FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

37+0 i dag :loveshower

Og nu indenfor normal fødselsperiode - hvor er det vildt at tænke på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal jo bare lave endnu en smuksak!!! Så er du med igen :lol

Gerne :biglove Men det bliver ikke liiiiiige nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gerne :biglove Men det bliver ikke liiiiiige nu ;)

Be be ;) jeg kommer til at savne dine opmuntrende kommentarer hvis du forsvinder fra gravidsmalltalk helt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Be be ;) jeg kommer til at savne dine opmuntrende kommentarer hvis du forsvinder fra gravidsmalltalk helt :(

Altså mit underliv er PÆNT MEGET en lukket klub lige foreløbig :D Og selv hvis jeg inviterede, så tror jeg ikke, at B tænder på sygehusets ellers meget sexede net-trusser ;)

Men jeg kan da tydeligvis ikke helt holde mig ude herfra alligevel :P Og ellers ses vi i baby small talk til jul :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol

Jeg savner det IKKE :P Men det føles lidt mærkeligt ikke at høre til herinde mere :unsure

:ditto Jeg snuser også stadig rundt herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MariaPiesen, Majs & JustMe:

Det er egentligt underligt at vi tæller ned, når nu graviditeten er sådan en smuk tid fyldt med regnbuer, enhjørninger der skider lyserøde hjerter og overskud i hobetal :lol

:lol :lol :lol

Du glemte at de dufter af tutti frutti :Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mærkede manden min langt om længe lille blyp (22+6) og så ligger jeg sku og sover! Han puttede sig ind til mig imorges efter arbejde og så mærker han fire små spark... fik dog glæden at se ham fortælle hvordan han var den lykkeligste mand imorges mens det hele i ham lyste op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan læse på Facebook at en 2-årig er kørt en tur på en løbecykel uden mor og far og har været væk i nogle timer. Puuuuh hormonelle mig kan ikke klare det :boo

Det kunne jo være Aron :boo :boo

Ja jeg læste det også lige :( Hvor må forældrene være bange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow et ninjaspark jeg lige fik :blink Måtte sætte mig op med et sæt og sige av. Min kæreste blev helt forskrækket :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan læse på Facebook at en 2-årig er kørt en tur på en løbecykel uden mor og far og har været væk i nogle timer. Puuuuh hormonelle mig kan ikke klare det :boo

Det kunne jo være Aron :boo :boo

Har det på præcis samme måde- kan ikke bære tanken om at han måske ikke har det godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 i dag :loveshower

Og nu indenfor normal fødselsperiode - hvor er det vildt at tænke på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft den underligste drøm.

Jeg skulle føde lillebror, dog ikke som man "normalt" gør det. Han skulle ud gennem min mund og først da Rasmus havde rykket ti tænder ud på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har igen haft opstartsveer her tidligt til morgen... Bliver altså lidt træt af, at det ikke rigtig bliver til mere! Men omvendt, så er det jo faktisk god træning! Men har jeg ikke trænet længe nok nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har igen haft opstartsveer her tidligt til morgen... Bliver altså lidt træt af, at det ikke rigtig bliver til mere! Men omvendt, så er det jo faktisk god træning! Men har jeg ikke trænet længe nok nu ;)

Kan godt forstå du er ret træt af, at det ikke bliver til mere.. Men hold da op hvor din krop øver/træner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du er ret træt af, at det ikke bliver til mere.. Men hold da op hvor din krop øver/træner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med Nilens Jord Neglelak? Jeg sværger normalt til Chanel, men værger mig lidt ved at bruge det her i graviditeten. Omvendt savner jeg at kunne have fine negle! Og nilens jord burde jo være nogenlunde fri for al det værste crap..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med Nilens Jord Neglelak? Jeg sværger normalt til Chanel, men værger mig lidt ved at bruge det her i graviditeten. Omvendt savner jeg at kunne have fine negle! Og nilens jord burde jo være nogenlunde fri for al det værste crap..

Ikle rigtig. Men mener at der ligger en make up butik inde i indre by, hvor de bl.a har neglelak uden al muligt crap i... Men kan naturligvis ikke huske hvad den hedder og kender heller ikke til de neglelakker osv. Men bare hvis nu nilens jord ikke dur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med Nilens Jord Neglelak? Jeg sværger normalt til Chanel, men værger mig lidt ved at bruge det her i graviditeten. Omvendt savner jeg at kunne have fine negle! Og nilens jord burde jo være nogenlunde fri for al det værste crap..

Der findes desværre ikke neglelak uden kemi- men i NJ og også nogle andre er der så ikke de værste stoffer i. Jeg tror det er et religions spørgsmål om man vil bruge det i graviditeten eller ej. Det er jo nok også noget om hvor tit man bruger det og hvis man gør at man helst ikke indånder dampene ved feks sidde udenfor/ ved åbent vindue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har igen haft opstartsveer her tidligt til morgen... Bliver altså lidt træt af, at det ikke rigtig bliver til mere! Men omvendt, så er det jo faktisk god træning! Men har jeg ikke trænet længe nok nu ;)

Håber godt nok snart de udvikler sig til mere.. ;) OG meget gerne inden tirsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med Nilens Jord Neglelak? Jeg sværger normalt til Chanel, men værger mig lidt ved at bruge det her i graviditeten. Omvendt savner jeg at kunne have fine negle! Og nilens jord burde jo være nogenlunde fri for al det værste crap..

Jeg har en, den har jeg da brugt..

Har nemlig haft samme tænke som dig, jeg har før søgt en del på emnet med neglelak, der stod også at Essie var ok. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med Nilens Jord Neglelak? Jeg sværger normalt til Chanel, men værger mig lidt ved at bruge det her i graviditeten. Omvendt savner jeg at kunne have fine negle! Og nilens jord burde jo være nogenlunde fri for al det værste crap..

Så længe du kun putter det på neglen og ikke maler huden, samt ikke indånder det burde der nu ikke ske noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev 2. lægebesøg overstået. Lidt for tidligt, men mit lægehus holder ferie fra næste uge. Egentlig var det ikke det mest spændende, men jeg fik da hørt hjertelyd. Dét bliver jeg aldrig træt af :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev 2. lægebesøg overstået. Lidt for tidligt, men mit lægehus holder ferie fra næste uge. Egentlig var det ikke det mest spændende, men jeg fik da hørt hjertelyd. Dét bliver jeg aldrig træt af :wub

Nej den lyd, den bliver man godt nok aldrig nogensinde træt af :wub :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede altså, Charlotte!!!!!

 

Jeg har haft det rigtig skidt de sidste par dage - sådan virkelig dårligt og uden noget som helst overskud. Jeg har ovenikøbet fortrudt baby et par gange og tudet lidt af ren selvmedlidenhed.

 

Idag har jeg så faktisk en ret god dag. Kvalmen ligger inde bagved og gør ikke så meget opmærksom på sig selv, og jeg sidder faktisk og får lavet lidt forberedelser til min svendeprøve. Og så slår det mig pludselig: hvad nu hvis der er noget galt? Hvorfor er de voldsomme symptomer fuldstændig forsvundet?

 

Det er sgu til at blive skør i hovedet af. Nu kan jeg slet ikke ryste tanken af mig igen. Ork. Gider ikke spilde en god dag på at være bekymret. Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.