FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

I følge inseminationen så omkring den 6. Juli.. Jeg regner straks med at komme ind i gruppen når gynækologen ringer imorgen med selvfølgelig gode nyheder :yay

Krydser fingre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser fingre :yay

Taaak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor gør det ondt i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge inseminationen så omkring den 6. Juli.. Jeg regner straks med at komme ind i gruppen når gynækologen ringer imorgen med selvfølgelig gode nyheder :yay

Jubii :yay hvor er det bare dejligt :hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge inseminationen så omkring den 6. Juli.. Jeg regner straks med at komme ind i gruppen når gynækologen ringer imorgen med selvfølgelig gode nyheder :yay

Ih, så hyggeligt at se dig skrive i denne tråd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lovet kommer jeg med en update ;

Lægen sendte en mail sent i går aftes om at mit hcg-tal var på 90 :yay Hun skrev at det var perfekt ift hvor langt jeg er henne :loveshower

Jeg er gravid :wub

Desuden spurgte hun om jeg havde lyst til en ny BP på mandag for at følge op på tallet og det vil jeg selvfølgelig gerne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk! :yay

Jeg er SÅ glad på dine vegne!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt! Kæmpe tillykke med graviditeten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lovet kommer jeg med en update ;

Lægen sendte en mail sent i går aftes om at mit hcg-tal var på 90 :yay Hun skrev at det var perfekt ift hvor langt jeg er henne :loveshower

Jeg er gravid :wub

Desuden spurgte hun om jeg havde lyst til en ny BP på mandag for at følge op på tallet og det vil jeg selvfølgelig gerne :yay

Hvor er det bare perfekt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lovet kommer jeg med en update ;

Lægen sendte en mail sent i går aftes om at mit hcg-tal var på 90 :yay Hun skrev at det var perfekt ift hvor langt jeg er henne :loveshower

Jeg er gravid :wub

Desuden spurgte hun om jeg havde lyst til en ny BP på mandag for at følge op på tallet og det vil jeg selvfølgelig gerne :yay

 

STORT tillykke :D Og rigtig godt graviditetsrejse  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lovet kommer jeg med en update ;

Lægen sendte en mail sent i går aftes om at mit hcg-tal var på 90 :yay Hun skrev at det var perfekt ift hvor langt jeg er henne :loveshower

Jeg er gravid :wub

Desuden spurgte hun om jeg havde lyst til en ny BP på mandag for at følge op på tallet og det vil jeg selvfølgelig gerne :yay

Åårh hvor er det altså fedt!!! Kæmpe stort tillykke!! Er så glad på jeres vegne! I har så meget fortjent det er jeres tur nu.. :loveshower :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lige de dage, hvor man enlig bare har lyst til at tude og gemme sig væk.. Bare fordi alt ikke  lige går som efter mit hovede.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lovet kommer jeg med en update ;

Lægen sendte en mail sent i går aftes om at mit hcg-tal var på 90 :yay Hun skrev at det var perfekt ift hvor langt jeg er henne :loveshower

Jeg er gravid :wub

Desuden spurgte hun om jeg havde lyst til en ny BP på mandag for at følge op på tallet og det vil jeg selvfølgelig gerne :yay

:yay :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lige de dage, hvor man enlig bare har lyst til at tude og gemme sig væk.. Bare fordi alt ikke lige går som efter mit hovede..

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal der til for at blive sendt til en tryghedsscanning?

Jeg er vildt bange for at fosteret dør og jeg igen kommer til at gå rundt i flere uger i uvidenhed :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal der til for at blive sendt til en tryghedsscanning?

Jeg er vildt bange for at fosteret dør og jeg igen kommer til at gå rundt i flere uger i uvidenhed :(

 

Jeg ved det ikke, men vi har haft stor glæde af at betale os fra et par ekstra scanninger. Det har været rigtigt gode og rolige oplevelser med dygtigt scanningspersonale.

 

Jeg håber du kan slippe frygten lidt; de første uger er fyldt med så mange tanker, indtil man kan mærke den lille. Pøjpøj. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal der til for at blive sendt til en tryghedsscanning?

Jeg er vildt bange for at fosteret dør og jeg igen kommer til at gå rundt i flere uger i uvidenhed :(

Det varierer vist meget - jeg forsøgte slet ikke, bookede bare en privat skanning, så jeg ikke skulle drøfte det med nogen, men bare kunne fortælle min mand tid og sted, så han kunne komme med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh tak :wub

En af mine gode veninder har længe gemt en babyseng til mig, og den er hun kommet med i dag :D

Godt nok er jeg kun lige blevet gravid, men jeg siger altså ikke nej til gratis gaver :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det varierer vist meget - jeg forsøgte slet ikke, bookede bare en privat skanning, så jeg ikke skulle drøfte det med nogen, men bare kunne fortælle min mand tid og sted, så han kunne komme med.

:ditto bortset fra at en scanning i mit tilfælde var 3. Og ja det er lidt nogle kedelige penge, men for mig var de HVER en øre værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bortset fra at en scanning i mit tilfælde var 3. Og ja det er lidt nogle kedelige penge, men for mig var de HVER en øre værd!

Åh ja - lyden af ordene "og dér er et fint lille hjerteblink" - priceless :kuller

Vi købte jo også en yderligere skanning i uge 16 - officielt en kønsskanning, men da det kom til stykket kunne jeg godt mærke, at jeg var bedøvende ligeglad med resten, da hun først havde sagt "og hjertet banker derudaf" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad spiser i andre, når I har madlede?

Der er intet mad jeg som sådan har lyst til, for den ene dag er jeg ved at kaste op ved tanken om lyst brød og den anden dag er det "sikkert" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad spiser i andre, når I har madlede?

Der er intet mad jeg som sådan har lyst til, for den ene dag er jeg ved at kaste op ved tanken om lyst brød og den anden dag er det "sikkert" <_<

Jeg spiste virkelig ikke meget de første 15-16 uger :O Men kom jeg i tanke om noget jeg kunne holde ud at spise, så spiste jeg det!

Det var total umuligt at planlægge aftensmad :rolleyes mange aftener sad jeg og kiggede på at W og J spiste. Og så kunne jeg måske spise noget bagefter, ost, knækbrød med pålæg og peberrod, grøntsager (IKKE tomat, jeg får stadig kvalme af tomater <_< ), æbler fra køleskab og sådan noget kunne nogle gange friste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiste virkelig ikke meget de første 15-16 uger :O Men kom jeg i tanke om noget jeg kunne holde ud at spise, så spiste jeg det!

Det var total umuligt at planlægge aftensmad :rolleyes mange aftener sad jeg og kiggede på at W og J spiste. Og så kunne jeg måske spise noget bagefter, ost, knækbrød med pålæg og peberrod, grøntsager (IKKE tomat, jeg får stadig kvalme af tomater <_< ), æbler fra køleskab og sådan noget kunne nogle gange friste.

I starten levede jeg af ristet lyst brød.

Jeg har fået den fedeste madlede nu her, hvilket ikke er smart, når jeg er den eneste der laver mad her. Der er intet der frister som sådan pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AV AV AV! Hun har lagt sig helt oppe ved min venstre lunge, og det gør så mega nuller naller. Det gjorde hendes søster altså godt nok aldrig! 

Den her baby er on fire!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får vildt mange smerter når jeg går. Er det normalt? Det sidder nede i lysken. Tænker det er ligamentsmerter, men skal de gøre så ondt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.