tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

massive nakkesmerter.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tantrum midt i Rema :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vaskemaskinen er stået af! Den er for fanden kun 3 år gammel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er på besøg og så erobrer hun fandme fjernsynet fordi der er sidste afsnit af 'Downtown Abbey' :blink :zzz

Og jeg kan jo ikke sige, at det gider vi ikke se. Søren er i protest gået i køkkenet og tømme opvaskemaskine :prik

Hihi! Det er også sådan noget min mor kunne finde på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er på besøg og så erobrer hun fandme fjernsynet fordi der er sidste afsnit af 'Downtown Abbey' :blink :zzz

Og jeg kan jo ikke sige, at det gider vi ikke se. Søren er i protest gået i køkkenet og tømme opvaskemaskine :prik

Ej den er da ellers så god! Håber i fik hygget bagefter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have besøg af nogle venner om lidt, vi skal hygge i haven med leg og bål, og jeg har glædet mig til det rigtig længe, men idag er jeg bare træt og har absolut intet overskud. Det er fandme typisk... Forsøger at trække mig selv op, det går bare ikke særlig godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En valgtilforordnet der fik ødelagt min ellers glimrende søndag med 'du har vist spist for meget til morgen'! Undskyld mig, men hvorfor er det ok at sige sådan til gravide kvinder? Det undrer mig når politisk korrekt ellers er blevet det nye internationale sprog! Øv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i ja.. Chok nærmest!

Min kæreste har altid sagt at indvandre ikke kan lide ham, og at de provokerer ham. Jeg har sagt at det er noget fis - og at han selv må udstråle et eller andet!

I dag kommer vi kørerende, og skal til højre.. Der er et fodgængerfelt, og vi holder derfor og venter på at 3-4 indvandre går over...

Vi sidder roligt i bilen, og taler.. Pludselig hamrer den ene hænderne i bilen, og råber SVIN og kigger ind på min kæreste! Det passer så med der er en politibil 2-3 biler væk, som sætter sirenen i gang en enkelt gang også løber ham fyren...

Min kæreste kender ingen i byen, og jeg anede heller ikke hvem det var... Min kæreste havde virkelig INTET gjort forkert...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru SP og Caddie - kan ikke lige multi quote fra telefonen, men Søren og jeg brugte tiden på at gå op i bad sammen, så det blev jo win win :whistling :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru SP og Caddie - kan ikke lige multi quote fra telefonen, men Søren og jeg brugte tiden på at gå op i bad sammen, så det blev jo win win :whistling :blush

Hæhæ :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i ja.. Chok nærmest!

Min kæreste har altid sagt at indvandre ikke kan lide ham, og at de provokerer ham. Jeg har sagt at det er noget fis - og at han selv må udstråle et eller andet!

I dag kommer vi kørerende, og skal til højre.. Der er et fodgængerfelt, og vi holder derfor og venter på at 3-4 indvandre går over...

Vi sidder roligt i bilen, og taler.. Pludselig hamrer den ene hænderne i bilen, og råber SVIN og kigger ind på min kæreste! Det passer så med der er en politibil 2-3 biler væk, som sætter sirenen i gang en enkelt gang også løber ham fyren...

Min kæreste kender ingen i byen, og jeg anede heller ikke hvem det var... Min kæreste havde virkelig INTET gjort forkert...!

Ej hvor flippet :o :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV! Havde bestilt noget sommertøj fra en via facebook, og har så lige i dag modtaget en pakke med noget helt andet, og slet ikke til samme værdi... (Havde aftalt 10 stk sommertøj - har modtaget et par bukser og en bluse). Umiddelbart har hun sikkert bare byttet rundt på 2 pakker, men sidder bare med en mavefornemmelse af at det er med vilje - giver det mening???

HÅBER virkelig at jeg tager fejl...

Vil insistere på at jeg får pengene tilbage og returnere tøjet, og hun så sørger for at jeg får tøjet - og så kan hun få pengene igen eller noget. Har ihvertfald ingen intention om at skulle arrangere det direkte med en eller anden fremmed person. Sådan blev en anden snydt via samme facebook gruppe for nogle uger siden.

Ej det MÅ da være en fejl. Men jeg kan godt forstå usikkerheden :unsure :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En valgtilforordnet der fik ødelagt min ellers glimrende søndag med 'du har vist spist for meget til morgen'! Undskyld mig, men hvorfor er det ok at sige sådan til gravide kvinder? Det undrer mig når politisk korrekt ellers er blevet det nye internationale sprog! Øv....

Bah, mennesker, der synes de er såååå sjove :rolleyes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det bliver et Ja til patentdomstolen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det bliver et Ja til patentdomstolen :(

Er det allerede afgjort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det nu snart er et døgn siden jeg kastede op sidst OG JEG HAR STADIG KVALME! :(

ØV hvor er jeg træt af folk med dårlig hygiejne når der grilles!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det allerede afgjort?

Ja, prognoserne er desværre rimelig præcise i Danmark :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det bliver et Ja til patentdomstolen :(

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

:ditto Det ssutter helt vildt!

Jeg synes på ingen måde det har været en heldig proces fra mediernes side :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, prognoserne er desværre rimelig præcise i Danmark :(

Æv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig pudsigt at de EU kritiske partier går frem, men at der bliver stemt ja til patent :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig pudsigt at de EU kritiske partier går frem, men at der bliver stemt ja til patent :unsure

Ja, sad lige og tænkte det samme :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig pudsigt at de EU kritiske partier går frem, men at der bliver stemt ja til patent :unsure

Det har jeg også tænkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kroniske smerter.. Det kræver sin mand at holde humøret højt, og noget af en egen-motivator for ikke at miste gejsten for livet.

Øv hvor smerter sucks! BIG TIME!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja...

Vi snakkede om at det egentlig er absurd at man i disse situationer et eller andet sted forudsætter at dem som ikke stemmer, at de stemmer for ændringer... Burde det ikke være omvendt? Altså at hvis 70 % af befolkningen skulle stemme for, at dem som ikke stemte enten deles op på samme måde som dem som stemmer, eller at man forudsætter at de er imod???

Det er da absurd at fordi folk ikke stemmer, så går man ud fra at de er for patent-domstolen...

 

Nøh, det er ikke mystisk - der er jo tale om noget, der allerede er besluttet af flertallet af vores demokratisk valgte parlament. Der er så tale om noget, der er så vigtigt, at når der ikke er et kvalificeret flertal i parlamentet, så skal befolkningen have mulighed for at vælte ideen. HVis de så ikke bevæger måsen ned i stemmeboksen og gør det, så var det nok ikke så vigtigt for dem... Lidt provokerende sat op ;)

 

Alvorligt talt, så er det sådan helt efter bogen grundlovens nødbremse for suverænitetsafgivelse er skruet sammen, og jeg holder megt af vores grundlov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.