FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tak for halsbrændspiller tips - jeg må finde nogle i morgen, i dag har halsbrænden været så slem at jeg stort set ikke har spist - men kun drukket mælk - det går jo nok ikke 19 ugers tid endnu.

Uhm jeg elsker mælk ^_^ ;)

Er det slemt hele dagen også når du står op?

Edit: Altså ikke når du "står op om morgenen", men bare når du står og ikke ligger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man ved man er højgravid, når det er en total succes-oplevelse rent faktisk at skulle tisse, sådan "rigtigt" istedet for de gange hvor der bare er sådan noget sjat-tis :lolhit

Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm jeg elsker mælk ^_^ ;)

Er det slemt hele dagen også når du står op?

Edit: Altså ikke når du "står op om morgenen", men bare når du står og ikke ligger :D

Ja fra middagstid og til jeg sover er det skidt uanset hvordan jeg sidder/ligger/står, men klart værst at ligge, men det gør jeg nu heller ikke så meget i før sengetid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha at have plukveer som højgravid kan være træls, men nøj det er ubehageligt hvis man samtidig også nyser...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er højgravid, når det er en total succes-oplevelse rent faktisk at skulle tisse, sådan "rigtigt" istedet for de gange hvor der bare er sådan noget sjat-tis :lolhit

Hvor er det vildt som du kan beskrive præcis hvordan jeg har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GO GO GO og tag evt. mig med :lol jeg eeeeelsker sushi! og har mega meget lyst til det nu faktisk :D

Jeg vil også med!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er højgravid, når det er en total succes-oplevelse rent faktisk at skulle tisse, sådan "rigtigt" istedet for de gange hvor der bare er sådan noget sjat-tis :lolhit

Haha! TJEK!!  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg åd mig monster mæt i running sushi forleden - jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har spist så meget! Det var fantastisk - så glæd dig  :7himmel

Åh hvor snyd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha at have plukveer som højgravid kan være træls, men nøj det er ubehageligt hvis man samtidig også nyser...!

Det har jeg dog ikke prøvet, men det lyder på ingen måde rart!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu for anden dag i streg set lillemandens bevægelser under mit maveskind. Hvor er det vildt!! :kuller

Ååårh... :kuller håber jeg også sker her på et tidspunkt.. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er så mega hormonella... En uigennemtænkt kommentar fra min kæreste = tudende og ultraulykkelig gravid mig. Jeg er ekstremt følsom og han nægter ALT hvad der hedder følelser og kan ikke sige undskyld. Øv. Sidder og tuder nu og vi har råbt af hinanden i telefonen som to idioter. Har skrevet tre lange beskeder. Arrrgh tankerne ræser rundt og jeg er overbevist om at vi skal gå fra hinanden fordi det ALDRIG kommer til at gå, vi er alt for forskellige og det værste af alt, han undertrykker alt hvad der hedder følelser. Har tidligere foreslået ham at tale med nogen om det, men han nægter, og jeg tror heller ikke han er klar, men det er SÅ ødelæggende for vores forhold at han ikke kan sige undskyld. Øv hvor jeg tuder og ovenikøbet har jeg virkelig grim kvalme og skal bare kaste op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for halsbrændspiller tips - jeg må finde nogle i morgen, i dag har halsbrænden været så slem at jeg stort set ikke har spist - men kun drukket mælk - det går jo nok ikke 19 ugers tid endnu.

Har du prøvet at tygge mandler?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt som du kan beskrive præcis hvordan jeg har det...

Og i lige måde - plukkeveer vs nys altså. Er helt med dig der. Stod og lavede mad idag - sådan noget røren og hakken kan godt provokere en plukkeve eller to. Så sku jeg hælde lidt cayennepeber i.. Og det gik ikke sådan helt efter planen, så fik hvirvlet det lidt op. Dårlig kombi siger jeg dig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er så mega hormonella... En uigennemtænkt kommentar fra min kæreste = tudende og ultraulykkelig gravid mig. Jeg er ekstremt følsom og han nægter ALT hvad der hedder følelser og kan ikke sige undskyld. Øv. Sidder og tuder nu og vi har råbt af hinanden i telefonen som to idioter. Har skrevet tre lange beskeder. Arrrgh tankerne ræser rundt og jeg er overbevist om at vi skal gå fra hinanden fordi det ALDRIG kommer til at gå, vi er alt for forskellige og det værste af alt, han undertrykker alt hvad der hedder følelser. Har tidligere foreslået ham at tale med nogen om det, men han nægter, og jeg tror heller ikke han er klar, men det er SÅ ødelæggende for vores forhold at han ikke kan sige undskyld. Øv hvor jeg tuder og ovenikøbet har jeg virkelig grim kvalme og skal bare kaste op :(

:kram

Min mand nægter også at sige undskyld! Men det ER bare et ord! Det kan siges uden at blive ment men det kan også menes uden at blive sagt.

Prøv om ikke du kan få sovet lidt og så se om dagen imorgen ikke bringer lidt medvind!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Min mand nægter også at sige undskyld! Men det ER bare et ord! Det kan siges uden at blive ment men det kan også menes uden at blive sagt.

Prøv om ikke du kan få sovet lidt og så se om dagen imorgen ikke bringer lidt medvind!

Fantastiske ord Maja - jeg vil sige præcis mine ord...!

Og kæmpe kram til dig!! :kram

Håber at i finder ud af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babytøj hentet ned fra loftet :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at tygge mandler?

Faktisk ikke i denne graviditet, det må jeg prøve! Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babytøj hentet ned fra loftet :kuller :kuller :kuller

:yay så fik du ham overbevist? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Min mand nægter også at sige undskyld! Men det ER bare et ord! Det kan siges uden at blive ment men det kan også menes uden at blive sagt.

Prøv om ikke du kan få sovet lidt og så se om dagen imorgen ikke bringer lidt medvind!

Du har helt ret, desværre ved jeg bare at han slet ikke kan se indad, og han nåede også at råbe af mig at hvis nogen skulle sige undskyld, så var det i hvert fald mig :( har skrevet tre ekstremt lange beskeder til ham, regner med han svarer når han har fri her om en halv times tid. Vi har prøvet det så mange gange før så jeg regner med han bare kører den videre.... Desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk ikke i denne graviditet, det må jeg prøve! Tak :kiss

Jeg har ikke selv prøvet det, men har læst det råd mange gange, så det må da virke for nogen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21+0 :kuller og JM her i formiddag! Glæder mig til at høre hjertelyd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay så fik du ham overbevist? ;)

Well, det hjalp, at jeg også havde nogle ting, der skulle OP på loftet :D

- og så havde jeg nævnt, at jeg jo dårligt kunne vide, hvad der skulle indkøbes, før jeg havde set igennem, hvad der var...

Jeg kan så konstatere, at der sådan set er tøj nok til det første års tid... Også selvom jeg tager noget af det mest drengede fra og forærer væk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21+0 :kuller og JM her i formiddag! Glæder mig til at høre hjertelyd :biglove

God tur til JM :D

Jeg skal vist afsted igen i starten af august - det bliver nu helt hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg dog ikke prøvet, men det lyder på ingen måde rart!!

Det er virkelig heller ikke rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude og lege i solopgangen sammen med manden og hans kamera.. Det er lidt hårdt her 5 dage før termin samt at stå op Kl 4, for at være klar til solopgangen på stranden Kl 5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.