FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

åh det lyder godt nok hårdt :kram

Håber kravlegården er samlet færdig og der nu er bedre stemning/stressniveau igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er spændt på, om jeg lige pludselig bare er 8 cm åben, når jeg mærker veer :chin: Det gør ikke ondt (ikke ve-ondt i hvert fald), men det føles som om, at jeg udvider mig. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram2 Men ja, det hjalp at brokke sig, for pludselig faldt dimserne i hak, og så kunne Valdemar hjælpe med at tørre kravlegården af, og så var alle glade igen :)

Valdemar synes det er liiiiiidt unfair, at han ikke må være i kravlegården, men det hjælper, at vi har slået en hule op til ham også ;)

Jamen så er det godt du li kom ud med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på, om jeg lige pludselig bare er 8 cm åben, når jeg mærker veer :chin: Det gør ikke ondt (ikke ve-ondt i hvert fald), men det føles som om, at jeg udvider mig. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da rigtig spændende i hvertfald ville da være rart for dig, hvis det er din krop der begynder at forberede sig

Helt enig! Der sker i hvert fald et eller andet med kroppen i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig! Der sker i hvert fald et eller andet med kroppen i dag ;)

Så må vi håbe det er til den gode side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor jeg glæder mig til at det er min tur til at lægge mærke til alle tegn på kommende fødsel :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor jeg glæder mig til at det er min tur til at lægge mærke til alle tegn på kommende fødsel :-D

:ditto

Er SÅ træt af at være gravid - ikke baby, ikke spark, ikke at der gror liv - men alt det der følger denne gang! Ønsker mig derhen hvor micromoysen ligger i mine arme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Er SÅ træt af at være gravid - ikke baby, ikke spark, ikke at der gror liv - men alt det der følger denne gang! Ønsker mig derhen hvor micromoysen ligger i mine arme!!!

Jeg har det nærmest lige modsat. Jeg elsker at være gravid, og nyder at se hvordan kroppen ændrer sig. Men det er selvfølgelig også nemt når jeg ikke har dine gener :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Er SÅ træt af at være gravid - ikke baby, ikke spark, ikke at der gror liv - men alt det der følger denne gang! Ønsker mig derhen hvor micromoysen ligger i mine arme!!!

Nu er vores gener lidt forskellige.. Men "i Hear you sister"!!! Har igen brugt det meste af aftenen på at tude!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups...! :badgirl

Min kære mand kan faktisk reagere pænt hurtigt, når hans højgravide kone pludselig råber "AvavavAV for HELVEDE da! Aaaaaav...!" inde fra soveværelset...

Men det var altså bare fordi, jeg var kommet til at knalde mine tæer ind i en radiator :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det i øvrigt lidt blandet med at mærke tegn på snarlig fødsel.... Både lidt "Jubii, nu får jeg snart min baby + min krop lidt tilbage" men også lidt "Fuck fuck fuck, det kommer snart til at gøre nas!" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups...! :badgirl

Min kære mand kan faktisk reagere pænt hurtigt, når hans højgravide kone pludselig råber "AvavavAV for HELVEDE da! Aaaaaav...!" inde fra soveværelset...

Men det var altså bare fordi, jeg var kommet til at knalde mine tæer ind i en radiator :blush

:lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det i øvrigt lidt blandet med at mærke tegn på snarlig fødsel.... Både lidt "Jubii, nu får jeg snart min baby + min krop lidt tilbage" men også lidt "Fuck fuck fuck, det kommer snart til at gøre nas!" :rolleyes

Hehe, det giver mening ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til lægen i dag. Er spændt på hvad det så går ud på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups...! :badgirl

Min kære mand kan faktisk reagere pænt hurtigt, når hans højgravide kone pludselig råber "AvavavAV for HELVEDE da! Aaaaaav...!" inde fra soveværelset...

Men det var altså bare fordi, jeg var kommet til at knalde mine tæer ind i en radiator :blush

Haha ups

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev jeg syg. Hoster, og snotter - det betyder vel ikke noget for baby vel ? jeg er 10+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev jeg syg. Hoster, og snotter - det betyder vel ikke noget for baby vel ? jeg er 10+5

Ingenting :) bare tag det helt roligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting :) bare tag det helt roligt!

Virkelig dejligt at vide... Mange tak. 

Nu vil jeg så bare gøre mit bedste for at blive rask igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på om denne graviditet er den hvor jeg skal døje med væske.. Har ikke haft de problemer de 2 andre gange.. Men der lå termin også i efterår og vinter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

:kram Jeg prøvede præcis det samme med Valdemar og alt var bare tip top til scanning. Håber rigtig meget at du vil opleve det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg prøvede præcis det samme med Valdemar og alt var bare tip top til scanning. Håber rigtig meget at du vil opleve det samme!

Håber jeg også. Nåede endda at tænke da hun fandt den lytter frem, at "hun kan garanteret ikke finde hjertelyd". Og ganske rigtigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

Ej hvor irriterende :( Selvfølgelig er alt okay. Har du ikke også mærket liv i dag? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.