tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jamen det er det måske også, jeg ønsker mig bare MERE ro :blush Ej, det er lidt både og, synes jeg. Der bor mange familier og ældre og andre stille og rolige mennesker her. Men der er også et par vilde fest-typer. Men jo jo, det kan da godt være, at det er roligere end Øst :)

Det forstår jeg godt :) håber snart I kan få råd til hus :) har ingen anelse om det er roligere ;) det var bare en fordom :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil godt brokke mig over min ekstremt langsomme familie!!!! Vil bare gerne hjem, men det er ikke lykkedes endnu, vi er ikke engang i nærheden af at være på vej hjem! Jeg har ikke set Mie siden fredag morgen og jeg har helt ondt i maven over savnet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over min ekstremt langsomme familie!!!! Vil bare gerne hjem, men det er ikke lykkedes endnu, vi er ikke engang i nærheden af at være på vej hjem! Jeg har ikke set Mie siden fredag morgen og jeg har helt ondt i maven over savnet!

:kiss det blir et dejligt gensyn. Jeg savner Lilly bare fordi hun er 5 timer i vuggestue :rolleyes Håber du er på vej hjemad nu/om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss det blir et dejligt gensyn. Jeg savner Lilly bare fordi hun er 5 timer i vuggestue :rolleyes Håber du er på vej hjemad nu/om lidt.

Tak! jeg var først hjemme kvart over 3 <_< men nøj det var skønt! Mie har BARE hygget sig herhjemme ved far, så som forventet var det hårdest for mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor jeg hader uforudsete udgifter, altså!! Vi har bare haft så mange på det sidste, så al opsparing er væk. Vi har endda måtte tage et par afdragsfrie måneder på vores lån så vi har til julen. Men de penge er nærmst væk nu, pga. endnu flere uforudsete udgifter!! :( Theo skulle pludselig have ny seng og madras, og så var hunden ved dyrlæge i går. Fuck altså :( Vi er bare total rippet og har minus på næsten samtlige konti :( Og nåh ja - vi mangler stadig at købe stort set alle julegaver.

Stakkels jer :kram

Vi er desværre i samme båd i år, da vores bil lige er stået af :(

Så her er det kun tøserne som får julegaver i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare ikke sammen i dag :boo Lilly er syg IGEN og jeg har det simpelthen som om jeg har stress uden jeg helt kan sætte fingeren på hvad, men har sovet rigtig dårligt og har bare lyst til at holde lukket til i morgen. Men jeg skal til et forældremøde i aften som jeg har mavepine over, om trivsel i Mathildes klasse og jeg blir nødt til at stille mig op og sige noget, for Mathilde har virkelig haft det svært de sidste uger. Jeg magter det bare ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare ikke sammen i dag :boo Lilly er syg IGEN og jeg har det simpelthen som om jeg har stress uden jeg helt kan sætte fingeren på hvad, men har sovet rigtig dårligt og har bare lyst til at holde lukket til i morgen. Men jeg skal til et forældremøde i aften som jeg har mavepine over, om trivsel i Mathildes klasse og jeg blir nødt til at stille mig op og sige noget, for Mathilde har virkelig haft det svært de sidste uger. Jeg magter det bare ikke...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare ikke sammen i dag :boo Lilly er syg IGEN og jeg har det simpelthen som om jeg har stress uden jeg helt kan sætte fingeren på hvad, men har sovet rigtig dårligt og har bare lyst til at holde lukket til i morgen. Men jeg skal til et forældremøde i aften som jeg har mavepine over, om trivsel i Mathildes klasse og jeg blir nødt til at stille mig op og sige noget, for Mathilde har virkelig haft det svært de sidste uger. Jeg magter det bare ikke...

Øv med Øv på!

:kram

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er såååå træt af ikke at være helt rask og heller ikke helt syg. Den der mellemting. Ondt i halsen, ondt i hovedet. C sover forfærdeligt om natten, er mega sur om morgenen, ekstrem grådlabil, græder og skriger, kaster rundt med ting i raseri. Er helt seriøst nået derud, hvor jeg bare får lyst til at rive håret ud i ren desperation.. FUCK, det er hårdt. Samtidig er min krop forslået, så når jeg skal dreje på rettet, gør det ret ondt. Tak hest, taaaaak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare ikke sammen i dag :boo Lilly er syg IGEN og jeg har det simpelthen som om jeg har stress uden jeg helt kan sætte fingeren på hvad, men har sovet rigtig dårligt og har bare lyst til at holde lukket til i morgen. Men jeg skal til et forældremøde i aften som jeg har mavepine over, om trivsel i Mathildes klasse og jeg blir nødt til at stille mig op og sige noget, for Mathilde har virkelig haft det svært de sidste uger. Jeg magter det bare ikke...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er såååå træt af ikke at være helt rask og heller ikke helt syg. Den der mellemting. Ondt i halsen, ondt i hovedet. C sover forfærdeligt om natten, er mega sur om morgenen, ekstrem grådlabil, græder og skriger, kaster rundt med ting i raseri. Er helt seriøst nået derud, hvor jeg bare får lyst til at rive håret ud i ren desperation.. FUCK, det er hårdt. Samtidig er min krop forslået, så når jeg skal dreje på rettet, gør det ret ondt. Tak hest, taaaaak

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare ikke sammen i dag :boo Lilly er syg IGEN og jeg har det simpelthen som om jeg har stress uden jeg helt kan sætte fingeren på hvad, men har sovet rigtig dårligt og har bare lyst til at holde lukket til i morgen. Men jeg skal til et forældremøde i aften som jeg har mavepine over, om trivsel i Mathildes klasse og jeg blir nødt til at stille mig op og sige noget, for Mathilde har virkelig haft det svært de sidste uger. Jeg magter det bare ikke...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er såååå træt af ikke at være helt rask og heller ikke helt syg. Den der mellemting. Ondt i halsen, ondt i hovedet. C sover forfærdeligt om natten, er mega sur om morgenen, ekstrem grådlabil, græder og skriger, kaster rundt med ting i raseri. Er helt seriøst nået derud, hvor jeg bare får lyst til at rive håret ud i ren desperation.. FUCK, det er hårdt. Samtidig er min krop forslået, så når jeg skal dreje på rettet, gør det ret ondt. Tak hest, taaaaak

Det lyder godt nok også hårdt!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare ikke sammen i dag :boo Lilly er syg IGEN og jeg har det simpelthen som om jeg har stress uden jeg helt kan sætte fingeren på hvad, men har sovet rigtig dårligt og har bare lyst til at holde lukket til i morgen. Men jeg skal til et forældremøde i aften som jeg har mavepine over, om trivsel i Mathildes klasse og jeg blir nødt til at stille mig op og sige noget, for Mathilde har virkelig haft det svært de sidste uger. Jeg magter det bare ikke...

:kram

Håber det er gået godt her til aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :kiss

 

Jeg meldte afbud i aftes og faldt i søvn sammen med Lilly kl 19.30. Har det lidt bedre i dag bortset fra jeg føler jeg svigter mit job som mor til Mathilde fordi jeg ikke magter sådan et forældremøde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg GIDER ikke i dag.. gider virkeligt ikke skole, kulde, lektier osv :(

Giiiiiiiiiider iiiikkeeee...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg GIDER ikke i dag.. gider virkeligt ikke skole, kulde, lektier osv :(

Giiiiiiiiiider iiiikkeeee...

:kram og :ditto :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :kiss

 

Jeg meldte afbud i aftes og faldt i søvn sammen med Lilly kl 19.30. Har det lidt bedre i dag bortset fra jeg føler jeg svigter mit job som mor til Mathilde fordi jeg ikke magter sådan et forældremøde :(

 

Du gjorde det rigtige! Man kan ikke det hele og Mathilde og Lilly er nok gladere for at du er friskere i dag og du kan jo altid snakke med lærerne og få tilbagemeldingerne fre mødet.

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over hvad min læge kaldte en hormonknop nok er celleforandringer :( så har nu gået med det et halvt år ekstra, fordi hun mente det gik væk efter graviditeten. Pis og papir :(

:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte Telenor!

 

Min telefon har fåen en vandskade og virker ikke længere. Så jeg var nede i butikken for at kigge på en ny. Men hvis jeg skal købe en på afbetaling, så SKAL jeg have nyt abonement, og med det de kører med nu, så bliver det mindst 50 kr dyrer om måneden, og jeg skal betale for alt muligt jeg ikke bruger - masser af timers tale og fri sms! Og så er telefonen skadig skide dyr!

Så jeg gik min vej med ordene "så vil jeg sgu ikke have noget her!".. :klap

 

Så jeg endte i TDC butikken, hvor jeg præsenterede mig som en utilfreds Telenorkunde :lolhit Og så gik jeg faktisk derfra med et ret godt tilbud, som dog liiige kræver at A også er klar på at være utilfreds Telenorkunde. :P Er faktisk helt glad igen - men det hører jo så til i en anden tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte Telenor!

Min telefon har fåen en vandskade og virker ikke længere. Så jeg var nede i butikken for at kigge på en ny. Men hvis jeg skal købe en på afbetaling, så SKAL jeg have nyt abonement, og med det de kører med nu, så bliver det mindst 50 kr dyrer om måneden, og jeg skal betale for alt muligt jeg ikke bruger - masser af timers tale og fri sms! Og så er telefonen skadig skide dyr!

Så jeg gik min vej med ordene "så vil jeg sgu ikke have noget her!".. :klap

Så jeg endte i TDC butikken, hvor jeg præsenterede mig som en utilfreds Telenorkunde :lolhit Og så gik jeg faktisk derfra med et ret godt tilbud, som dog liiige kræver at A også er klar på at være utilfreds Telenorkunde. :P Er faktisk helt glad igen - men det hører jo så til i en anden tråd ;)

Tdc for the win ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tdc for the win ;)

Haha! Nu må vi se - for det kan kun svare sig at hoppe over til TDC hvis A hopper med :P Og han har været kunde hos Telenor noget nært altid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte Telenor!

Min telefon har fåen en vandskade og virker ikke længere. Så jeg var nede i butikken for at kigge på en ny. Men hvis jeg skal købe en på afbetaling, så SKAL jeg have nyt abonement, og med det de kører med nu, så bliver det mindst 50 kr dyrer om måneden, og jeg skal betale for alt muligt jeg ikke bruger - masser af timers tale og fri sms! Og så er telefonen skadig skide dyr!

Så jeg gik min vej med ordene "så vil jeg sgu ikke have noget her!".. :klap

Så jeg endte i TDC butikken, hvor jeg præsenterede mig som en utilfreds Telenorkunde :lolhit Og så gik jeg faktisk derfra med et ret godt tilbud, som dog liiige kræver at A også er klar på at være utilfreds Telenorkunde. :P Er faktisk helt glad igen - men det hører jo så til i en anden tråd ;)

Har du overvejet Telia?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min computer frøs og vil nu ikke starte op igen!

Har jeg taget back up af mine studienoter? Nej! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min computer frøs og vil nu ikke starte op igen!

Har jeg taget back up af mine studienoter? Nej! :boo

:kram - kender du ikke en computer nørd? Anders har før genfundet en masse på "døde" computere og gemt på USB stik for folk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.