tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ved vores dp har vi fået at vide at barnevognen står der på eget ansvar, og at hun ikke kan/vil tage ansvar for den.. Sådan troede jeg det var alle steder.. Vores står i sådan et slags åben skur, så det kan så kun regne ind fra den ene side..

Men de burde da lige køre dem ind, når de har muligheden!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vi aldrig kom på date, for Elliot var bundulykkelig, så vi blev ringet hjem efter knap 20 min... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi aldrig kom på date, for Elliot var bundulykkelig, så vi blev ringet hjem efter knap 20 min... :huug

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Tak :kram havde virkelig glædet mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi aldrig kom på date, for Elliot var bundulykkelig, så vi blev ringet hjem efter knap 20 min... :huug

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi aldrig kom på date, for Elliot var bundulykkelig, så vi blev ringet hjem efter knap 20 min... :huug

Ej hvor ærgerligt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi aldrig kom på date, for Elliot var bundulykkelig, så vi blev ringet hjem efter knap 20 min... :huug

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi aldrig kom på date, for Elliot var bundulykkelig, så vi blev ringet hjem efter knap 20 min... :huug

Øv, hvor Træls! Første gang vi var ude var Anna også 6 måneder, og vi blev ringet hjem efter 2 timer :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

 

 

Ej hvor ærgerligt :( :kram2

 

 

:kram2 :kiss

 

 

Øv, hvor Træls! Første gang vi var ude var Anna også 6 måneder, og vi blev ringet hjem efter 2 timer :(

:kram

 

Tak piger. Ja, det var bare rigtig surt. I stedet for lækker restaurant blev det til sandwich i sofaen.. Det er også hyggeligt nok, men ikke lige når man havde glædet sig til noget andet. Heldigvis faldt han da nemt i søvn, så vi kan have lidt hyggeaften alligevel :glad

 

Årh jeg ved bare ikke hvad vi kan gøre, eller om vi overhovedet skal gøre noget. Måske er det bare tiden der skal arbejde for os? Men hvor er det frustrerende at han er så "bange" for alle andre end mor og far. Han skal virkelig se folk an længe før de må holde ham og snakke med ham uden at han græder. Han græd allerede da vi gik, men jeg håbede at han måske ville holde op, når han ikke kunne se os længere. Det var dog ikke tilfældet. Han faldt nogenlunde til ro efter et par minutter i mine arme.. Øv jeg synes det er hårdt - vi trænger til at komme ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik kun Camille passet et par gange inden hun kom i dagpleje.. Det hjalp at dem som passede var der i et par timer, med os inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi aldrig kom på date, for Elliot var bundulykkelig, så vi blev ringet hjem efter knap 20 min... :huug

:kram :kram

Øv!

PS. Elsker din nye avatar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte X

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik kun Camille passet et par gange inden hun kom i dagpleje.. Det hjalp at dem som passede var der i et par timer, med os inden :)

 

Det tror jeg også vi prøver næste gang, for når han har været sammen med andre i noget tid må de gerne sidde med ham osv.. Mine forældre kommer i morgen, og min mor tilbød at de kunne være sammen med ham mens vi går en tur eller noget, så vi kan lære ham det i det små :)

 

:kram :kram

Øv!

PS. Elsker din nye avatar :kiss

 

Mega øv! 

Og tak! :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også vi prøver næste gang, for når han har været sammen med andre i noget tid må de gerne sidde med ham osv.. Mine forældre kommer i morgen, og min mor tilbød at de kunne være sammen med ham mens vi går en tur eller noget, så vi kan lære ham det i det små :)

Mega øv!

Og tak! :D :kiss

Jeg fik et FANTASTISK råd af SP, Mie havde nemlig også en periode hvor hun virkelig skreg og var utryg ved andre:

Når Mie græd tog jeg hende selvfølgelig over til mig hvilket SP sagde var det eneste rigtige. MEN man går jo ofte lidt væk og man siger jo "hov blev du lige bange" og "nårh" og "så så" i de situationer, det ligger i os at trøste. Men SP sagde at jeg i stedet skulle blive hos den person hun afviste, altså ikke gå, smile og med lys og nærmest overdrevet positiv og glad stemme og ansigt sige "ej det er jo bare mormor, se hun står lige der" og lign. På den måde var hun jo tryg i mine arme men kunne se på min reaktion at det IKKE er farligt, der kan udforskes på afstand.

Det hjalp bare SÅ meget.

Mie skal STADIG se folk an og det bliver ALDRIG anderledes det er jo bare en del af hendes personlighed, men de fleste omkring os ved/har LÆRT at hun lige skal have tid til at se dem an og så åbner hun op. Dem hun ser jævnligt er der ingen problemer i forhold til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik et FANTASTISK råd af SP, Mie havde nemlig også en periode hvor hun virkelig skreg og var utryg ved andre:

Når Mie græd tog jeg hende selvfølgelig over til mig hvilket SP sagde var det eneste rigtige. MEN man går jo ofte lidt væk og man siger jo "hov blev du lige bange" og "nårh" og "så så" i de situationer, det ligger i os at trøste. Men SP sagde at jeg i stedet skulle blive hos den person hun afviste, altså ikke gå, smile og med lys og nærmest overdrevet positiv og glad stemme og ansigt sige "ej det er jo bare mormor, se hun står lige der" og lign. På den måde var hun jo tryg i mine arme men kunne se på min reaktion at det IKKE er farligt, der kan udforskes på afstand.

Det hjalp bare SÅ meget.

Mie skal STADIG se folk an og det bliver ALDRIG anderledes det er jo bare en del af hendes personlighed, men de fleste omkring os ved/har LÆRT at hun lige skal have tid til at se dem an og så åbner hun op. Dem hun ser jævnligt er der ingen problemer i forhold til.

 

Der har du faktisk fat i noget - for jeg går væk med ham for at få ham til falde til ro. Det råd vil jeg prøve - tak! :kram2

 

Det handler helt sikkert også om at familien skal lære, at de ikke skal springe hen og sige hej til ham med det samme.. Han kommer selv, når han har lyst. Jeg er bare sindssygt dårlig til at sige det til dem, men det må jeg altså bare gøre! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden ikke kan finde ud af at give lyd, når han kører fra job! Han tog på et hastejob i dag, så jeg blev kun informeret om hvornår han skulle møde og måtte spørge, hvornår han havde fri. Jeg gik tidligt i seng, men er så netop vågnet og han er stadig ikke hjemme. Han sagde han havde fri kl. 22.30 og har vel 30 minutters kørsel hjem!! :gal Har skrevet og spurgt om han ikke havde fået fri, han skrev så, at han var på vej :blabla <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe idiot til en mand :gal

Han har været ude med nogle venner og har "ikke rigtig fået noget at drikke". (Yeah right)

Han skulle åbenbart give David noget at drikke inde i sengen, men tømte i stedet drikkedunken ud i sengen (Davids) og gik fra det. Han vil slet ikke stå ved det. Jeg vågner så af, at David, selvfølgelig, er dybt ulykkelig, gennemblødt og ret kold :unsure. M hjælper på ingen måde, nærmere tvært imod, ved at slukke lyset hele tiden (fordi det generer ham, så han ikke kan sove :blabla), og taler absurd grimt til mig. Nu er det så lykkedes mig at få tørt sengetøj på, så må vi se om David vil sove igen...

Er rødglødende af raseri... Nu får jeg ikke mere søvn i nat, og jeg skal læse til eksamen hele dagen i morgen, da jeg skal op på mandag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe idiot til en mand :gal

Han har været ude med nogle venner og har "ikke rigtig fået noget at drikke". (Yeah right)

Han skulle åbenbart give David noget at drikke inde i sengen, men tømte i stedet drikkedunken ud i sengen (Davids) og gik fra det. Han vil slet ikke stå ved det. Jeg vågner så af, at David, selvfølgelig, er dybt ulykkelig, gennemblødt og ret kold :unsure. M hjælper på ingen måde, nærmere tvært imod, ved at slukke lyset hele tiden (fordi det generer ham, så han ikke kan sove :blabla), og taler absurd grimt til mig. Nu er det så lykkedes mig at få tørt sengetøj på, så må vi se om David vil sove igen...

Er rødglødende af raseri... Nu får jeg ikke mere søvn i nat, og jeg skal læse til eksamen hele dagen i morgen, da jeg skal op på mandag :boo

Ej det er fandme ikke i orden :sur

Held og lykke med eksamen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe idiot til en mand :gal

Han har været ude med nogle venner og har "ikke rigtig fået noget at drikke". (Yeah right)

Han skulle åbenbart give David noget at drikke inde i sengen, men tømte i stedet drikkedunken ud i sengen (Davids) og gik fra det. Han vil slet ikke stå ved det. Jeg vågner så af, at David, selvfølgelig, er dybt ulykkelig, gennemblødt og ret kold :unsure. M hjælper på ingen måde, nærmere tvært imod, ved at slukke lyset hele tiden (fordi det generer ham, så han ikke kan sove :blabla), og taler absurd grimt til mig. Nu er det så lykkedes mig at få tørt sengetøj på, så må vi se om David vil sove igen...

Er rødglødende af raseri... Nu får jeg ikke mere søvn i nat, og jeg skal læse til eksamen hele dagen i morgen, da jeg skal op på mandag :boo

Det er godt nok en ommer!! :klap

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har du faktisk fat i noget - for jeg går væk med ham for at få ham til falde til ro. Det råd vil jeg prøve - tak! :kram2

Det handler helt sikkert også om at familien skal lære, at de ikke skal springe hen og sige hej til ham med det samme.. Han kommer selv, når han har lyst. Jeg er bare sindssygt dårlig til at sige det til dem, men det må jeg altså bare gøre!

Sådan har Lasse også været indtil nu. Han sku se folk an og vrissede af dem, hvis de kom for tæt på eller var for hurtige.

Nu springer han dem i møde, hvis det er folk han kender rigtig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe idiot til en mand :gal

Han har været ude med nogle venner og har "ikke rigtig fået noget at drikke". (Yeah right)

Han skulle åbenbart give David noget at drikke inde i sengen, men tømte i stedet drikkedunken ud i sengen (Davids) og gik fra det. Han vil slet ikke stå ved det. Jeg vågner så af, at David, selvfølgelig, er dybt ulykkelig, gennemblødt og ret kold :unsure. M hjælper på ingen måde, nærmere tvært imod, ved at slukke lyset hele tiden (fordi det generer ham, så han ikke kan sove :blabla), og taler absurd grimt til mig. Nu er det så lykkedes mig at få tørt sengetøj på, så må vi se om David vil sove igen...

Er rødglødende af raseri... Nu får jeg ikke mere søvn i nat, og jeg skal læse til eksamen hele dagen i morgen, da jeg skal op på mandag :boo

Det er bare ikke i orden

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har Lasse også været indtil nu. Han sku se folk an og vrissede af dem, hvis de kom for tæt på eller var for hurtige.

Nu springer han dem i møde, hvis det er folk han kender rigtig godt.

 

Det er dejligt :biglove Men har i så aldrig kunnet få ham passet? Eller har han bare lige skullet se dem an inden i kunne gå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe idiot til en mand :gal

Han har været ude med nogle venner og har "ikke rigtig fået noget at drikke". (Yeah right)

Han skulle åbenbart give David noget at drikke inde i sengen, men tømte i stedet drikkedunken ud i sengen (Davids) og gik fra det. Han vil slet ikke stå ved det. Jeg vågner så af, at David, selvfølgelig, er dybt ulykkelig, gennemblødt og ret kold :unsure. M hjælper på ingen måde, nærmere tvært imod, ved at slukke lyset hele tiden (fordi det generer ham, så han ikke kan sove :blabla), og taler absurd grimt til mig. Nu er det så lykkedes mig at få tørt sengetøj på, så må vi se om David vil sove igen...

Er rødglødende af raseri... Nu får jeg ikke mere søvn i nat, og jeg skal læse til eksamen hele dagen i morgen, da jeg skal op på mandag :boo

 

Ej, det er sgu ikke rimeligt! :gal :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt :biglove Men har i så aldrig kunnet få ham passet? Eller har han bare lige skullet se dem an inden i kunne gå?

Han har lige skullet se dem an først. Self. Har han brokket sig når vi så gik, men dem der passer har fået ham god igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Det tog 2 timer at få ham til at sove igen. Her til morgen har M undskyldt, men det giver mig ikke min mistede nattesøvn tilbage...

Er stadig rigtig vred og skuffet. Synes desværre, at det her er ved at blive en vane, når han tager ud. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.