FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

:ditto <_<

Vi er virkelig gået i gang med de 'interessante' uger nu var?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

4+2, så hører vist til i denne tråd igen :)

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er virkelig gået i gang med de 'interessante' uger nu var?

Ej men jeg orker virkelig ikke mere nu. Og så er jeg blevet forkølet oveni. I forvejen har jeg svært ved at trække vejret, og nu er det bare endnu værre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det 8 mdr. siden jeg havde ægløsning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+2, så hører vist til i denne tråd igen :)

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for filan hvor er det smukt at være gravid. Har været til middag med to veninder men har simpelthen haft så mega meget luft i maven hele aftenen og nu ligger jeg her under dynen og er i gang med at gasse mig selv ud :rolleyes :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det 8 mdr. siden jeg havde ægløsning :D

Haha - ja, det er da klart en mærkedag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for filan hvor er det smukt at være gravid. Har været til middag med to veninder men har simpelthen haft så mega meget luft i maven hele aftenen og nu ligger jeg her under dynen og er i gang med at gasse mig selv ud :rolleyes :rolleyes :rolleyes

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - ja, det er da klart en mærkedag :D

Ja ik'? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kvalme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har seriøst en fornemmelse af at lillepigen ligger på tværs (igen)... Hu skubber helt åndssvagt i højre side sådan syd-øst hvis man tænker et kompas, og så sparker hun øverst i maven - lige under mellemgulvet...

Er godt nok spændt på hvordan hun vender på onsdag :o hun skal vel snart stoppe med at lege vindmølle, selvom hun er en bette fis!

Vi skal ikke have flere babyer, der vender forkert :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 kg tumling oven på 2,5 kg baby det er altså ikke sjov :( Og slet ikke oven på en dag der også stadigvæk gør ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 kg tumling oven på 2,5 kg baby det er altså ikke sjov :( Og slet ikke oven på en dag der også stadigvæk gør ondt :(

Ovenpå? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså op ad bakke når jeg kun kan spise micro lille portion aftensmad, og nu 1 time senere er SÅ sulten at jeg føler jeg er ved at sulte :o

Stod det til min krop skulle jeg vel spise 8-10 gange i døgnet. Micro portioner - konstant. <_<

 

Tro det eller ej, men jeg byttede gerne <_< Har til aften spist 10 store tarteletter med masser af fyld (ja, på én gang og stoppede kun der, fordi der ikke var flere), med det resultat at jeg fik sidestik og blev så propmæt, at jeg kun kunne ligge på sofaen og pruste af åndenød. Og alligevel forlod den der paniske 'jeg sulter' følelse mig på intet tidspunkt. Har aldrig oplevet at føle mig mæt OG sulten på samme tid før og er bange for, at jeg kommer til at spise til jeg sprækker :unsure Som min kære mand advarede mig om her til aften: "Du ender som Else, Pelse, Pølseskind, hvis du bliver ved sådan der". Og han har ret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ovenpå? :unsure

Hostene tumling der skulle ligge (halvt) oven på maven for at finde ro :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro det eller ej, men jeg byttede gerne <_< Har til aften spist 10 store tarteletter med masser af fyld (ja, på én gang og stoppede kun der, fordi der ikke var flere), med det resultat at jeg fik sidestik og blev så propmæt, at jeg kun kunne ligge på sofaen og pruste af åndenød. Og alligevel forlod den der paniske 'jeg sulter' følelse mig på intet tidspunkt. Har aldrig oplevet at føle mig mæt OG sulten på samme tid før og er bange for, at jeg kommer til at spise til jeg sprækker :unsure Som min kære mand advarede mig om her til aften: "Du ender som Else, Pelse, Pølseskind, hvis du bliver ved sådan der". Og han har ret :(

Åh sådan havde jeg det hele min første graviditet :O jeg åd og åd konstant og var altid sulten <_< Denne gang har det været helt omvendt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sådan havde jeg det hele min første graviditet :O jeg åd og åd konstant og var altid sulten <_< Denne gang har det været helt omvendt!

Igen :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+0 :loveshower

2 uger til termin :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+0 :loveshower

2 uger til termin :glad

:loveshower :wub

Skal vi til at heppe eller regner du med at gå til/over termin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sådan havde jeg det hele min første graviditet :O jeg åd og åd konstant og var altid sulten <_< Denne gang har det været helt omvendt!

Oh god, please don't say that, den udsigt får mig næsten til at tude :( Tager pt. ca. 3 kilo på om ugen og med 30 uger tilbage, så kan det da nå at blive en ustyrlig katastrofe, hvis det fortsætter sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det sådan lidt omvendt ift hvordan jeg plejer at have det. Jeg er sulten men der er absolut ikke noget mad jeg har lyst til og hvis der er noget jeg har lyst til så kan jeg ikke få det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :wub

Skal vi til at heppe eller regner du med at gå til/over termin?

He he tja :chin:

Altså Theo kom 3 dage før termin, men denne gang synes jeg, at de satte mig lidt for langt frem til NF, så det kunne jo tyde på, at jeg vil gå over tid. Desuden er hun jo først lige blevet vendt med hovedet nedad, så hun står slet ikke fast endnu. Derfor tænker jeg også, at der nok er noget tid endnu?

Er forkølet og har ondt i halsen, så hun må i hvert fald gerne lige vente til jeg er frisk igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+2, så hører vist til i denne tråd igen :)

 

Tillykke  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh god, please don't say that, den udsigt får mig næsten til at tude :( Tager pt. ca. 3 kilo på om ugen og med 30 uger tilbage, så kan det da nå at blive en ustyrlig katastrofe, hvis det fortsætter sådan :(

 

Jeg ÅD i første trimester - vi snakker morgenmad sammen med Karla, morgenmad efter hun var afleveret, frokost kl. 11, mad igen kl. 15, aftensmad kl. 17 og så lige natmad. Jeg var sulten konstant. Omkring uge 10-12 stykker fandt det et normalt leje, og nu spiser jeg som jeg plejer :) Der er håb forude ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså HYGGELIGT at vaske det småtte tøj :wub :biglove :kuller :loveshower

10rlppe.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.