tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Tak piger. Det tog 2 timer at få ham til at sove igen. Her til morgen har M undskyldt, men det giver mig ikke min mistede nattesøvn tilbage...

Er stadig rigtig vred og skuffet. Synes desværre, at det her er ved at blive en vane, når han tager ud. :(

Tager han ikk ofte ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe idiot til en mand :gal

Han har været ude med nogle venner og har "ikke rigtig fået noget at drikke". (Yeah right)

Han skulle åbenbart give David noget at drikke inde i sengen, men tømte i stedet drikkedunken ud i sengen (Davids) og gik fra det. Han vil slet ikke stå ved det. Jeg vågner så af, at David, selvfølgelig, er dybt ulykkelig, gennemblødt og ret kold :unsure. M hjælper på ingen måde, nærmere tvært imod, ved at slukke lyset hele tiden (fordi det generer ham, så han ikke kan sove :blabla), og taler absurd grimt til mig. Nu er det så lykkedes mig at få tørt sengetøj på, så må vi se om David vil sove igen...

Er rødglødende af raseri... Nu får jeg ikke mere søvn i nat, og jeg skal læse til eksamen hele dagen i morgen, da jeg skal op på mandag :boo

uh, hvor skal den mand fedte for dig i dag! No mercy!! Det er bare IKKE i orden overhovedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager han ikk ofte ud?

En gang om måneden tror jeg... Det er egentlig også ok for mig, bare at han ikke laver de her numre, når der er noget vigtigt dagen efter. Sidst var da David skulle have dræn, i starten af april.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdagede lige at min mens er en hel uge forsinket - buh! Har ellers været regelmæssig i 1½ år - og jeg er ikke gravid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdagede lige at min mens er en hel uge forsinket - buh! Har ellers været regelmæssig i 1½ år - og jeg er ikke gravid. 

Måske kan det være lidt stress-relateret. Du har jo trods alt haft en hård uge  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har du faktisk fat i noget - for jeg går væk med ham for at få ham til falde til ro. Det råd vil jeg prøve - tak! :kram2

Det handler helt sikkert også om at familien skal lære, at de ikke skal springe hen og sige hej til ham med det samme.. Han kommer selv, når han har lyst. Jeg er bare sindssygt dårlig til at sige det til dem, men det må jeg altså bare gøre!

Jeg var heller ikke god i starten men blev det med tiden, sagde bare "hun skal lige se jer allesammen an og se huset så kan i få hende over" min svigermor var storslem og vi sagde det ellers konstant, men så blev vi trodsige og afleverede konsekvent til svigerfar hver gang. Han var nemlig rigtig god med hende og med tiden gik det over.

Pasning nåede aldrig at blive et problem og hun har ALTID været let at aflevere.

Vi sørgede for at have god tid + at de første mange lange pasninger var herhjemme så hun ikke både skulle forholde sig til omgivelser og mennesker.

Mie blev passet første gang da hun var 8-9 mdr og det var i en lille time hos mine forældre mens vi så på hus. Hun havde leget med min far hele tiden.

Så positive oplevelser. Find evt en fast passer her i starten og sørg for at i er sammen med jævne mellemrum så personen ikke er lig med at i går, og i har positive oplevelser i overflod til "hårde tider".

Vi bruger bedstefar da han er pensioneret og alene og han VIL gerne Mie, spørger faktisk selv hvornår han skal tage hende næste gang :super

Hun er ALTID møg beskidt det der med lige st bruge en klud og en kam i hendes hår det går han ikke op i :rolleyes men hun er mæt, glad, udsovet, har fået en tør ble og RÅ hygger så det lukker vi øjnene for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over min krop :gal er IKKE tilfreds med dens måde at ændre cyklus på/undlade at fortælle om jeg er gravid!!! Kunne den ikke bare beslutte sig for 1 af delene i stedet for det her limbo :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke over at jeg er total energi forladt/slidt ned og at jeg ingen har til at hjælpe! Jeg bliver sindsyg jaloux på min veninde, hendes mor kommer glædeligt rendende og hjælper.

Når man ingen hjælp har, så burde man sku have et barn med fungerende soverytme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over min krop :gal er IKKE tilfreds med dens måde at ændre cyklus på/undlade at fortælle om jeg er gravid!!! Kunne den ikke bare beslutte sig for 1 af delene i stedet for det her limbo :gal

:kram2 hvor langt er du gået over tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare grådlabil og rigtig tudemarie i dag... Føler mig som en lousy mor og kone... Har feber på 4. Dag. Jeg ligner lort og stinker af gnu!

Somebody shoot me!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan det være lidt stress-relateret. Du har jo trods alt haft en hård uge  :kiss

Det lyder som et rimeligt bud. Men stadig træls at man nu ikke engang kan regne med en forudsigelig cyklus. Jeg har ikke engang tænkt på at den ikke var kommet før lige pludselig, og det siger jo nok om at der er rigeligt andet at tænke på i mit liv pt.

 

Og trods alt det så har jeg lige haft tudetur over at jeg ikke skal ha en bebse. Håber næsten det er pms emotionalitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare grådlabil og rigtig tudemarie i dag... Føler mig som en lousy mor og kone... Har feber på 4. Dag. Jeg ligner lort og stinker af gnu!

Somebody shoot me!

God bedring  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er grundked i dag.. selvom det egentligt har været en ok dag, så er jeg bare ked af det og føler tårerne presse på konstant :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er grundked i dag.. selvom det egentligt har været en ok dag, så er jeg bare ked af det og føler tårerne presse på konstant :boo

:kiss Du gør det godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når min kæreste skal ud at være fuld :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt snart have min familie samlet igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt snart have min familie samlet igen :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 hvor langt er du gået over tid?

2 dage men nu er det kommet :whistling (lettet smiley) nu har jeg noget at forholde mig til igen heldigvis!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke over at jeg er total energi forladt/slidt ned og at jeg ingen har til at hjælpe! Jeg bliver sindsyg jaloux på min veninde, hendes mor kommer glædeligt rendende og hjælper.

Når man ingen hjælp har, så burde man sku have et barn med fungerende soverytme.

Ved du hvad jeg har nærmest stadig lyst til at give dem der siger "jamen spædbørn sover jo hele tiden" en lussing - ikke at de kan gøre for at min datter ikke sov fra 9-17 i 1,5 mdr men FUCK det var hårdt og selvom det er over et år siden så er jeg STADIG jaloux på dem hvis børn gav dem lov til at sove ud og få en pause, bare en gang imellem! Så jeg forstår dig SÅ godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt snart have min familie samlet igen :boo

Hvorfor er I ikke samlet? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Du gør det godt :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er på besøg og så erobrer hun fandme fjernsynet fordi der er sidste afsnit af 'Downtown Abbey' :blink  :zzz

Og jeg kan jo ikke sige, at det gider vi ikke se. Søren er i protest gået i køkkenet og tømme opvaskemaskine  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mellemørebetændelse :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mavepine <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fint nok at Benjamin stod op og tog ud og fiskede en kano kl 4 i morges.. Men han er stadig ikke kommet hjem og hans Tlf må være gået ud! Så nu sidder jeg bare og venter og er bekymret :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.