tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det eneste der var til Molo lagersalg til dreng 86 var bukser, og vi har 31 par i str 86, til gengæld har vi kun 4 bodyer...

Nu venter jeg på bussen, og den første kom ikke... Heldigvis er det godt vejr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mere jobafslag :prik Det begynder altså at blive lidt kedeligt i længden, nå :rolleyes

Hvis bare de vidste hvad de går glip af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere jobafslag :prik Det begynder altså at blive lidt kedeligt i længden, nå :rolleyes

Jeg fik også endnu et i dag :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis bare de vidste hvad de går glip af :kram2

Tak :kiss Jeg kan ellers godt komme til at stille lidt spørgsmålstegn ved, hvad jeg egentlig kan, og hvad jeg har at byde på, når der sådan kommer afslag. :unsure Men der er jo MANGE ansøgere, ved hvert job og jeg er jo ikke engang færdiguddannet endnu, så det er jo helt fair og siger ikke nødvendigvis noget som helst om mig. Men sjovt er det altså ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også endnu et i dag :shooter

Det stinker! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stinker! :kram

Har ikke tal på længere hvor mange afslag jeg har fået :( det er ikke motiverende og særlig sjovt at være ledig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg først nu er begyndt at forberede mig til eksamen på torsdag.. :blush

Har lige siddet og fundet de emner og kompendier jeg mener jeg skal have have styr på - nogle bedre end andre, selvfølgelig. Meeen, jeg havde ikke troet der ville være SÅ mange:

Kvalitet

Aktindsigt

Videregivelse og indhentning af oplysninger

Tavshedspligt

Samtykke

Motivation

Arbejdsmiljø

Patientkontoret

Patientforsikring

Kommunikation

Utilsigtede hændelser

Etik

Sundhedssektorens opbygning

DRG

Den offentlige forvaltning

Kultur

Og mere endnu :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare sur og tvær, men jeg orker ikke at være gravid mere! Orker ikke mere dårlig søvn, opkast, plukkeveer, og at være fanget i min krop uden at kunne særlig meget. Jeg vil bare have min baby i armene nu!

Seriøst, den næste der siger jeg skal nyde den sidste søde ventetid dør :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare sur og tvær, men jeg orker ikke at være gravid mere! Orker ikke mere dårlig søvn, opkast, plukkeveer, og at være fanget i min krop uden at kunne særlig meget. Jeg vil bare have min baby i armene nu!

Seriøst, den næste der siger jeg skal nyde den sidste søde ventetid dør :shooter

Kæmpe kram til dig! Og så er jeg SÅ enig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig! Og så er jeg SÅ enig...

Tak :kiss vi forstår hinanden ;)

Og jeg ved godt det er mega utaknemmeligt, men... Ja det kan jeg bare ikke se ud over lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg først nu er begyndt at forberede mig til eksamen på torsdag.. :blush

Har lige siddet og fundet de emner og kompendier jeg mener jeg skal have have styr på - nogle bedre end andre, selvfølgelig. Meeen, jeg havde ikke troet der ville være SÅ mange:

Kvalitet

Aktindsigt

Videregivelse og indhentning af oplysninger

Tavshedspligt

Samtykke

Motivation

Arbejdsmiljø

Patientkontoret

Patientforsikring

Kommunikation

Utilsigtede hændelser

Etik

Sundhedssektorens opbygning

DRG

Den offentlige forvaltning

Kultur

Og mere endnu :shooter

Oh my, det bliver vist en travl uge :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss vi forstår hinanden ;)

Og jeg ved godt det er mega utaknemmeligt, men... Ja det kan jeg bare ikke se ud over lige nu

Det gør vi vist, Ja :-) og jeg synes så absolut ikke det er utaknemmeligt. Vi kan ikke alle elske det der graviditet lige højt og os der synes det er røv, skal også kunne sige det højt :-) men op med hovedet, det ER heldigvis snart slut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allergi og graviditet passer bare ikk sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my, det bliver vist en travl uge :kram

Nu er det jo kun en erhvervsuddannelse jeg tager mig, så heeelt slemt til er det ikke :p Jeg kom godt langt i dag med læsning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg glemte solcreme på mig selv i dag. Av hvor gør det nas nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bumser, når vi nu skal have taget nye billeder til hjemmesiden på tirsdag på arbejde :prik Føler mig virkelig overfaldet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bil vil ikke starte :( det er ikke batteriet, for aircondition mv virker fint. Hvor jeg ikke orker, og manden bliver pissesur, så han ikke er til at være i nærheden af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare savnet Anna og Søren så meget og har virkelig glædet mig til de kom hjem og Søren og jeg skulle arbejde på PB2 på den gode måde og så har Søren fandme flået noget af sin tand ud med en karamel på vej hjem i bilen. Så han er helt slået ud af smerte, ubehag og en ikke ubetydelig tandlægeskræk!

Så der er helt sikkert ikke noget sex i dag. Det er synd for ham, men også ret frustrerende :( :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare savnet Anna og Søren så meget og har virkelig glædet mig til de kom hjem og Søren og jeg skulle arbejde på PB2 på den gode måde og så har Søren fandme flået noget af sin tand ud med en karamel på vej hjem i bilen. Så han er helt slået ud af smerte, ubehag og en ikke ubetydelig tandlægeskræk!

Så der er helt sikkert ikke noget sex i dag. Det er synd for ham, men også ret frustrerende :( :huug

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare savnet Anna og Søren så meget og har virkelig glædet mig til de kom hjem og Søren og jeg skulle arbejde på PB2 på den gode måde og så har Søren fandme flået noget af sin tand ud med en karamel på vej hjem i bilen. Så han er helt slået ud af smerte, ubehag og en ikke ubetydelig tandlægeskræk!

Så der er helt sikkert ikke noget sex i dag. Det er synd for ham, men også ret frustrerende :( :huug

Øv til det hele :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ikke har fået mere tid til en opgave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare savnet Anna og Søren så meget og har virkelig glædet mig til de kom hjem og Søren og jeg skulle arbejde på PB2 på den gode måde og så har Søren fandme flået noget af sin tand ud med en karamel på vej hjem i bilen. Så han er helt slået ud af smerte, ubehag og en ikke ubetydelig tandlægeskræk!

Så der er helt sikkert ikke noget sex i dag. Det er synd for ham, men også ret frustrerende :( :huug

Øv :( Har du ægløsning nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på ferie om 16 dage, og det er superfedt og selvfølgelig glæder jeg mig. Men lige nu ville jeg faktisk hellere være fri med de omkostninger det har herhjemme.

M er max stresset! Han er sur og tvær, og har her til aften bedt mig om kun at tale til ham, hvis det er yderst vigtigt - og det gælder frem til den 13. hvor han får ferie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på ferie om 16 dage, og det er superfedt og selvfølgelig glæder jeg mig. Men lige nu ville jeg faktisk hellere være fri med de omkostninger det har herhjemme.

M er max stresset! Han er sur og tvær, og har her til aften bedt mig om kun at tale til ham, hvis det er yderst vigtigt - og det gælder frem til den 13. hvor han får ferie :(

Ej det er da også lidt voldsomt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da også lidt voldsomt :unsure

Tja, det synes jeg også... Tror også jeg kommer til at sige noget til ham, når han kommer hjem fra træning (som han sjovt HAR tid til  :gal )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.