tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Pixie vågnede frisk kl 3 og ville slet ikke sove, så tog hende med ind i vores og ca kl 4.30-5 faldt hun så i søvn. Kan virkelig godt mærke at jeg har fået for lidt søvn.

Det møg regnvejr har gennemblødt Pixies barnevogn i dp, så jeg skal hente hende kl 11. Gad vide hvad de ville have gjort hvis jeg ikke havde haft mulighed for det?

Det er lidt træls at de ikke kunne have sat vognene ind under halvtag eller have taget overdelen ind, da de opdagede det.

Aner jo ikke om vognen kan tørres igen pga alt det vand :( vi har ikke lige råd til at købe en anden

Så må lige aflyse de planer jeg havde her til formiddag

Ej det er da lidt for ringe. Er det regnslaget som har svigtet? Det var også en ordentlig skylle vi fik, men alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pixie vågnede frisk kl 3 og ville slet ikke sove, så tog hende med ind i vores og ca kl 4.30-5 faldt hun så i søvn. Kan virkelig godt mærke at jeg har fået for lidt søvn.

Det møg regnvejr har gennemblødt Pixies barnevogn i dp, så jeg skal hente hende kl 11. Gad vide hvad de ville have gjort hvis jeg ikke havde haft mulighed for det?

Det er lidt træls at de ikke kunne have sat vognene ind under halvtag eller have taget overdelen ind, da de opdagede det.

Aner jo ikke om vognen kan tørres igen pga alt det vand :( vi har ikke lige råd til at købe en anden

Så må lige aflyse de planer jeg havde her til formiddag

Ej, hvor dårligt! Jeg ved, at min mor altid tager vognene ind, hvis de kan blive våde, og hvis de bliver våde fordi regnslaget ikke holder, så putter hun dem indenfor i en weekendseng! Du betaler jo for at få dit barn passet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da lidt for ringe. Er det regnslaget som har svigtet? Det var også en ordentlig skylle vi fik, men alligevel...

Ja det må det være. Det var ellers et af rigtig god kvalitet, men tror ikke der er ret mange som kan klare den mængde vand der er kommet.

Det står stadig ned her. Helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor dårligt! Jeg ved, at min mor altid tager vognene ind, hvis de kan blive våde, og hvis de bliver våde fordi regnslaget ikke holder, så putter hun dem indenfor i en weekendseng! Du betaler jo for at få dit barn passet!

Det er også det jeg selv ville have gjort hvis jeg var dp.

Fair nok at jeg skal hente hende tidligere, men de kunne da have sat vognene ind i carporten, så de ikke tog yderligere skade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også det jeg selv ville have gjort hvis jeg var dp.

Fair nok at jeg skal hente hende tidligere, men de kunne da have sat vognene ind i carporten, så de ikke tog yderligere skade.

Havde de ikke engang gjort det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde de ikke engang gjort det ?

Nej begge vogne stod stadig ude da jeg kom kl 8 med Pixie :(

Og der stod det ned i lårfede stråler så man næsten ikke kunne se noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej begge vogne stod stadig ude da jeg kom kl 8 med Pixie :(

Og der stod det ned i lårfede stråler så man næsten ikke kunne se noget

Det er bare på ingen måde i orden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej begge vogne stod stadig ude da jeg kom kl 8 med Pixie :(

Og der stod det ned i lårfede stråler så man næsten ikke kunne se noget

Det er altså bare ikke i orden :O de har ansvaret for jeres barnevogne, og så skal de da også passe på dem!

Hvis bunden i barnevognen er af træ, så kan du nok godt regne med at den er ødelagt :unsure

Hvis barnevognen har taget skade, så må der være en forsikring der dækker. Enten dagplejens forsikring eller en forsikring ved kommunen. Det er jo ikke ved en fejl at det her er sket, det er fuld ud bevidst, at dpmor bare har været ligeglad med jeres vogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afslag på job....

:kram De aner ikke hvad de går glip af.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare på ingen måde i orden!

Nej det er det ikke. Var også rigtig skuffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså bare ikke i orden :O de har ansvaret for jeres barnevogne, og så skal de da også passe på dem!

Hvis bunden i barnevognen er af træ, så kan du nok godt regne med at den er ødelagt :unsure

Hvis barnevognen har taget skade, så må der være en forsikring der dækker. Enten dagplejens forsikring eller en forsikring ved kommunen. Det er jo ikke ved en fejl at det her er sket, det er fuld ud bevidst, at dpmor bare har været ligeglad med jeres vogn

Den er af træ, da det er en gammel odder vogn, som vi købte brugt :(

Så den er sikkert ødelagt samt madrassen.

Håber virkelig ikke at voksi posen lå deri også, for den er knagme dyr :(

Du tror ikke at de så bare siger at vores egen forsikring må dække?

Havde virkelig heller ikke troet at de var så ligeglade.

Købte et rigtig godt regnslag, som skulle kunne holde til en del regn. Men ingen regnslag kan holde til den mængde vi fik i morges og siden hen.

Øv det regner stadig :( håber da de har sat den lidt i læ nu her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er af træ, da det er en gammel odder vogn, som vi købte brugt :(

Så den er sikkert ødelagt samt madrassen.

Håber virkelig ikke at voksi posen lå deri også, for den er knagme dyr :(

Du tror ikke at de så bare siger at vores egen forsikring må dække?

Havde virkelig heller ikke troet at de var så ligeglade.

Købte et rigtig godt regnslag, som skulle kunne holde til en del regn. Men ingen regnslag kan holde til den mængde vi fik i morges og siden hen.

Øv det regner stadig :( håber da de har sat den lidt i læ nu her :(

Er faktisk i tvivl om forsikringen vil dække, man har jo netop pligt til at begrænse skaden når man opdager den :( men forstår godt du er skuffet! Måske du kunne høre dp kontoret ad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk i tvivl om forsikringen vil dække, man har jo netop pligt til at begrænse skaden når man opdager den :( men forstår godt du er skuffet! Måske du kunne høre dp kontoret ad?

Det må jeg prøve :(

Det er bare surt, for vi har været rigtig glade for dem :( derfor blev jeg også vildt overrasket over at de bare lod vognene stå ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk i tvivl om forsikringen vil dække, man har jo netop pligt til at begrænse skaden når man opdager den :( men forstår godt du er skuffet! Måske du kunne høre dp kontoret ad?

Ja det er jo dem som har lavet fejlen.

Man kan da sige at jeg handlede i god tro ved at lade min vogn stå omme ved dem, da de burde have passet på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo dem som har lavet fejlen.

Man kan da sige at jeg handlede i god tro ved at lade min vogn stå omme ved dem, da de burde have passet på den.

Forstår virkelig godt din skuffelse :kram

Det synes jeg du skal gøre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår virkelig godt din skuffelse :kram

Det synes jeg du skal gøre :kram2

Tak :kiss

Det er også frustrerende, for jeg hader at skulle ringe og klage :(

Dp er jo rigtig sød og god ved børnene. Som han sagde så havde de skovlet vand ud af vognen. Men lige der tænker jeg, at de burde have indset at så skulle den nok ikke stå ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Det er også frustrerende, for jeg hader at skulle ringe og klage :(

Dp er jo rigtig sød og god ved børnene. Som han sagde så havde de skovlet vand ud af vognen. Men lige der tænker jeg, at de burde have indset at så skulle den nok ikke stå ude

Jeg forstår dig virkelig godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total gennemblødt vogn. Madrassen er helt gennemblødt, der lå knap to l vand på regnslaget på overlærredet, nusseklud og bamse kan vrides for vand. Alt er vådt

Dette er UNDER madrassen

8KmCEid.jpeg

Der er lige en stribe mellem bund og kant hele vejen rundt på underdelen, som ikke er våd. Plus et stykke bag på kaleschen.

Må igang med hårtørrer

Dp kontoret har lukket for tlf tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med mit held som det er for tiden, så får K sikkert migræne i morgen, når vi endelig skal have en kærestedag, hvor vi skal ud at spise og i biffen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har før i tråden brokket mig over Sebastians børnehave. Jeg vil lige komme med en opdatering og halvt brok!

 

Min mand var idag til møde med lederen og pædagogen. Det er blevet lidt forsinket da min mand har været syg, men nu blev det.

 

Min mand fortalte lederen, at Sebastian er meget sensitiv, noget vi har fortalt pædagogen 3 gange nu og hun ikke har forstået. Vi har derudover fortalt at Sebastian har asperger tendenser, vi tror ikke han har det, da han ikke har alle faktorer, han er fx. alt for god social til at det kan være det. Men tendenserne er der, han skal forberedes meget og han vælger fx. altid samme toilet i børnehaven og lader gerne de andre børn komme foran i tissekøen hvis bare han kan få det samme toilet. Altså forberedelse og struktur er meget vigtigt for ham.

Det hørte lederen og havde lynhurtigt spurgt pædagogen om det var rigtigt, hvilket hun måtte sige at han havde ingen diagnose, men der var en formodning. Der blev pædagogen ikke populær og det blev klart for lederen at det er derfor vi reagerer på den garderobe situation jeg tidligere har skrevet om, men også at det er summen af mange ting. Så der var forståelse fra lederens side om det. Pædagogen legede så klog overfor min mand, og sagde at så skulle vi jo huske at forberede ham godt til skolen, da han jo så skulle forberedes godt ! Arggg, kvindemenneske, det har vi jo så brugt det sidste halve år på at forklare dig, så mon ikke vi er klar over det.

 

Dog vil lederen på grund Sebastians sensitivitet, ikke lade ham skifte gruppe, da hun ikke mener skiftet vil være godt for ham. Det er vi som sådan enige i, men det er heller ikke godt for ham, at være ved en pæagog der tackler ham forkert, selvom hun har fået det at vide mange gange. Vi tror ikke hun forstår det eller kommer til at forstå det.

 

Pædagogen havde sagt, at Sebastian slet ikke havde reageret på garderobesituationen, men i næste øjeblik, så havde hendes kollega brugt 15 min på at få ham til at falde ned. Så hun laver historierne så de lige passer som hun synes!

Hun havde også løjet og sagt at de gamle pædagoger fra før sommerferien også havde haft samme problemer med Sebastian. Det er løgn og latin og vi har aldrig hørt noget, så det fik lederen at vide og det ville hun lige tjekke op på i forældreprotokollerne.

 

Min mand havde sagt, at det er meget tydeligt for os, at hun ikke kan lide Sebastian. Til det sagde hun intet. Havde det været mig der havde fået det at vide, havde jeg gjort hvad jeg kunne for at sige nej selvføgelig ikke, om det så var rigtigt eller forkert. Man skal om pædagog bare ikke vise tydeligt at der er et barn man ikke kan lide!

 

Min mand gjorde klart, at vi ikke har tillid til pædagogen længere, men han kan ikke blive skiftet. Lederen sagde, at vi skulle være opmærksomme på, at de skruer meget op for skolesamarbejdet nu og det vil han gå glip af, hvis vi tager ham ud, samt at han vil gå glip af sin farvel fest når han forlader børnehaven. Det er vi rigtig kede af, hvis han skal gå glip af.

 

Vi vil forsøge at spørge lederen om han kan være tilknyttet det skolesamarbejde der er og at vi så selvføgelig betaler det samme for børnehaven alligevel. Der var ikke tid til at spørge til mødet.

Kan det ikke lade sig gøre, så regner vi med at vi tager ham helt ud. Der er sommerferie hele august og halvdelen af September, så det er ikke fordi det er så længe.

Så krydser jeg bare for, at det er det rigtige at gøre, jeg synes ikke det er en sjov situation :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ikke godt ud Vinnus. Ej hvor ville jeg også blive vred også over din datter skal hentes tidligere pga deres fejlt!

Jeg håber i kan få noget kompensation eller godtgjort vognen hvis den er helt i stykker.

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er af træ, da det er en gammel odder vogn, som vi købte brugt :(

Så den er sikkert ødelagt samt madrassen.

Håber virkelig ikke at voksi posen lå deri også, for den er knagme dyr :(

Du tror ikke at de så bare siger at vores egen forsikring må dække?

Havde virkelig heller ikke troet at de var så ligeglade.

Købte et rigtig godt regnslag, som skulle kunne holde til en del regn. Men ingen regnslag kan holde til den mængde vi fik i morges og siden hen.

Øv det regner stadig :( håber da de har sat den lidt i læ nu her :(

Jeg er ret sikker på at det er hendes forsikring der skal dække. Det er hendes ansvar når vognen er i hendes varetægt, og det er hende der er skyld i skaden, når det er hende der ikke har taget den ind.

Håber ikke der er sket noget med den :) Kender i nogen, der har en affugter? Så kan i sætte den på fx badeværelset med affugteren og se om i kan rede den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok komme, søde :kiss Der er altid brug for en god Sekretøse ;)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram De aner ikke hvad de går glip af.. :kram2

Du får også lige et :kiss

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Edith bare ikke kan finde ro i varmen. Hun karter rundt, vågner op og klynker konstant.. Stakkel!!

Nu har jeg skiftet hendes natdragt ud med en sommerbody og åbnet vinduerne lidt mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.