FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ja, det er SÅ fedt at være halvvejs!!

Specielt fordi jeg nu "er godt i gang" nu når dem jeg gerne ville have fulgtes tæt med er begyndt at føde eller være indefor normal fødselsperiode. Så virker det ikke så uoverskueligt længere :)

Dejligt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kram! Det lyder meget hårdt.

Jeg pletblødte sporadisk, både i sidste graviditet (faktisk indtil uge 28/30 eller deromkring), og i starten af denne graviditet, hvor jeg i dag er 17+3. Så det behøver ikke betyde noget skidt, men jeg forstår selvsagt godt at du er bange!!!

Tak for dine søde ord! Det betyder meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87 hvor er jeg ked af det på dine vegne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens bedste dag blev lige til den dårligste! Har lige pletblødt og er 5+3 :( Min sidste graviditet havde jeg en SA 11+4 og pletblødte på samme måde op til! Jeg kan simpelthen ikke holde til det her :(

Argh, hvor hæsligt :(

Jeg småblødte 5+noget og en uge frem, og jeg var ved at brække mig af skræk. Det kan jo gå begge vegne derfra - jeg håber sådan, at du kommer med over i boksen til de af os, hvor det ikke har betydet noget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor hæsligt :(

Jeg småblødte 5+noget og en uge frem, og jeg var ved at brække mig af skræk. Det kan jo gå begge vegne derfra - jeg håber sådan, at du kommer med over i boksen til de af os, hvor det ikke har betydet noget :kram2

Åh det håber jeg virkelig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt når man går i seng om aftenen og så ligger der lige en lille én og plutter rundt inde i maven wub.gif 

Trippen på blæren (som heldigvis var tom) mens man kører hovedet frem og tilbage under maveskindet, mon ikke hun har hygget sig derinde  :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt når man går i seng om aftenen og så ligger der lige en lille én og plutter rundt inde i maven wub.gif

Trippen på blæren (som heldigvis var tom) mens man kører hovedet frem og tilbage under maveskindet, mon ikke hun har hygget sig derinde :D

Den følelse elsker jeg også :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den følelse elsker jeg også :7himmel

 

Det er bare dejligt at jeg kan mærke hende mere tydeligt nu, har jo arvæv fra min operation så kan ikke mærke hende så meget som jeg mærkede drengene. Så dejligt hun er så stærk nu at jeg tydeligt kan mærke hende der hvor der ikke er arvæv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg endelig bestille hjemmekurset fra smertefri fødsel, og så virker betalingssiden ikke :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der indkøbt natbind til efter fødslen ^_^

Men hvorfor skal det være så svært at finde mam sutter 0-6 mdr. i latex? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med tid til 2. lægeundersøgelse. Ups, den havde jeg fuldstændig svedt ud, men sekretæren var heldigvis meget meget sød og forstående og gav mig fluks en tid til næste uge.

 

Hurra for søde mennesker når man er lidt ekstra hormonella følsom idag med tårerne lurende.

 

Synes for øvrigt denne graviditet er hård :( Måtte tidligere sidde helt stille en times tid fordi det ringede for ørerne, hjertet bankede voldsomt og jeg bare havde det virkelig dårligt. Synes der er alt for mange af de der pludselige ildebefindender, og det har jeg det lidt svært med. Var velsignet med en fantastisk og nem graviditet med Aksel, så jeg kan ikke helt vænne mig til at det er så "hårdt" denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det 5 måneder siden jeg testede positiv! Vldt tiden går så hurtigt alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Løbende højgravid, ej det er sku altså ikke så smart :rolleyes Av! siger jeg bare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Løbende højgravid, ej det er sku altså ikke så smart :rolleyes Av! siger jeg bare!

Håber du nåede godt frem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot stigende hcg-tal :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot stigende hcg-tal :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du nåede godt frem :kram2

Tak det gjorde jeg! Og nu venter jeg på toget der skal tage mig hjem :yay Jeg er ikke så god i Kbh ;)

Men ÅH jeg er smadret! Jeg er sådan rimelig glad for at jeg ikke har lagt planer i morgen og jeg vidst også er kommet til at love W at vi skal putte og se 'Biler' tegnefilm i morgen. Han ville bestemt ikke passes i morges :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot stigende hcg-tal :loveshower

:yay Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Tillykke :)

Tak :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot stigende hcg-tal :loveshower

  

Jeg tror jeg vil begynde at pakke pusletaske til fødslen i denne uge :kuller

Skal 'bare' lige have fundet og vasket strækviklen, men det må jeg gøre imorgen hehe

:loveshower :kuller :loveshower :wub :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille Update på gårsdagens pletblødning! Der har intet været i dag og jeg håber det fortsætter :)

Tak for alle jeres søde ord og kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille Update på gårsdagens pletblødning! Der har intet været i dag og jeg håber det fortsætter :)

Tak for alle jeres søde ord og kram :kiss

Dejligt! Krydser :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså op ad bakke når jeg kun kan spise micro lille portion aftensmad, og nu 1 time senere er SÅ sulten at jeg føler jeg er ved at sulte :O

Stod det til min krop skulle jeg vel spise 8-10 gange i døgnet. Micro portioner - konstant. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+2, så hører vist til i denne tråd igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså op ad bakke når jeg kun kan spise micro lille portion aftensmad, og nu 1 time senere er SÅ sulten at jeg føler jeg er ved at sulte :O

Stod det til min krop skulle jeg vel spise 8-10 gange i døgnet. Micro portioner - konstant. <_<

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.