FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg havde kløe med Felix og ikke leverbetinget. Kan kun ringe i dagtimerne da jeg er alene med Felix.

Godt det ikke var lever betinget håber det heller ikke er det den her gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MD i morgen- er ved at gå til af skræk :( Total dumt, for bebsen er jo tjekket og kendt fri. Men det kan jo godt være noget andet der ikke er kromosomfejl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i morgen- er ved at gå til af skræk :( Total dumt, for bebsen er jo tjekket og kendt fri. Men det kan jo godt være noget andet der ikke er kromosomfejl!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i morgen- er ved at gå til af skræk :( Total dumt, for bebsen er jo tjekket og kendt fri. Men det kan jo godt være noget andet der ikke er kromosomfejl!

Med jeres historie kan jeg nu sagtens forstå dig. God scanning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt det ikke var lever betinget håber det heller ikke er det den her gang!

Nej det gør jeg heller ikke. Nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i morgen- er ved at gå til af skræk :( Total dumt, for bebsen er jo tjekket og kendt fri. Men det kan jo godt være noget andet der ikke er kromosomfejl!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev ringet op i dag og fik tilbudt et kortvarigt vikariat på 1 uge, måske lidt længere :) er spændt på, hvordan det bliver at skulle undervise på det her tidspunkt i graviditeten, selvom jeg har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i morgen- er ved at gå til af skræk :( Total dumt, for bebsen er jo tjekket og kendt fri. Men det kan jo godt være noget andet der ikke er kromosomfejl!

Det skal nok gå godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i morgen- er ved at gå til af skræk :( Total dumt, for bebsen er jo tjekket og kendt fri. Men det kan jo godt være noget andet der ikke er kromosomfejl!

Åh altså Louise :kram2 Kan godt forstå din frygt, men er nu sikker på at bebs er helt som han/hun skal være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig bare SLET IKKE gravid i dag. Kvalmen er helt væk i dag (på trods af at jeg kun har fået få timers søvn). I går og i dag har jeg ondt dernede af - bare i "der bliver udvidet styrke", men det oveni mangel på kvalme gør bare at jeg føler mig sikker på at der er noget galt :(

Mon ikke at det "bare" er en slags ligamentsmerter? :kram Og det er jo helt normalt, at kvalmen forsvinder :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i morgen- er ved at gå til af skræk :( Total dumt, for bebsen er jo tjekket og kendt fri. Men det kan jo godt være noget andet der ikke er kromosomfejl!

Bebsen er sund og rask på alle leder og kanter, basta!

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det værker i hele kroppen nu jeg slapper af på sofaen efter en dejlig dag i Tivoli. Håber det bare er fordi den skal finde ro efter en dag på benene :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke at det "bare" er en slags ligamentsmerter? :kram Og det er jo helt normalt, at kvalmen forsvinder :kram

Hvor er du sød at finde min besvarelse :kiss Hormonerne ræser i hvert fald derudaf, for nu tuder jeg igen.

Og jo. Det er sikkert bare ligament smerter - og ja kvalmen kan jo forsvinde, jeg prøvede det bare aldrig med William og derfor er jeg tosse bekymret.

Jeg er glad for at være gravid og sådan, men har egentligt ikke følt mig vildt knyttet til spirre, men er du vimmer nu hvor nerverne kommer - så viser det sig at jeg allerede er hovedkuls forelsket i min lille 1,5 grams klump :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød at finde min besvarelse :kiss Hormonerne ræser i hvert fald derudaf, for nu tuder jeg igen.

Og jo. Det er sikkert bare ligament smerter - og ja kvalmen kan jo forsvinde, jeg prøvede det bare aldrig med William og derfor er jeg tosse bekymret.

Jeg er glad for at være gravid og sådan, men har egentligt ikke følt mig vildt knyttet til spirre, men er du vimmer nu hvor nerverne kommer - så viser det sig at jeg allerede er hovedkuls forelsket i min lille 1,5 grams klump :kuller

Jeg kunne da ikke have, at du sådan skulle føle, at ingen så din bekymring :kram2

Jeg kan godt forstå, at du bliver nervøs, når symptomerne forsvinder, men jeg tror heldigvis ikke, at du behøver at være det. Men hurra for scanninger, så man kan vide sig sikker :kram2

Og ja, det er vildt som man bare lige BANG opdager, hvor knyttet man er til spiren lige pludselig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist til at geare noget ned - snart plukveer ved den mindste aktivitet hvor jeg måske ska knokle lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist til at geare noget ned - snart plukveer ved den mindste aktivitet hvor jeg måske ska knokle lidt.

Det er da træls. Da jeg var mest brugt fik jeg plukveer bare ved at gå i bad. Det er heldigvis blevet bedre. Lillesøster skulle jo gerne blive i maven nogle uger endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da træls. Da jeg var mest brugt fik jeg plukveer bare ved at gå i bad. Det er heldigvis blevet bedre. Lillesøster skulle jo gerne blive i maven nogle uger endnu :)

Ja tak bare til engang i september, så må hun gerne komme - lægen sagde bare at det var jo normalt når jeg var så langt henne nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist til at geare noget ned - snart plukveer ved den mindste aktivitet hvor jeg måske ska knokle lidt.

Jeg har også mega mange plukveer konstant, ind imellem også når jeg bare sidder/ligger og slapper af. Og det er helt slemt, når jeg så bevæger mig og fx går bare lidt op af bakke. Så jeg føler mig ret handicappet!

Min jm kommenterede det heller ikke yderligere, men sagde bare at det jo var meget normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min læge og sidste menstruation er jeg i dag 11+0. Jeg har stadig ik modtaget brev ang NF.

Hvornår ville i ringe og rykke? Og hvem skal jeg ringe til, læge eller Skejby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min læge og sidste menstruation er jeg i dag 11+0. Jeg har stadig ik modtaget brev ang NF.

Hvornår ville i ringe og rykke? Og hvem skal jeg ringe til, læge eller Skejby?

Nu og Skejby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for opmuntring piger :yay

MD gik fint, sund og rask lille bebs på 317 gram :)

Vi nåede at blive nervøse, for hun blev ved med at skanne omkring hjertet og vendte tilbage til det flere gange for at måle flow mm., men alt var fint :loveshower

Vi fik 2 fine 3D billeder med hjem, hvor vi kan se ansigtet, en lille hånd og fod :)

Kønnet i øvrigt bekræftet ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opmuntring piger :yay

MD gik fint, sund og rask lille bebs på 317 gram :)

Vi nåede at blive nervøse, for hun blev ved med at skanne omkring hjertet og vendte tilbage til det flere gange for at måle flow mm., men alt var fint :loveshower

Vi fik 2 fine 3D billeder med hjem, hvor vi kan se ansigtet, en lille hånd og fod :)

Kønnet i øvrigt bekræftet ;) :P

Dejligt at MD er veloverstået så kan I rigtig nyde den sidste halvdel af graviditeten uden de store bekymringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at MD er veloverstået så kan I rigtig nyde den sidste halvdel af graviditeten uden de store bekymringer :)

Det håber jeg virkelig, det var sidste skanning for vores vedkommende, altså indtil 41+0 (og medmindre JM får svært ved at skønne vægt), det er alligevel vildt at tænke på :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opmuntring piger :yay

MD gik fint, sund og rask lille bebs på 317 gram :)

Vi nåede at blive nervøse, for hun blev ved med at skanne omkring hjertet og vendte tilbage til det flere gange for at måle flow mm., men alt var fint :loveshower

Vi fik 2 fine 3D billeder med hjem, hvor vi kan se ansigtet, en lille hånd og fod :)

Kønnet i øvrigt bekræftet ;) :P

Yay hvor godt :yay

Så kan du slappe lidt af igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.