FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Elsker Svangreambulatoriet!

Er kun to kg under min startvægt og har lige fået "ordineret" is og kiks med nutella :D haha!

Og overordnet set skal jeg spise en masse kalorier..!

Kan ik spise noget før ved 12-13 tiden hver dag og så når jeg slet ikke at få nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker Svangreambulatoriet!

Er kun to kg under min startvægt og har lige fået "ordineret" is og kiks med nutella :D haha!

Og overordnet set skal jeg spise en masse kalorier..!

Kan ik spise noget før ved 12-13 tiden hver dag og så når jeg slet ikke at få nok...

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægeordineret is, slet ikke ringe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker Svangreambulatoriet!

Er kun to kg under min startvægt og har lige fået "ordineret" is og kiks med nutella :D haha!

Og overordnet set skal jeg spise en masse kalorier..!

Kan ik spise noget før ved 12-13 tiden hver dag og så når jeg slet ikke at få nok...

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skidttilpas.dk har det elendigt! Svimmel, tømmermændsramt og kaster op, dagen kan kun blive bedre end de 2 foregående- og bedre end natten i det hele taget :(

Øv god bedring. Håber at du bliver frisk til vores date i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brok brok herfra!! 41+0 og ingen tegn på noget som helst!! Har tilmed gjort køleskab rent og støvsuget 3 gange på en uge bare for at fordrive tiden!! What to do, jeg er ved at blive idiot af bare at sidde og glo og vente!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på i morgen. Lillebror skal have scannet nyrebækkenet til en kontrol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brok brok herfra!! 41+0 og ingen tegn på noget som helst!! Har tilmed gjort køleskab rent og støvsuget 3 gange på en uge bare for at fordrive tiden!! What to do, jeg er ved at blive idiot af bare at sidde og glo og vente!!

Jeg bagte jordemoder kage og fødselspizza, drak brandnælde the og hørte NO stress musik mens jeg tog fodbad!!!

Det hjalp selvfølgelig ikke men det var hyggeligt og rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker Svangreambulatoriet!

Er kun to kg under min startvægt og har lige fået "ordineret" is og kiks med nutella :D haha!

Og overordnet set skal jeg spise en masse kalorier..!

Kan ik spise noget før ved 12-13 tiden hver dag og så når jeg slet ikke at få nok...

 

Det er en af de bedre recepter! :D Men det er dig absolut også vel undt, når du stadigvæk er så hårdt ramt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker Svangreambulatoriet!

Er kun to kg under min startvægt og har lige fået "ordineret" is og kiks med nutella :D haha!

Og overordnet set skal jeg spise en masse kalorier..!

Kan ik spise noget før ved 12-13 tiden hver dag og så når jeg slet ikke at få nok...

Åh mums!!! Ikke dårligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bagte jordemoder kage og fødselspizza, drak brandnælde the og hørte NO stress musik mens jeg tog fodbad!!!

Det hjalp selvfølgelig ikke men det var hyggeligt og rart :)

Det kunne godt ske jeg skulle bage en kage i morgen! Om ikke andet så for at spise den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det hvor man bare ikke kan være i sin krop? Luk mig UUUUD!!!! ARGH!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det hvor man bare ikke kan være i sin krop? Luk mig UUUUD!!!! ARGH!!!!

:kram

Kender det alt for godt.

Har sat min lid til at træning i vand, kommer til at hjælpe, så min krop føles som min...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det hvor man bare ikke kan være i sin krop? Luk mig UUUUD!!!! ARGH!!!!

Kender det desværre aaalt for godt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det hvor man bare ikke kan være i sin krop? Luk mig UUUUD!!!! ARGH!!!!

Kender det alt, alt for godt!! :( :kram2

Skørt at Leras nævner vand, for det er min bedste kur.... At blive vægtløs i dejlig køligt vand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt, alt for godt!! :( :kram2

Skørt at Leras nævner vand, for det er min bedste kur.... At blive vægtløs i dejlig køligt vand!

Jeg starter til vand gymnastik for gravide på næste tirsdag!!! Ihhhh Maja tid :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig ved siden af mig selv til aften: Kan ikke trække vejret ordentligt, kvalme og alligevel ikke, træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig ved siden af mig selv til aften: Kan ikke trække vejret ordentligt, kvalme og alligevel ikke, træt :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor jeg dog glæder mig til at komme tilbage til normal arbejdstid! det der med først at være hjemme kl. 17.30-17.45 Er altså bare ikke lige mig!

Det er sq hårdt for kroppen :(

i morgen er sidste dag hvor jeg også skal lukke butikken... SÅ er jeg endelig tilbage til at have fri kl. 16 :7Himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man godt ha så heftige brystspændinger at det gør ondt i brystet når man trækker vejret dybt?

(højre bryst)

av for hele hule he.... det gør ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man godt ha så heftige brystspændinger at det gør ondt i brystet når man trækker vejret dybt?

(højre bryst)

av for hele hule he.... det gør ondt!

Bare det at jeg rejser mig op fra sengen gør at det SMERTER i begge bryster så ja det tror jeg godt man kan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det at jeg rejser mig op fra sengen gør at det SMERTER i begge bryster så ja det tror jeg godt man kan!!!

Det er kun om aftenen og ikke hver dag... synes det er lidt skummelt! håber ikke at mit højre bryst bliver større end det andet :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prutbleer før morgenmaden skulle simpelthen forbydes <_< Kvalmen blev lige meget værre, og den er stadig ikke blevet god igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det andre det er begyndt at snorke efter de er blevet gravid?? :blink

Manden har sagt det nogle gange og faktisk vækket mig fordi jeg snorkede så han ikke kunne sove :blush Det startede sidst i sidste uge, hvor jeg nogle morgener også er vågnet med ondt i halsen, hvilket jeg ikke forstod, for det forsvandt efter nogle timer ;)

I går aftes kaldte manden på mig 3 (!! :gal) gange, hvor jeg var liiiige ved at falde hen, fordi jeg snorkede, ved selv snorken er træls, det plejer at

være den anden vej, hvis manden ikke sover med sit CPAP (han har Søvnapnø).

Har da ondt af ham, men synes stadig det er øv at blive vækket, fordi jeg har brug for søvnen efter knap 3 dage hvor jeg har været skidt tilpas.

Nogen der har nogle råd??

Sover allerede mest på siden med hovedet eleveret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det andre det er begyndt at snorke efter de er blevet gravid?? :blink

Manden har sagt det nogle gange og faktisk vækket mig fordi jeg snorkede så han ikke kunne sove :blush Det startede sidst i sidste uge, hvor jeg nogle morgener også er vågnet med ondt i halsen, hvilket jeg ikke forstod, for det forsvandt efter nogle timer ;)

I går aftes kaldte manden på mig 3 (!! :gal) gange, hvor jeg var liiiige ved at falde hen, fordi jeg snorkede, ved selv snorken er træls, det plejer at

være den anden vej, hvis manden ikke sover med sit CPAP (han har Søvnapnø).

Har da ondt af ham, men synes stadig det er øv at blive vækket, fordi jeg har brug for søvnen efter knap 3 dage hvor jeg har været skidt tilpas.

Nogen der har nogle råd??

Sover allerede mest på siden med hovedet eleveret ;)

Mit eneste råd er at give manden en røffel for at vække dig. :klap Jeg snorker selv, men man kan sgu da ikke gøre for det, og jeg synes ikke det er fair, at du skal vækkes for at han kan sove - slet ikke når du er gravid og har brug for søvnen! :kram2 Så må han sove på sofaen i stedet eller noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.