FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Hmm... Hvis man har en natteravn i maven, bliver hun så også natteravn når hun kommer ud? Jeeeses hun er aktiv fra kl 20 til over midnat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Hvis man har en natteravn i maven, bliver hun så også natteravn når hun kommer ud? Jeeeses hun er aktiv fra kl 20 til over midnat.

Det var W ikke. I maven startede festen ved 22-23 tiden og varede flere timer - uden for maven faldt han i søvn til nat klokken 21 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var W ikke. I maven startede festen ved 22-23 tiden og varede flere timer - uden for maven faldt han i søvn til nat klokken 21 ;)

Perfekt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spise sushi når man er gravid? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spise sushi når man er gravid? :unsure

Yes det må du! DK har skrappe regler til sushisteder om nedfrysning, så alt det dumme kommer ud! Det eneste man skal være opmærksom på er mængden af tun :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror i har ret, angående synkning af mave.

Enten har han lagt sig længere nede, ellers har han lagt sig fast nu.

Jeg må se tiden an

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes det må du! DK har skrappe regler til sushisteder om nedfrysning, så alt det dumme kommer ud! Det eneste man skal være opmærksom på er mængden af tun :)

Super :) tusind tak for svar.

Er nemlig blevet inviteret på running sushi af min tidligere svigerinde og elsker nemlig sushi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) tusind tak for svar.

Er nemlig blevet inviteret på running sushi af min tidligere svigerinde og elsker nemlig sushi :)

GO GO GO og tag evt. mig med :lol jeg eeeeelsker sushi! og har mega meget lyst til det nu faktisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GO GO GO og tag evt. mig med :lol jeg eeeeelsker sushi! og har mega meget lyst til det nu faktisk :D

Det kunne være hyggeligt :D

Har også haft lyst til det i rigtig lang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg hentet babypakke i Lidl, den var fin synes jeg :glad så venter Remas i eftermiddag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg hentet babypakke i Lidl, den var fin synes jeg :glad så venter Remas i eftermiddag :glad

Ja Lidls er faktisk rigtig fin! Vi har kun henter rema og Lidls :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Lidls er faktisk rigtig fin! Vi har kun henter rema og Lidls :)

Det nøjes vi også med denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) tusind tak for svar.

Er nemlig blevet inviteret på running sushi af min tidligere svigerinde og elsker nemlig sushi :)

 

Jeg åd mig monster mæt i running sushi forleden - jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har spist så meget! Det var fantastisk - så glæd dig  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg åd mig monster mæt i running sushi forleden - jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har spist så meget! Det var fantastisk - så glæd dig :7himmel

Jeg har også planer om at spise en let frokost, så der er plads :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg allerede træt af halsbrænd :(

Er der nogen der kan anbefale nogle af de der piller mod halsbrænd? Der ikke er mega klamme? Man kan ikke få nogen man bare sluger vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg allerede træt af halsbrænd :(

Er der nogen der kan anbefale nogle af de der piller mod halsbrænd? Der ikke er mega klamme? Man kan ikke få nogen man bare sluger vel?

Jeg brugte Galieve under sidste graviditet. Husker ikke, at de var klamme, men det er nogle man skal tygge. Det var det i hvert fald for 4 år siden ;)

Indtil videre klarer jeg mig med mandler og mælk inden sengetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg allerede træt af halsbrænd :(

Er der nogen der kan anbefale nogle af de der piller mod halsbrænd? Der ikke er mega klamme? Man kan ikke få nogen man bare sluger vel?

Jeg har været glad for balancid. Det er en tyggetablet, smager af pebermynte. Men ikke sådan kvalmende overhovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg allerede træt af halsbrænd :(

Er der nogen der kan anbefale nogle af de der piller mod halsbrænd? Der ikke er mega klamme? Man kan ikke få nogen man bare sluger vel?

Omeprazol er tabletter. Den mindste styrke som er 10 mg fås i håndkøb. I indlægsseddel står der at de kan bruges om nødvendigt ved graviditet og jeg har fået ok fra lægen både i Sverige og Danmark til at tage dem.

De hjælper i hvert fald mig, selvom jeg fungerer bedst på 20 mg.

Man kan sagtens tage 2 x10 mg, men det er bare billigere at få recept på 20 mg i stedet hvis det er nødvendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget Alminox et par gange. Det er en tyggetablet der smager af pebermynte. Vores er købt i 7-11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIIIIIIHHH, man kan få nogle fine bodyer på nettet :)
MEN, jeg har lovet mig selv ikke at købe nogle før et par uger før hun kommer..

Og kan heller ikke finde ud af, om jeg skal købe dem i neutrale farver (sort, hvid og grå) eller  om jeg skal købe nogle i lyserød..
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alminox har også været vejen for mig - Galieve synes jeg havde en ret klammo konsistens! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu for anden dag i streg set lillemandens bevægelser under mit maveskind. Hvor er det vildt!!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er højgravid, når det er en total succes-oplevelse rent faktisk at skulle tisse, sådan "rigtigt" istedet for de gange hvor der bare er sådan noget sjat-tis :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er højgravid, når det er en total succes-oplevelse rent faktisk at skulle tisse, sådan "rigtigt" istedet for de gange hvor der bare er sådan noget sjat-tis :lolhit

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for halsbrændspiller tips - jeg må finde nogle i morgen, i dag har halsbrænden været så slem at jeg stort set ikke har spist - men kun drukket mælk - det går jo nok ikke 19 ugers tid endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.