tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram - kender du ikke en computer nørd? Anders har før genfundet en masse på "døde" computere og gemt på USB stik for folk.

Tak.

Min kæreste gør måske. Og ellers må jeg jo gå til en butik med den. Åh jeg magter det bare ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du overvejet Telia?

Telia har ikke et abonnement som passer til mig, og som matcher prisen jeg betaler nu - og som jeg kan få ved TDC hvis jeg hiver manden med. :)

Har tidligere været Teliakunde, og jeg går helst ikke tilbage til en fuser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er kommet for sent til lægen og nu sidder jeg og overvejer om min tid så bare er skippet eller om jeg venter endnu fordi de også er forsinkede (her er ret mange mennesker og det var "kun" fem minutter jeg kom for sent). Under normale omstændigheder ville jeg have spurgt sekretæren men hun virker bare så suuuuuuuuur, så nu sidder jeg bare og sveder og venter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama: Det er et kendt dilemma, men jeg bliver nødt til at sige, at hvis du kun var 5 minutter forsinket, så er jeg næsten sikker på, at du ikke har misset tiden:) Hvornår kom lægen sidst ud og kaldte dig ind på slaget til tiden? Uanset, så kan det være du kan "spille dum" og sige til sekretæren, at du er i tvivl om du skal registrere din ankomst eller lignende. "Jeg har en tid kl.1000, og har fuld forståelse hvis de er en smule bagud, men blev bare i tvivl om, hvorvidt jeg skulle melde min ankomst" -  sagt med et smil kan den vel gå selv hos den sureste sekretær?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama: Det er et kendt dilemma, men jeg bliver nødt til at sige, at hvis du kun var 5 minutter forsinket, så er jeg næsten sikker på, at du ikke har misset tiden:) Hvornår kom lægen sidst ud og kaldte dig ind på slaget til tiden? Uanset, så kan det være du kan "spille dum" og sige til sekretæren, at du er i tvivl om du skal registrere din ankomst eller lignende. "Jeg har en tid kl.1000, og har fuld forståelse hvis de er en smule bagud, men blev bare i tvivl om, hvorvidt jeg skulle melde min ankomst" - sagt med et smil kan den vel gå selv hos den sureste sekretær?

Jeg kom ind lige efter at jeg havde skrevet her, så de var heldigvis også forsinkede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over alle de gravide maver og og fremvisninger af små fine nye babyer der er overdet hele, jeg er SKRUUUUUUUUUUUUUUUK, og der er ca et år til at det passer med pb2, øv altså der er længe til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over alle de gravide maver og og fremvisninger af små fine nye babyer der er overdet hele, jeg er SKRUUUUUUUUUUUUUUUK, og der er ca et år til at det passer med pb2, øv altså der er længe til.

:kram Kender det alt for godt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over manglende overskud. Maliva har de sidste par dage reageret kraftigt på et nej og ikke at få sin vilje. Hun er brudt ud i totalt gråd og hysteri <_<

Jeg kan snart ikke mere af hendes gråd, det er flere gange dagligt og min energi forsvinder totalt ved det.

Please lad det snart være overstået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hooold nu op hvor er telenor og jeg bare færdige med hinanden! :o Fandme om knægten fra kundeservice ikke sagde således: "Altså hvis du bare skal være på tværs, så gider jeg altså ikke bruge mere tid på det.." :o

 

Jeg sagde sådan set bare, at jeg synes det er for dårligt, at jeg SKAL have et nyt abonnement for at købe en ny telefon med smartaftale (afbetaling), når nu det betyder at jeg skal have et abonnement, som er dyrer end mit nuværende, da jeg skal betale for meget mere end jeg egentlig bruger..

 

 

Det var den love story.. Og jeg tager sgu min mand med mig, når jeg går! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hooold nu op hvor er telenor og jeg bare færdige med hinanden! :o Fandme om knægten fra kundeservice ikke sagde således: "Altså hvis du bare skal være på tværs, så gider jeg altså ikke bruge mere tid på det.." :o

 

Jeg sagde sådan set bare, at jeg synes det er for dårligt, at jeg SKAL have et nyt abonnement for at købe en ny telefon med smartaftale (afbetaling), når nu det betyder at jeg skal have et abonnement, som er dyrer end mit nuværende, da jeg skal betale for meget mere end jeg egentlig bruger..

 

 

Det var den love story.. Og jeg tager sgu min mand med mig, når jeg går! ;)

 

:lolhit Det er jo tragikomisk! Sådan en snotunge..! Kan dælme godt forstå du finder dig et andet teleselskab - det er da virkelig dårlig service!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er bare træt af at Rasmus skal til julefrokost i morgen aften! :( Egentlig mest fordi jeg er lidt nervøs for at være alene med Elliot hele dagen og hele aftenen.. og det meste af natten! Lidt fordi jeg er jaloux og gerne selv vil til julefrokost :blush Og lidt fordi jeg er nervøs for at han drikker mere end jeg synes er rimeligt og ikke er noget værd hele lørdag… Jeg har sagt, at jeg gerne vil, at han ikke drikker for meget, men nogle gange er vores definitioner ret forskellige på det punkt.. Men jeg gider ikke være sur kone og sige det igen, så nu må vi se hvad der sker.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er bare træt af at Rasmus skal til julefrokost i morgen aften! :( Egentlig mest fordi jeg er lidt nervøs for at være alene med Elliot hele dagen og hele aftenen.. og det meste af natten! Lidt fordi jeg er jaloux og gerne selv vil til julefrokost :blush Og lidt fordi jeg er nervøs for at han drikker mere end jeg synes er rimeligt og ikke er noget værd hele lørdag… Jeg har sagt, at jeg gerne vil, at han ikke drikker for meget, men nogle gange er vores definitioner ret forskellige på det punkt.. Men jeg gider ikke være sur kone og sige det igen, så nu må vi se hvad der sker..

Sidste år da S skulle til julefrokost havde jeg det på samme måde og tog mig til sidst sammen og sagde at jeg dels var nervøs for at være alene hele fredag og det meste af lørdag pga evt tømmermænd og dels at jeg var jaloux.

Vi snakkede om det og kom frem til at det var fint at han fik noget at drikke, men at han holdte sig fra shorts og snaps og det endte med at han kom hjem kl 2 lettere fuld og var kun træt om lørdagen! Man behøver ikke være sur kone, men bare lidt bekymret og træt mor og det forstår en far godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bærbare er indleveret hos pc-butikken. Seneste melding derfra var at det ser skidt ud med at redde mine ting :(

Nu skal der bare krydses! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er bare træt af at Rasmus skal til julefrokost i morgen aften! :( Egentlig mest fordi jeg er lidt nervøs for at være alene med Elliot hele dagen og hele aftenen.. og det meste af natten! Lidt fordi jeg er jaloux og gerne selv vil til julefrokost :blush Og lidt fordi jeg er nervøs for at han drikker mere end jeg synes er rimeligt og ikke er noget værd hele lørdag… Jeg har sagt, at jeg gerne vil, at han ikke drikker for meget, men nogle gange er vores definitioner ret forskellige på det punkt.. Men jeg gider ikke være sur kone og sige det igen, så nu må vi se hvad der sker.. 

Jeg kan virkelig godt forstå dig! :) Fortæl Rasmus hvordan du har det. Som fruSP skriver, så kan de altså ofte godt forstå det, og agere derefter. Lige med undtagelse af min mand, som drikker sig skide fuld og brækker sig i sengen.. Men jeg har hørt om andre søde mænd, som kan ;) Det er virkelig ikke at være sur kone!

 

Jeg har fortalt A, at jeg lige siden vi fik Theo har været dødmisundelig på alt det han kan, som jeg ikke kan. Nu ammer jeg ikke længere, så det er ikke aktuelt længere. Men jeg har været dødjaloux over han har haft MULIGHEDEN, og jeg ikke har. Han har forstået, og begrænset rigtig mange aktiviteter. Nu er vi "lige" igen, og han har overlevet en periode uden en masse aftaler med venner, fest og diverse. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år da S skulle til julefrokost havde jeg det på samme måde og tog mig til sidst sammen og sagde at jeg dels var nervøs for at være alene hele fredag og det meste af lørdag pga evt tømmermænd og dels at jeg var jaloux.

Vi snakkede om det og kom frem til at det var fint at han fik noget at drikke, men at han holdte sig fra shorts og snaps og det endte med at han kom hjem kl 2 lettere fuld og var kun træt om lørdagen! Man behøver ikke være sur kone, men bare lidt bekymret og træt mor og det forstår en far godt!!

 

 

Jeg kan virkelig godt forstå dig! :) Fortæl Rasmus hvordan du har det. Som fruSP skriver, så kan de altså ofte godt forstå det, og agere derefter. Lige med undtagelse af min mand, som drikker sig skide fuld og brækker sig i sengen.. Men jeg har hørt om andre søde mænd, som kan ;) Det er virkelig ikke at være sur kone!

 

Jeg har fortalt A, at jeg lige siden vi fik Theo har været dødmisundelig på alt det han kan, som jeg ikke kan. Nu ammer jeg ikke længere, så det er ikke aktuelt længere. Men jeg har været dødjaloux over han har haft MULIGHEDEN, og jeg ikke har. Han har forstået, og begrænset rigtig mange aktiviteter. Nu er vi "lige" igen, og han har overlevet en periode uden en masse aftaler med venner, fest og diverse. :)

 

Da han kom hjem, spurgte jeg lidt ind til hvornår han skal afsted i morgen osv.. og lige pludselig begyndte han at snakke om, at han skulle have nogen af de andre fra arbejdet med i bilen, så han skulle lige aftale med dem.. Så så man lige mig :blink Han har åbenbart bestemt sig for at køre frem og tilbage, for han ville ikke drikke, når nu det var første gang jeg skal være alene med Elliot så længe.. :biglove Han har alligevel hørt hvad jeg sagde og tænkt over det! :) 

 

Fru Nielsen, jeg kan godt huske dengang A lavede det nummer.. ups! Den var ikke god! Jeg ammer heller ikke længere, så jeg har egentlig muligheden.. Jeg synes bare det er for tidligt :blush

Men tak for råd i to :kram2  Og dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der er lidt jaloux over at han kan tage afsted uden at tøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da han kom hjem, spurgte jeg lidt ind til hvornår han skal afsted i morgen osv.. og lige pludselig begyndte han at snakke om, at han skulle have nogen af de andre fra arbejdet med i bilen, så han skulle lige aftale med dem.. Så så man lige mig :blink Han har åbenbart bestemt sig for at køre frem og tilbage, for han ville ikke drikke, når nu det var første gang jeg skal være alene med Elliot så længe.. :biglove Han har alligevel hørt hvad jeg sagde og tænkt over det! :)

Fru Nielsen, jeg kan godt huske dengang A lavede det nummer.. ups! Den var ikke god! Jeg ammer heller ikke længere, så jeg har egentlig muligheden.. Jeg synes bare det er for tidligt :blush

Men tak for råd i to :kram2 Og dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der er lidt jaloux over at han kan tage afsted uden at tøve :)

Ej hvor godt at han har fanget den :super

(Og jeg var sgu også jaloux!!! :kiss)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååårh jeg gider IKKE i skole imorgen :( Vi har to ting på programmet:

1. Gennemretning af første halvdel af opgaven, hvor jeg har ca tusind kommentarer og en fornemmelse af at vi er uenige om en del, og ikke orker/kan nå at fikse resten

2. Vejledning hvor jeg virkelig frygter, at vi får hård kritik på det vi har sendt...

GODT at det er weekend bagefter, men I må alligevel gerne krydse fingre for, at det ikke bliver helt så slemt, som jeg frygter :HUUG:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er STRESSET!! Har lige tudet lidt over det :(

Fuldtidsjob, stor opgaveaflevering om tre uger, barn og mand jeg også gerne vil se og nårh ja, jul og julegaver!!!! Argh, bliver sindssyg!

Jeg mangler TID, SØVN og en chef der siger, "ej, du kan da bare lige tage et par timer hist og her til din opgave i arbejdstiden, du er alligevel gratis arbejdskraft!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååårh jeg gider IKKE i skole imorgen :( Vi har to ting på programmet:

1. Gennemretning af første halvdel af opgaven, hvor jeg har ca tusind kommentarer og en fornemmelse af at vi er uenige om en del, og ikke orker/kan nå at fikse resten

2. Vejledning hvor jeg virkelig frygter, at vi får hård kritik på det vi har sendt...

GODT at det er weekend bagefter, men I må alligevel gerne krydse fingre for, at det ikke bliver helt så slemt, som jeg frygter :huug:

 

 

Jeg er STRESSET!! Har lige tudet lidt over det :(

Fuldtidsjob, stor opgaveaflevering om tre uger, barn og mand jeg også gerne vil se og nårh ja, jul og julegaver!!!! Argh, bliver sindssyg!

Jeg mangler TID, SØVN og en chef der siger, "ej, du kan da bare lige tage et par timer hist og her til din opgave i arbejdstiden, du er alligevel gratis arbejdskraft!"

 

 

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er STRESSET!! Har lige tudet lidt over det :(

Fuldtidsjob, stor opgaveaflevering om tre uger, barn og mand jeg også gerne vil se og nårh ja, jul og julegaver!!!! Argh, bliver sindssyg!

Jeg mangler TID, SØVN og en chef der siger, "ej, du kan da bare lige tage et par timer hist og her til din opgave i arbejdstiden, du er alligevel gratis arbejdskraft!"

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Da han kom hjem, spurgte jeg lidt ind til hvornår han skal afsted i morgen osv.. og lige pludselig begyndte han at snakke om, at han skulle have nogen af de andre fra arbejdet med i bilen, så han skulle lige aftale med dem.. Så så man lige mig :blink Han har åbenbart bestemt sig for at køre frem og tilbage, for han ville ikke drikke, når nu det var første gang jeg skal være alene med Elliot så længe.. :biglove Han har alligevel hørt hvad jeg sagde og tænkt over det! :)

 

Fru Nielsen, jeg kan godt huske dengang A lavede det nummer.. ups! Den var ikke god! Jeg ammer heller ikke længere, så jeg har egentlig muligheden.. Jeg synes bare det er for tidligt :blush

Men tak for råd i to :kram2  Og dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der er lidt jaloux over at han kan tage afsted uden at tøve :)

 

Hvor godt!!!! :) Hah, det minder mig så bare ingen om hvordan min kære husbond er :P Han skulle fornyligt til noget kompagnifest, hvilket han primært ville fordi chefen gav timer for det.. Ja ja, tænkte jeg :P Han havde aftalte at blive samlet op af en kollega, men jeg fik den lige kringlet så han selv tog bilen fordi han så liiige skulle forbi min mor og hente noget.. :rolleyes  Så var jeg da sikker på han ikke kunne drikke.

Ej. Vi har talt om det. Der er ingen tvivl om at min tillid fuldstændig er røget på det punkt, så han bliver jo nødt til at få mulighed for at opbygge den igen. Men små skridt - det er helt sikkert :)

 

Og jeg kan i øvrigt godt følge dig i at det er for tidligt! Helt klart :) Det skal nok komme! Jeg sidder lige nu hos min mor.. Bare fordi. Jeg sidder med computeren og min mor hækler. Jeg er her ikke for at besøge hende - kun for at komme ud. Det er guld værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt!!!! :) Hah, det minder mig så bare ingen om hvordan min kære husbond er :P Han skulle fornyligt til noget kompagnifest, hvilket han primært ville fordi chefen gav timer for det.. Ja ja, tænkte jeg :P Han havde aftalte at blive samlet op af en kollega, men jeg fik den lige kringlet så han selv tog bilen fordi han så liiige skulle forbi min mor og hente noget.. :rolleyes  Så var jeg da sikker på han ikke kunne drikke.

Ej. Vi har talt om det. Der er ingen tvivl om at min tillid fuldstændig er røget på det punkt, så han bliver jo nødt til at få mulighed for at opbygge den igen. Men små skridt - det er helt sikkert :)

 

Og jeg kan i øvrigt godt følge dig i at det er for tidligt! Helt klart :) Det skal nok komme! Jeg sidder lige nu hos min mor.. Bare fordi. Jeg sidder med computeren og min mor hækler. Jeg er her ikke for at besøge hende - kun for at komme ud. Det er guld værd!

 

Ja, det var bare dejligt! :biglove Der slap jeg lige for at tage den op igen! :)

Haha - godt lavet med bilen! :lolhit Kan godt forstå du har brug for at få bygget tilliden op igen..! 

Ja, det er alt for tidligt, selvom far jo kan gøre det samme som mig, og sikkert ligeså godt.. Tror bare ikke jeg kan undvære ham, og jeg er ikke sikker på han kan undvære mig :P Men jeg kan godt forestille mig at han kan blive passet af mormor et par timer efter nytår, så vi måske kan spise frokost eller noget. Det kunne være rart :) Ikke dårligt med tid hos mor, dejligt du bare kan være der for at være! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt ærligt uden filter, en lille smule træt af mit barn i dag... :unsure :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt ærligt uden filter, en lille smule træt af mit barn i dag... :unsure :boo

Sådan må man gerne have det engang imellem :kram Håber det er bedre imorgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.