FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Og i lige måde - plukkeveer vs nys altså. Er helt med dig der. Stod og lavede mad idag - sådan noget røren og hakken kan godt provokere en plukkeve eller to. Så sku jeg hælde lidt cayennepeber i.. Og det gik ikke sådan helt efter planen, så fik hvirvlet det lidt op. Dårlig kombi siger jeg dig :lolhit

Ikke rart....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Well, det hjalp, at jeg også havde nogle ting, der skulle OP på loftet :D

- og så havde jeg nævnt, at jeg jo dårligt kunne vide, hvad der skulle indkøbes, før jeg havde set igennem, hvad der var...

Jeg kan så konstatere, at der sådan set er tøj nok til det første års tid... Også selvom jeg tager noget af det mest drengede fra og forærer væk :rolleyes

Haha smart :P

Du må have haft meget tøj så :O men du skal vel næsten ud efter et par lyserøde sager? Eller har du fået tøj fra nogle andre?

Jeg har virkelig ingen grund til at shoppe i de små størrelser, men fra 74 og op er lageret virkelig tyndt - så der kan jeg shoppe :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tur til JM :D

Jeg skal vist afsted igen i starten af august - det bliver nu helt hyggeligt :)

Tak :kiss

Jeg synes også det er lidt hyggeligt :) og så bliver det godt lige at få vendt den lægesamtale tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa :kuller jeg har lige set spark uden på maven :kuller helt oppe med navlen, han er blevet stor tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, det hjalp, at jeg også havde nogle ting, der skulle OP på loftet :D

- og så havde jeg nævnt, at jeg jo dårligt kunne vide, hvad der skulle indkøbes, før jeg havde set igennem, hvad der var...

Jeg kan så konstatere, at der sådan set er tøj nok til det første års tid... Også selvom jeg tager noget af det mest drengede fra og forærer væk :rolleyes

Jamen baby skal da have sit eget så liiiidt shopping er tilladt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa :kuller jeg har lige set spark uden på maven :kuller helt oppe med navlen, han er blevet stor tror jeg :)

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha smart :P

Du må have haft meget tøj så :O men du skal vel næsten ud efter et par lyserøde sager? Eller har du fået tøj fra nogle andre?

Jeg har virkelig ingen grund til at shoppe i de små størrelser, men fra 74 og op er lageret virkelig tyndt - så der kan jeg shoppe :lol

  

Jamen baby skal da have sit eget så liiiidt shopping er tilladt :p

Jeg har også shoppet liiiidt til lillesøster... ^_^ Men jeg har ikke færre end fire niecer, som der er kommet supplerende pigetøj fra :)

Junior havde meget tøj - og meget af det i god kvalitet, så det bliver bare lidt for sjovt at skifte det ud med noget andet, bare fordi det er blåt eller grønt. Lidt har jeg dog taget fra til en venindes søn, så det giver en smuuuuule plads til pigetingene :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er VIRKELIG ikke meget for at indrømme det.... men denne graviditet påvirker mig altså fysisk... Jeg skal virkelig ikke lave ret meget i hjemmet før jeg får hjertebanken, bliver lidt små-svimmel / kvalm og har brug for at sidde ned... I forhold til hvordan mange af jer kæmper føler jeg mig som en pylderrøv, men helt ærligt - har bare stille og roligt gået og ryddet lidt op her til formiddag, og så føler jeg mig bare brugt...

Håber Fru-Nielsen kan overse rod og nullermænd... (mon ikke)

Men altså bare fordi andre har brækket en arm så gør en hudafskrabning stadig NAS! Husk det :kiss

Og jeg er 100 på fru-Nielsen er pænt ligeglad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig vildt utålmodigt på brev til 1 JM samtale.. Ja ja, ved godt der er sommerferie mange sted, men jeg er stadig utålmodig.

Hvornår var i andre til jeres første samtale ved JM ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16+1 :-)

Er rundet de 15 i dag.. Håber snart der sker noget.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men altså bare fordi andre har brækket en arm så gør en hudafskrabning stadig NAS! Husk det :kiss

Og jeg er 100 på fru-Nielsen er pænt ligeglad ;)

Det kan jeg skrive under på! Mine knæ gør stadig MEGA ondt efter mit lille styrt i søndags (mandags?).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig vildt utålmodigt på brev til 1 JM samtale.. Ja ja, ved godt der er sommerferie mange sted, men jeg er stadig utålmodig.

Hvornår var i andre til jeres første samtale ved JM ?

 

Jeg var 17+4, men jeg fik også først besked ret kort tid inden. Mon ikke du snart hører noget :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rundet de 15 i dag.. Håber snart der sker noget..

Det er vist meget forskelligt men jeg synes da du skal ringe og høre ad. Jeg var afsted 16+0 tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig vildt utålmodigt på brev til 1 JM samtale.. Ja ja, ved godt der er sommerferie mange sted, men jeg er stadig utålmodig.

Hvornår var i andre til jeres første samtale ved JM ?

 

Jeg var først af sted 20+0 første gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig vildt utålmodigt på brev til 1 JM samtale.. Ja ja, ved godt der er sommerferie mange sted, men jeg er stadig utålmodig.

Hvornår var i andre til jeres første samtale ved JM ?

16+2. Havde fået tiden over en måned forinden. Jeg ville også lige ringe og høre dem ad :) Ikke at der sker det hele store ved den samtale, men det fylder trods alt meget i bevidstheden, og det var en stor milepæl for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16+2. Havde fået tiden over en måned forinden. Jeg ville også lige ringe og høre dem ad :) Ikke at der sker det hele store ved den samtale, men det fylder trods alt meget i bevidstheden, og det var en stor milepæl for mig :)

Tak for svar piger, vil ringe senest onsdag, hvis jeg ikke høre noget inden.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for h......!

Skulle lige skifte vasketøj i maskinen og havde så ikke lige set at dunken med vaskemiddel var faldet på gulvet og løbet ud over det hele.

SLAM sagde det og så lå jeg ellers der.

Tog det værste af faldet på min hofte og det er nok ikke særlig godt for mon bækkenløsning. Har i hvert fald haft pænt ondt siden :(

Heldigvis tror jeg ikke der skete noget med maven, selvom jeg har haft en del plukveer, men det har jeg haft on/off de sidste par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for h......!

Skulle lige skifte vasketøj i maskinen og havde så ikke lige set at dunken med vaskemiddel var faldet på gulvet og løbet ud over det hele.

SLAM sagde det og så lå jeg ellers der.

Tog det værste af faldet på min hofte og det er nok ikke særlig godt for mon bækkenløsning. Har i hvert fald haft pænt ondt siden :(

Heldigvis tror jeg ikke der skete noget med maven, selvom jeg har haft en del plukveer, men det har jeg haft on/off de sidste par dage

Av for søren da.

Håber du og bebs er okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede 7 mdr henne.

Håber inderligt at de næste 2 mdr går lige så hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige hjem til at kæresten har sat lillesøsters bøjlestang op OG hængt hendes kjoler på :wub

vabeputanomisiho.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige hjem til at kæresten har sat lillesøsters bøjlestang op OG hængt hendes kjoler på :wubvabeputanomisiho.jpg

Hold nu op hvor er det hyggeligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er det hyggeligt :kuller

Jeg har også bare lyst til at sidde derinde :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er VIRKELIG ikke meget for at indrømme det.... men denne graviditet påvirker mig altså fysisk... Jeg skal virkelig ikke lave ret meget i hjemmet før jeg får hjertebanken, bliver lidt små-svimmel / kvalm og har brug for at sidde ned... I forhold til hvordan mange af jer kæmper føler jeg mig som en pylderrøv, men helt ærligt - har bare stille og roligt gået og ryddet lidt op her til formiddag, og så føler jeg mig bare brugt...

Håber Fru-Nielsen kan overse rod og nullermænd... (mon ikke)

Det gik :D At Theodor, da vi kom, så lagde ud med at sige "Mig rydder lige op" er en anden sag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Det er jo hans egen sag, at han ikke kan tolerere at der ligger legebolde på gulvet :lol

Vi har vist gjort en god indsats på lær-at-rydde-op-fronten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft jeg hader min mave i disse dage. Har været forstoppet/haft hård mave såååå længe. Så har jeg nogle dage, hvor det glider nemt og godt. Så stopper det igen og har haft to dage med kæmpe mavesmerter ala dårlig mave, men uden der er kommet noget særligt.

Det er så kommet nu.. Shiiit jeg har set ringe <_<

Mangler et tv på badeværelset så jeg kan se tour :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.