FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ikle rigtig. Men mener at der ligger en make up butik inde i indre by, hvor de bl.a har neglelak uden al muligt crap i... Men kan naturligvis ikke huske hvad den hedder og kender heller ikke til de neglelakker osv. Men bare hvis nu nilens jord ikke dur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så længe du kun putter det på neglen og ikke maler huden, samt ikke indånder det burde der nu ikke ske noget.

Taget i betragtning, at man faktisk optager bedre gennem neglen end gennem huden, så tror jeg det er lige meget, om man rammer lidt ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøj jeg har det så dårligt. Havde fri i går og i dag, og bruger så den tid på at ligge på sofaen og skiftevis græde, sove og kaste op. Magter slet ikke at skulle på arbejde i morgen :(

Hvis det skal være sådan her meget længere så kommer der aldrig en nr 2!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødte i starten af graviditeten en helt masse modstand fra bekendte om, hvor forfærdeligt det var, at jeg havde neglelak på! Tænk at jeg kunne gøre det mod baby!! :o Dette til trods for at det var en enkelt gang, og at det var fra et af de mærker uden for meget kemi i. Personligt tænker jeg, at 'alt med måde' også gælder for neglelak. Hvis det bare er en gang i mellem, og man holder sig fra de mest kradsbørstige mærker, så går det nok. Men efter at blive mødt på den måde, har jeg faktisk holdt mig helt fra brug af neglelak i resten af graviditeten. Selvom jeg savner det vildt meget - og især her til sommer - så orker jeg ikke at blive mødt med alle mulige mere eller mere korrekte fordomme om, hvor FORFÆRDELIGT neglelak er for baby. Det kan åbentbart virke enormt provokerende, og så orker jeg det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg så faktisk en ret god dag. Kvalmen ligger inde bagved og gør ikke så meget opmærksom på sig selv, og jeg sidder faktisk og får lavet lidt forberedelser til min svendeprøve. Og så slår det mig pludselig: hvad nu hvis der er noget galt? Hvorfor er de voldsomme symptomer fuldstændig forsvundet?

 

Det er sgu til at blive skør i hovedet af. Nu kan jeg slet ikke ryste tanken af mig igen. Ork. Gider ikke spilde en god dag på at være bekymret. Suk

 

Welcome to my world. :D :D

 

Ih, hvor er det dumt at man enten skal være dårlig eller bekymret over ikke at være dårlig. :unsure

Og dem der siger, at man "bare skal slappe af og tænke på noget andet" har vist aldrig prøvet at være gravide. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøj jeg har det så dårligt. Havde fri i går og i dag, og bruger så den tid på at ligge på sofaen og skiftevis græde, sove og kaste op. Magter slet ikke at skulle på arbejde i morgen :(

Hvis det skal være sådan her meget længere så kommer der aldrig en nr 2!

Ha ha, jeg tænker det samme - altså bare med en nr 3 :D

 

Og jeg er sikker på at hvis det havde været så slemt med Aksel dengang, så var han sgu blevet enebarn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Welcome to my world. :D :D

 

Ih, hvor er det dumt at man enten skal være dårlig eller bekymret over ikke at være dårlig. :unsure

Og dem der siger, at man "bare skal slappe af og tænke på noget andet" har vist aldrig prøvet at være gravide. :D

Arh men altså det er jo bare så åndssvagt, ik? Jeg skrev en lang sms til min mand, som så kvitterede med den fineste besked, hvor han fortalte alt det rigtige :loveshower Og så tudede jeg! :D Hormon-helvede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget i betragtning, at man faktisk optager bedre gennem neglen end gennem huden, så tror jeg det er lige meget, om man rammer lidt ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og når der sker bliver hun skudt ud som en misil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SMUT kvalme. NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pure shop i Grønnegade? :)

Jeps det er den!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha så håber jeg jm er klar til at gribe..

Ja eller Jakob ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jeg tænker det samme - altså bare med en nr 3 :D

Og jeg er sikker på at hvis det havde været så slemt med Aksel dengang, så var han sgu blevet enebarn!

Jeg synes ikke uafbrudt hovedpine, kvalme og regelmæssig feber er super sjovt når vi taler om 5 uger nu! :(

Jeg elsker at være gravid og vide at der er en miniature baby i min mave, men alle de ting der følger med. Nej tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh men altså det er jo bare så åndssvagt, ik? Jeg skrev en lang sms til min mand, som så kvitterede med den fineste besked, hvor han fortalte alt det rigtige :loveshower Og så tudede jeg! :D Hormon-helvede :D

 

Hihi, min mand er heldigvis klog nok til bare at sige "nåhr, din stakkel" uanset hvad jeg klager over. Han ved godt at ethvert forsøg på at rationalisere vil blive mødt med et hormonhelvede af raseri. :D

Men han ved også udmærket godt, at jeg normalt slet ikke er pivet og klager over småting. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke uafbrudt hovedpine, kvalme og regelmæssig feber er super sjovt når vi taler om 5 uger nu! :(

Jeg elsker at være gravid og vide at der er en miniature baby i min mave, men alle de ting der følger med. Nej tak!

 

Du er da også hårdt ramt, øv. :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da også hårdt ramt, øv. :( :kram2

Ja, det er sgu ikke nemt for dig :( Hvis jeg kunne, ville jeg meget gerne dele min bedrings-dag med dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bange for at jeg er ved at miste:-( Jeg er begyndt at bløde mere i dag end for 2 dage siden...  :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bange for at jeg er ved at miste:-( Jeg er begyndt at bløde mere i dag end for 2 dage siden... :bye

Åh nej :boo Håber det er falsk alarm :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bange for at jeg er ved at miste:-( Jeg er begyndt at bløde mere i dag end for 2 dage siden...  :bye

 

:( Håber det er falsk alarm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bange for at jeg er ved at miste:-( Jeg er begyndt at bløde mere i dag end for 2 dage siden... :bye

Åh nej Betina :kram2 få ringet til lægen nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bange for at jeg er ved at miste:-( Jeg er begyndt at bløde mere i dag end for 2 dage siden... :bye

Åh nej :( skynd dig og ring til lægen. Du er ikke tjent med den uvished :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bange for at jeg er ved at miste:-( Jeg er begyndt at bløde mere i dag end for 2 dage siden...  :bye

Åhhhh nej :( :kram2 Ring hellere til lægen med det samme!! tanker herfra!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne, men kan se på hjemmesiden at de ikke tager tlf selvom man kan komme til kl 16,00... Hvad gør jeg så? Har ikke prøvet det før efter 11 uge... Jeg har mistet før men da var jeg i 6 uge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne, men kan se på hjemmesiden at de ikke tager tlf selvom man kan komme til kl 16,00... Hvad gør jeg så? Har ikke prøvet det før efter 11 uge... Jeg har mistet før men da var jeg i 6 uge....

Så er det vel lægevagten? Står der ikke noget omkring det på deres hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.