MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Og så vågnede hun ved at ha' tisset.. stakkels pige.. :( hun var så flov! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en stor pige, der synes det er lidt svært at være blevet storesøster og at mor og far ikke har så meget tid til hende mere :( Det er godt nok svært at tale med hende om uden at komme til at lægge ord i munden på hende, synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til både Maliva og Filippa (For to meget forskellige ting!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har bare været så sej idag! I morges da hun kom op, var bleen helt tør og så tissede hun på toilettet :yay

Så havde hun tisset i bleen lidt senere på dagen, men fik også tisset en gang mere på toilettet.

Da hun så havde sovet lur , kaldte hun på mig, da hun vågnede og sagde hun skulle på toilettet! Og så lavede hun da både lige stort og småt derpå, igen med en tør ble!

Hun var bare så stolt og blev ved at sige at så kunne hun snart få bleen af - og jeg er selvfølgelig også SÅ stolt af min lille pige :loveshower

Jeg tror vi er ved at være tæt på nu i projekt blefri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en stor pige, der synes det er lidt svært at være blevet storesøster og at mor og far ikke har så meget tid til hende mere :( Det er godt nok svært at tale med hende om uden at komme til at lægge ord i munden på hende, synes jeg.

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har bare været så sej idag! I morges da hun kom op, var bleen helt tør og så tissede hun på toilettet :yay

Så havde hun tisset i bleen lidt senere på dagen, men fik også tisset en gang mere på toilettet.

Da hun så havde sovet lur , kaldte hun på mig, da hun vågnede og sagde hun skulle på toilettet! Og så lavede hun da både lige stort og småt derpå, igen med en tør ble!

Hun var bare så stolt og blev ved at sige at så kunne hun snart få bleen af - og jeg er selvfølgelig også SÅ stolt af min lille pige :loveshower

Jeg tror vi er ved at være tæt på nu i projekt blefri.

 

:yay Super :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så vågnede hun ved at ha' tisset.. stakkels pige.. :( hun var så flov! :(

 

Hvis jeg var jer, ville jeg vente til bleen er begyndt at være tør om morgenen :)

 

Theo har stadig meget tunge bleer om morgenen. Jeg tror slet ikke han er klar til at slippe den om natten endnu. 

Og han har endda været blefri siden han var 2 år og 10 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en stor pige, der synes det er lidt svært at være blevet storesøster og at mor og far ikke har så meget tid til hende mere :( Det er godt nok svært at tale med hende om uden at komme til at lægge ord i munden på hende, synes jeg.

 

Åh det må være hårdt :kram

 

Både for jer og hende. Hvordan kommer det til udtryk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munden står bare ikke stille på Ronja når vi er hjemme i weekenden :o enten synger hun ellers snakke hun. Det kan være meget hyggeligt men nøj man er træt i hovedet efter en hel weekend med det :blush

Er det kun herhjemme det er sådan? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har bare været så sej idag! I morges da hun kom op, var bleen helt tør og så tissede hun på toilettet :yay

Så havde hun tisset i bleen lidt senere på dagen, men fik også tisset en gang mere på toilettet.

Da hun så havde sovet lur , kaldte hun på mig, da hun vågnede og sagde hun skulle på toilettet! Og så lavede hun da både lige stort og småt derpå, igen med en tør ble!

Hun var bare så stolt og blev ved at sige at så kunne hun snart få bleen af - og jeg er selvfølgelig også SÅ stolt af min lille pige :loveshower

Jeg tror vi er ved at være tæt på nu i projekt blefri.

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munden står bare ikke stille på Ronja når vi er hjemme i weekenden :o enten synger hun ellers snakke hun. Det kan være meget hyggeligt men nøj man er træt i hovedet efter en hel weekend med det :blush

Er det kun herhjemme det er sådan? :unsure

 

Det er fuldstændig lige sådan herhjemme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munden står bare ikke stille på Ronja når vi er hjemme i weekenden :o enten synger hun ellers snakke hun. Det kan være meget hyggeligt men nøj man er træt i hovedet efter en hel weekend med det :blush

Er det kun herhjemme det er sådan? :unsure

Nej sådan er Det også her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo stod op kl. 5 i morges :blink

 

Og han har virkelig oplevet meget i dag. Så da kl. var 16.30 lå han pludselig og sov, mens han så tegnefilm.

Vi lod ham sove en time og prøvede så at vække ham, men han var helt væk. Jeg har aldrig brudt mig om at vække ham, så vi endte med at lægge ham ind i seng og se hvad der skete. Han sover stadig :blink

 

Han tror det er nat, så jeg tror ikke han vågner mere i dag.

 

Men jeg skal da vist smutte tidligt i seng, for han må da vågne vildt tidligt i morgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre det ikke kun er herhjemme der er sådan :D jeg er godt nok træt i hovedet efter sådan en weekend og Ronja har spurgt om hun skal i bh i morgen eller må blive hjemme. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en stor pige, der synes det er lidt svært at være blevet storesøster og at mor og far ikke har så meget tid til hende mere :( Det er godt nok svært at tale med hende om uden at komme til at lægge ord i munden på hende, synes jeg.

Åh, det kan jeg godt forestille mig :( Er hun ked eller pyldret eller vred eller?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munden står bare ikke stille på Ronja når vi er hjemme i weekenden :o enten synger hun ellers snakke hun. Det kan være meget hyggeligt men nøj man er træt i hovedet efter en hel weekend med det :blush

Er det kun herhjemme det er sådan? :unsure

Åh, det kender vi godt! :rolleyes

Selv når hun leger selv, snakker hun ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munden står bare ikke stille på Ronja når vi er hjemme i weekenden :o enten synger hun ellers snakke hun. Det kan være meget hyggeligt men nøj man er træt i hovedet efter en hel weekend med det :blush

Er det kun herhjemme det er sådan? :unsure

Sådan 2 stks har vi også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kender vi godt! :rolleyes

Selv når hun leger selv, snakker hun ;)

Det gør Ronja også og jeg bliver ofte i tvivl om hun leger eller snakker til mig så nogen gange reagerer jeg ikke lige og så bliver hun irriteret/sur/ked fordi jeg ikke hører hende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan 2 stks har vi også ;)

Jeg "frygter" også lidt hvis Liv bliver på samme måde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var jer, ville jeg vente til bleen er begyndt at være tør om morgenen :)

 

Theo har stadig meget tunge bleer om morgenen. Jeg tror slet ikke han er klar til at slippe den om natten endnu. 

Og han har endda været blefri siden han var 2 år og 10 mdr.

Hun er også iført ble igen, og blev ret overbevist om, at hun gerne ville vente med at prøve, til hun havde tør ble om morgenen ;)

Vi prøvede, fordi Maliva i 3 uger nu, har snakket meget om at sove uden ble. 

Hun fortalte at hun vågnede, når hun tissede og at hun sagtens kunne gå på wc om natten - så vi prøvede og ja.. Det fejlede, men i det mindste indså Maliva, at hun måske ikke var så klar, som hun havde håbet :)

 

Vi har ikke forsøgt at presse hende til noget, hun ikke selv har følt sig klar til.

Det er også derfor, at "nederlaget" ikke er så tungt for hende, tror jeg. For hun var kun ked af det imens vi skiftede sengetøj. :)

 

Så nu er aftalen at: vi venter til hun har en tør morgenble, i ihvertfald 5 dage. 

Maliva tjekkede selv bleen imorges og kunne konstatere at hun havde tisset, så nu hvor hun selv tjekker, kan vi bedre holde øje med det.

 

Hun vil så gerne blive helt fri for bleen, hvorfor.. Det ved jeg ikke, men den er åbenbart til gene for hende :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munden står bare ikke stille på Ronja når vi er hjemme i weekenden :o enten synger hun ellers snakke hun. Det kan være meget hyggeligt men nøj man er træt i hovedet efter en hel weekend med det :blush

Er det kun herhjemme det er sådan? :unsure

Malivas mundtøj starter fra hun slår øjnene op, til hun sover i sin seng. Hun synger, skriger, skråler, snakker, fortæller historier, leger.... ÅH altså...

Jeg forstår dig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz: Theo siger også, at han vil sove uden ble. Jeg tror det handler om at være stor, og at det er babyer, der bruger ble.

Men det nytter jo ikke rigtig noget, når han tisser så meget om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Munden står bare ikke stille på Ronja når vi er hjemme i weekenden :o enten synger hun ellers snakke hun. Det kan være meget hyggeligt men nøj man er træt i hovedet efter en hel weekend med det :blush

Er det kun herhjemme det er sådan? :unsure

Lises mund står heller ALDRIG stille! :D

Det kan være hyggeligt til tider med en konstant syngende eller snakkende pige, men NØJ hvor bliver man træt i hovedet :rolleyes

Jeg synes dog det er værst med alle hendes hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat! Der er intet svar som tilfredsstiller hende, hvert svar afføder et nyt hvorfor i en uendelighed! Selv hvis jeg siger "Sådan er det bare!", så svarer hun "Hvorfor er det bare sådan mor?" :p Det er til at blive vanvittig over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja endte med at få en fridag i dag også, så må jeg se hvordan mit hoved har det i aften efter endnu en dag med hende hjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sov fra 16.30-5.30 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.