FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

:wub dejligt at hører :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

Skønt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

:yay Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

:Loveshower Hvor dejligt søde!

nu kan du endelig fortælle det til verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

Skønt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

Iiiih hvor skønt Christina! :loveshower og så behøver I ikke bekymre jer mere om der nu skulle være 2 derinde :P

Håber du har fået det bedre ovenpå roskildesygen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit jeg er skidt de her dage :( vi har været til fødselsdag og det var en pine at skjule det :(

Jeg håååååååber virkelig det forsvinder i uge 12 denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby der skruer sit hoved ned i dag. Det ku i hvert fald mærkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby i maven, der har været noget doven de sidste par dage. Siden torsdag har set været begrænset hvor meget jeg har mærket af liv. I går mærkede jeg at den havde hikke to gange og det var alt! Manden siger så at han mærkede den, da jeg var faldet i søvn og han lå med hånden på min maven. Håber godt nok at den liver lidt mere op i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby i maven, der har været noget doven de sidste par dage. Siden torsdag har set været begrænset hvor meget jeg har mærket af liv. I går mærkede jeg at den havde hikke to gange og det var alt! Manden siger så at han mærkede den, da jeg var faldet i søvn og han lå med hånden på min maven. Håber godt nok at den liver lidt mere op i dag.

Ellers så ring til fødegangen søde, hellere en gang for meget end en gang for lidt :kram2

Har du fået nok væske? Selvom det er en anderledes varme, så skal vi stadig huske masser af væske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby i maven, der har været noget doven de sidste par dage. Siden torsdag har set været begrænset hvor meget jeg har mærket af liv. I går mærkede jeg at den havde hikke to gange og det var alt! Manden siger så at han mærkede den, da jeg var faldet i søvn og han lå med hånden på min maven. Håber godt nok at den liver lidt mere op i dag.

Der er også stor forskel på hvor meget jeg mærker Storm.

Igår sparkede han ikke rigtigt men til gengæld rullede han som en slange.

Jeg kunne kun mærke det, når jeg lå ned, så han kan i princippet have været mere igang.

Så hvis du nu har været igang hele dagen er det ikke sikkert du har mærket noget pga det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, tak for alle tilbagemeldingerne på min scanning med Mini.... Det var bare SÅ dejligt at se derind :wub

 

Jeg laver lige en update med det i min tråd, men det bliver når tiden er der, for weekenden er travl... Og det er de næste 4 dage sådan set også :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været inde og se Mini :loveshower

Én fin lille mini, med det dejligste hjerteblink :wub

Dejligt at høre Chris! Det er noget man aldrig bliver træt af at se på! Hvor er det egentlig i er til scanning? Og er det sådan en pakkeløsning i har købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så mega ondt at jeg har mest lyst til at gemme mig i et hjørne og tude. Fik et vrid i højre side og efter at have hvilet og er kommet op igen gør det ondt. Mest som om det er i et ligament men kan slet ikke holde ud at være til :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre Chris! Det er noget man aldrig bliver træt af at se på! Hvor er det egentlig i er til scanning? Og er det sådan en pakkeløsning i har købt?

 

 

Det er det nemlig :loveshower

 

Vi startede (lidt tilfældigt) med at blive scannet i på scanningsklinikken i Kolding med Marlon, fordi jeg bare skulle have en tid hurtigt til kønsscanning efter MD :D Og der var tid i Kolding.... Og hun er simpelthen så sød og dygtig, så vi er kommet der siden :)

Nej, vi betaler pr. gang :) Men hun er rimelig med priserne heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også stor forskel på hvor meget jeg mærker Storm.

Igår sparkede han ikke rigtigt men til gengæld rullede han som en slange.

Jeg kunne kun mærke det, når jeg lå ned, så han kan i princippet have været mere igang.

Så hvis du nu har været igang hele dagen er det ikke sikkert du har mærket noget pga det.

  

Ellers så ring til fødegangen søde, hellere en gang for meget end en gang for lidt :kram2

Har du fået nok væske? Selvom det er en anderledes varme, så skal vi stadig huske masser af væske..

Der har heldigvis været noget mere aktivitet fra bebs i dag :) både i form af spark eller puf og så de der rullende slangeagtige bevægelser, som du nævner, Camilla. Så den har nok bare haft et par off-dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt kvæstet, har været på vandlegepladsen med Simon hele eftermiddagen, han nød det helt vildt, men nøj hvor er jeg bare helt færdig nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har heldigvis været noget mere aktivitet fra bebs i dag :) både i form af spark eller puf og så de der rullende slangeagtige bevægelser, som du nævner, Camilla. Så den har nok bare haft et par off-dage :)

Åhr det var godt :)

Ja, der er jo efterhånden ikke så meget plads, så kun naturligt at aktivitetsniveauet falder lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.... Sidder og stornyder at være kvalmefri for en stund. Det er over en uge siden jeg sidst har oplevet det! Sikke dog en enorm lettelse.... Håber virkelig at den letter for alvor når vi kommer til uge 12 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skidttilpas.dk har det elendigt! Svimmel, tømmermændsramt og kaster op, dagen kan kun blive bedre end de 2 foregående- og bedre end natten i det hele taget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så starter man arbejde igen idag...og nu kan man da se maven i mine store arbejdsbluser, før ferien kunne man ikke se den med mindre jeg tog den langærmede bluse af ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - første arbejdsdag efter ferien og vi ligger ud med morgenkvalme!!! :prik det er ellers på retur men har været vågen en milliard gange i nat så tror simpelthen det er fordi jeg er træt! Og vågnede DØD sulten - hårde odds!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram til jer der er skidt tilpas til morgen!

Jeg glæder mig over, at det ser ud til at blive udholdeligt vejr i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i dag bliver bedre end i går. Det var bare ikke sjovt i går, og da kunne J endda tage William.

Jeg skal i hvert fald sove middagslur, for det med at være oppe MANGE gange om natten er en sand garanti til kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.