FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Så er jeg hvertfald højgravid;-)

Jeg nærmer mig også :p der er i hvert fald langt til gulvet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg skal have indviet mit gavekort på gravide massage, jeg har fået i gave af min kæreste :)
Skal jo have det brugt INDEN min termin, og ved ikke hvor deres grænse ligger på, at de vil masserer gravide :) altså hvor langt man skal være henne :)


Men har først arbejde i weekenden, så det kan da nåes endnu :)



 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nærmer mig også :P der er i hvert fald langt til gulvet :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er man højgravid?

Jeg vil også sige den sidste måned... Ellers er man dæleme højgravid længe ;) Og hvis det er generne der skulle afgøre det, så ville jeg have været højgravid fra uge 10 nærmest ;) Hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+0 terminsdagen..... Vildt alligevel at jeg er nået hertil! Og så igangsættelse senere i dag... Spændende og skræmmende! Men snart skal vi møde vores lille pige  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+0 terminsdagen..... Vildt alligevel at jeg er nået hertil! Og så igangsættelse senere i dag... Spændende og skræmmende! Men snart skal vi møde vores lille pige  :loveshower

Tillykke :D

Det bliver da helt bestemt spændende og glædeligt :)

Jeg har 8 uger til termin idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg skal have indviet mit gavekort på gravide massage, jeg har fået i gave af min kæreste :)

Skal jo have det brugt INDEN min termin, og ved ikke hvor deres grænse ligger på, at de vil masserer gravide :) altså hvor langt man skal være henne :)

Men har først arbejde i weekenden, så det kan da nåes endnu :)

 

 

Jeg har fået gravid-massage to gange over de sidste fire måneder, og skal igen ca. midt/slut august når jeg er omkring 36 uger henne. Det har massøren ikke sagt noget om, at jeg vil være for langt henne til på det tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+0 terminsdagen..... Vildt alligevel at jeg er nået hertil! Og så igangsættelse senere i dag... Spændende og skræmmende! Men snart skal vi møde vores lille pige  :loveshower

 

Ååååh, det er altså så spændende! Snart har du din lille Martha i armene :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået gravid-massage to gange over de sidste fire måneder, og skal igen ca. midt/slut august når jeg er omkring 36 uger henne. Det har massøren ikke sagt noget om, at jeg vil være for langt henne til på det tidspunkt :)

Fedt!

Så er det jo bare at klø på, der stod heller ikke noget på deres hjemmeside, om at der var en max uge man skulle være i :)

Så skal jeg bare have booket en aftale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!

Så er det jo bare at klø på, der stod heller ikke noget på deres hjemmeside, om at der var en max uge man skulle være i :)

Så skal jeg bare have booket en aftale :)

Jeg fik det da jeg var i 36+5 eller sådan noget - i første graviditet.. Det var en fredag og mandagen ugen efter gik vandet og det kunne det jo reelt hvae gjort under massagen ;)

Men altså massagen, den var fantastisk!!!! Nyd det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh, det er altså så spændende! Snart har du din lille Martha i armene :wub

Mega spændende!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det da jeg var i 36+5 eller sådan noget - i første graviditet.. Det var en fredag og mandagen ugen efter gik vandet og det kunne det jo reelt hvae gjort under massagen ;)

Men altså massagen, den var fantastisk!!!! Nyd det!

Jeg er i uge 31 :)

Så den frygt har jeg ikke :)

Det skal jeg gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+0 terminsdagen..... Vildt alligevel at jeg er nået hertil! Og så igangsættelse senere i dag... Spændende og skræmmende! Men snart skal vi møde vores lille pige :loveshower

Det er så spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at JM til ts mente jeg var 8 dage kortere end jeg er, så fandt jeg min cyklus-app frem.. Og enten har min kæreste helt fantastisk supersæd som kan holde mindst 8 dage oppe i mig - eller sæd der kan befrugte mig 3-4 dage før den overhovedet kommer op i mig :lol

 

Så tror nu nok nærmere at hun har haft svært ved at måle rigtig pga mit spæklag og fordi blybben er så lille endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at JM til ts mente jeg var 8 dage kortere end jeg er, så fandt jeg min cyklus-app frem.. Og enten har min kæreste helt fantastisk supersæd som kan holde mindst 8 dage oppe i mig - eller sæd der kan befrugte mig 3-4 dage før den overhovedet kommer op i mig :lol

Så tror nu nok nærmere at hun har haft svært ved at måle rigtig pga mit spæklag og fordi blybben er så lille endnu :D

Til ts (endda indvendig scanning) blev jeg sat til 4/8 - min cyklus og NF var enige om D 31/7.

Det er bare svært at måle præcist når man er helt nede i de bitte små mm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste hvis mave snakker helt absurd meget???

Det er jo helt vildt!!!

Jeg har godt Nok lige spist, men alligevel!!!

Jeg er total modsat! Min mave er nærmest gået fuldstændigt i stå! Jeg føler lidt at der kun kommer noget igennem når "rørene" er fulde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nok med at jeg måske (ahem) har spist lidt for meget til aftensmad.... Så får jeg selvfølgelig en stribe plukkeveer bagefter :prik

Ikke verdens bedste kombi :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt vildt at tænke på at jeg reelt set kun har 3 uger tilbage på arbejde, også går jeg på barsel.
Eller jeg holder ferie i uge 34 - 35 og Barsel den 31. August, så teknisk set, går jeg på barsel i uge 34 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så klikkede min mave lige så højt at Anders kunne høre det i den anden ende af sofaen :o

Det er liiidt spookey! Men satser på det er normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så klikkede min mave lige så højt at Anders kunne høre det i den anden ende af sofaen :o

Det er liiidt spookey! Men satser på det er normalt :)

Da min mave klikkede den gang med min søn, gik vandet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan irriterende nok høre min egen dunken de puls i mit venstre øre..

Møg belastende.

Og oveni dét, får i fyrværkeri i øjnene en sjældent gang imellem.

Det ligner små stjerneskud (prikker) der flyver ud af mine øjne.

Har fået fortalt at det kan være forhøjet blodtryk ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan irriterende nok høre min egen dunken de puls i mit venstre øre..

Møg belastende.

Og oveni dét, får i fyrværkeri i øjnene en sjældent gang imellem.

Det ligner små stjerneskud (prikker) der flyver ud af mine øjne.

Har fået fortalt at det kan være forhøjet blodtryk ??

Det kan det - og det skal man altså tage seriøst. Hvis det fortsætter syntes jeg du bør svinge forbi lægen snarest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mente for lavt blodtryk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det - og det skal man altså tage seriøst. Hvis det fortsætter syntes jeg du bør svinge forbi lægen snarest :)

Jeg har heldigvis kun oplevet det 2 gange nu.

Men sker det igen, kontakter jeg lægen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mente for lavt blodtryk

Prikken for øjnene og puls i ørerne kan sagtens være symptom på forhøjet blodtryk.

Lavt BT vil typisk vise sig ved fx svimmelhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.