FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Hmm, altså min kan også godt få sådan et slags "hul" hvis det er det, du mener? :chin: Ellers er jeg ikke lige med :unsure

Og tak for krammet :)

Min mave plejer at være spændt godt ud (også når jeg ligger på ryggen).. Men nu er den sådan ret blød/punkteret, nå jeg ligger på ryggen.. Den buler ikke opad på samme måde som før. Derudover er mine ribben ret tydelige igen (ved godt det skyldes, at babyen har bevæget sig ned ad og det er jo super)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mave plejer at være spændt godt ud (også når jeg ligger på ryggen).. Men nu er den sådan ret blød/punkteret, nå jeg ligger på ryggen.. Den buler ikke opad på samme måde som før. Derudover er mine ribben ret tydelige igen (ved godt det skyldes, at babyen har bevæget sig ned ad og det er jo super)..

Mon ikke det hele bare skyldes, at baby har bevæget sig ned så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, stress-stemning herhjemme :( Eller det er der egentlig ikke som sådan, men det er heller ikke så afslappet som jeg (og mine hormoner) trives bedst med.

Brian er ved at samle kravlegård og surmuler lidt over at delene ikke lige passer, som han vil.

Valdemar er - selvfølgelig - helt vild efter at hjælpe, og vil gerne kravle på det hele og pille ved alle de små ting. Og det er super, at han er nysgerrig, men B kan ikke helt overskue det, og jeg får dårlige nerver af, at han gerne vil hamre på alting.

Og imens sidder jeg i sofaen, og lokker alt hvad jeg kan med bøger, tegnefilm, iPad og alt muligt andet, som Valdemar er totalt ligeglad med, når farmand har spændende værktøj fremme, men som er det eneste, jeg magter, mens jeg kæmper for ikke at kaste op. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm så begynder nervøsiteten at melde sig igen om baby er i live derinde... Godt jeg skal til JM om en uge (sådan cirka)... Jeg ville virkelig bare ønske at jeg snart kunne mærke liv...

Hulubalu... Baby, baby hvor er du?

Edit: Og så kommer der et bump jeg er så meget i tvivl om hvorvidt er baby eller luft... :rolleyes

Hehe der sker altid noget, efter at man har luftet herinde - vores stemning lettede også, lige som jeg havde postet mit sidste indlæg :lolhit

Mon ikke, det var baby, der bumpede :kram2 Men træls med nervøsitet :( Du har ikke overvejet at få sådan en dims, så du kan høre hjerteslag hjemme? :) Eller har din jm evt noget "åben hus" til lytning? Det har de hos min. Det er ikke undersøgelse osv, men man kan lige komme og få et hurtigt lyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls :( :kram Kan du ikke aftale med ham, at I starter morgenen med et kram og et "vi er ikke uvenner"? :kram2

Han er rigtig sød, han vågner jo sjovt nok når jeg råber af ham og græder, og så holder han bare om mig :) her til morgen skulle jeg op på arbejde kl 5, så der var han ikke lige heeelt vågen, men vi har heldigvis snakket i tlf og nu har min hjerne forstået at det bare var en drøm. Det er helt vildt så meget jeg har mareridt efter jeg er blevet gravid. Er der andre der oplever det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er endnu en uge gået, og jeg har ramt 21+0 :kuller

Er efterhånden sikker på jeg mærker baby hver dag nu :biglove

Uhh, jeg glæder mig til det er min tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er rigtig sød, han vågner jo sjovt nok når jeg råber af ham og græder, og så holder han bare om mig :) her til morgen skulle jeg op på arbejde kl 5, så der var han ikke lige heeelt vågen, men vi har heldigvis snakket i tlf og nu har min hjerne forstået at det bare var en drøm. Det er helt vildt så meget jeg har mareridt efter jeg er blevet gravid. Er der andre der oplever det?

Dejligt, han er god til at tackle det. :)

Jeg ved ikke, om jeg har flere mareridt som sådan, men jeg har i hvert fald mere "levende" drømme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde har lige fået den skønneste lille prinsesse :kuller

En uge før termin.

Glæder mig helt vildt til det bliver min tur nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har plukkeveer der bider godt i dag!!! Mon kroppen forbereder sig!!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget af det jeg skal have snakket med JM om - med Aron kunne jeg komme ned hver onsdag og lytte hjertelyd. Jeg tør ikke selv købe sådan en dims fordi jeg ved at det kan være svært at finde som lægmand, så hvis jeg ikke kan finde den vil jeg først gå i panik - måske unødigt.

Jeg håber det er baby.. Det giver håb for at jeg snart rigtig kan mærke den :kuller det er et bump uden rigtig at mærke et bump, hvis det giver mening. Når det er luft synes jeg det plejer at være 'hele' maven hvor dette er lokaliseret til hvor livmoderen er sådan cirka.

Arh ja, det kan jeg godt forstå :) Men super, hvis du kan komme ned til jm engang imellem. Eller endnu bedre, få nogle flere bump :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har plukkeveer der bider godt i dag!!! Mon kroppen forbereder sig!!?!?

Hov hov, nu overhaler du vel ikke? :lolhit Ej, det er spændende :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, mine plukveer går helt ned i lysken :blink Det føles sært. Og hvis det er preview på, hvor de rigtige veer kommer til at sætte sig, så tror jeg dæleme, det bliver træls :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov, nu overhaler du vel ikke? :lolhit Ej, det er spændende :kuller

Heheh - nej det tror jeg nu ikke ;) De er jo ikke regelmæssige, men jeg kan i den grad mærke dem i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heheh - nej det tror jeg nu ikke ;) De er jo ikke regelmæssige, men jeg kan i den grad mærke dem i dag!!

Uhh, der arbejdes! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, der arbejdes! :glad

Ja forhåbentlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt smadret efter 5 timer på Bakken :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det hele bare skyldes, at baby har bevæget sig ned så? :)

Det tænker jeg også. Men det ser lidt fjollet ud, når man ved maven jo buler en del i andre stillinger.. Det er bare en skør fornemmelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænker jeg også. Men det ser lidt fjollet ud, når man ved maven jo buler en del i andre stillinger.. Det er bare en skør fornemmelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt smadret efter 5 timer på Bakken :wacko

Puuuuuha, det ville jeg godt nok også være! :kram Håber det var turen værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simpelthen så latterligt, at jeg craver hvidvin og asti. <_< Jeg drikker SÅ sjældent, men ku' så meget godt drikke et glas MED alkohol nu. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuha, det ville jeg godt nok også være! :kram Håber det var turen værd :)

Det var det :) Theo har drønet rundt til alle forlystelser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores børneværelse endelig færdigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har plukkeveer der bider godt i dag!!! Mon kroppen forbereder sig!!?!?

Det lyder da rigtig spændende i hvertfald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det :) Theo har drønet rundt til alle forlystelser :D

Fantastisk! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, stress-stemning herhjemme :( Eller det er der egentlig ikke som sådan, men det er heller ikke så afslappet som jeg (og mine hormoner) trives bedst med.

Brian er ved at samle kravlegård og surmuler lidt over at delene ikke lige passer, som han vil.

Valdemar er - selvfølgelig - helt vild efter at hjælpe, og vil gerne kravle på det hele og pille ved alle de små ting. Og det er super, at han er nysgerrig, men B kan ikke helt overskue det, og jeg får dårlige nerver af, at han gerne vil hamre på alting.

Og imens sidder jeg i sofaen, og lokker alt hvad jeg kan med bøger, tegnefilm, iPad og alt muligt andet, som Valdemar er totalt ligeglad med, når farmand har spændende værktøj fremme, men som er det eneste, jeg magter, mens jeg kæmper for ikke at kaste op. :(

åh det lyder godt nok hårdt :kram

Håber kravlegården er samlet færdig og der nu er bedre stemning/stressniveau igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.