterer at vente ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min mand synes, at vi skal have koldskål i aften, det har jeg slet ikke lyst til :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koldskål i december? Ej, så må man gerne nedlægge veto!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Kender altså ikke noget sted som BK hvor man møder kvinder som er skrukke på andres vegne (også?) :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.