FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

Åh nej :( Håber og tror alt er godt med lillepigen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

:kram2

Håber det bare er fordi lægen er en fump, og at der ikke er noget galt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

Øv altså - efter din fine opdatering i din tråd om at mærke liv, god MD osv., så håber jeg, at du kan finde ro i det. Det vil ellers være helt perfekt, hvis hun lige giver et los fra sig nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sendt til akut scanning da min idiotiske læge ikke kunne finde hjertelyd :( Tror alt er okay, men puha, bare tanken om hvis det ikke er! :(

:kram

Håber alt er i den fineste orden ved scanningen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev jeg syg. Hoster, og snotter - det betyder vel ikke noget for baby vel ? jeg er 10+5

Nej gør det ikke.. Jeg var selv syg omtrent samme tidspunkt med influenza og høj feber..

Men bare husk ikke at bruge næsespray

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 dage til termin i dag :loveshower

Hvor er det vildt. Skal snart se vores lille Blop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt godt :loveshower opdaterer senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt godt :loveshower opdaterer senere :)

Åh, hvor dejligt. Jubi :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt godt :loveshower opdaterer senere :)

Det var godt!!!!!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups...! :badgirl

Min kære mand kan faktisk reagere pænt hurtigt, når hans højgravide kone pludselig råber "AvavavAV for HELVEDE da! Aaaaaav...!" inde fra soveværelset...

Men det var altså bare fordi, jeg var kommet til at knalde mine tæer ind i en radiator :blush

Nårh hvor er han bare sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor er han bare sød :)

Ja, det er han faktisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt godt :loveshower opdaterer senere :)

Pyha! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så trådte jeg ind i 27 uge.

Sidste uge inden sidste trimester :-D

Det jo vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt godt :loveshower opdaterer senere :)

:yay det var godt GND

Selvfølgelig var alt i skønneste orden. Hvad ellers? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at lave "for meget" i formiddags for så at blive rigtig gravid-utilpas for nu at kede mig. Forhelvede altså.. :prik

Også utroligt at "for meget" efterhånden kan defineres ved meget lidt - idag fik jeg ordnet bryn (tager 15 min) og handlet en lille bitte smule (klaret på samme tur) + gået verdens mindste luftetur med hunden og så var jeg helt færdig -_-:rolleyes

Jeg savner min krop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at lave "for meget" i formiddags for så at blive rigtig gravid-utilpas for nu at kede mig. Forhelvede altså.. :prik

Også utroligt at "for meget" efterhånden kan defineres ved meget lidt - idag fik jeg ordnet bryn (tager 15 min) og handlet en lille bitte smule (klaret på samme tur) + gået verdens mindste luftetur med hunden og så var jeg helt færdig -_-:rolleyes

Jeg savner min krop...

Kender det big time! :kram

Vi har været i storcenter og købe neglesaks, fødselsdagsgave til Mar, et par ting til DP og en opbevaringskasse. Så tog vi på Jensens Bøfhus og derefter skulle jeg nærmest bæres hjem i seng. Har fået lur nu, og er stadig træt :rolleyes

Kunne godt tænke mig lige at tørre skoreolen af, men orker det ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at lave "for meget" i formiddags for så at blive rigtig gravid-utilpas for nu at kede mig. Forhelvede altså.. :prik

Også utroligt at "for meget" efterhånden kan defineres ved meget lidt - idag fik jeg ordnet bryn (tager 15 min) og handlet en lille bitte smule (klaret på samme tur) + gået verdens mindste luftetur med hunden og så var jeg helt færdig -_-:rolleyes

Jeg savner min krop...

Kender det så godt. Glæder mig til at få min krop tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at lave "for meget" i formiddags for så at blive rigtig gravid-utilpas for nu at kede mig. Forhelvede altså.. :prik

Også utroligt at "for meget" efterhånden kan defineres ved meget lidt - idag fik jeg ordnet bryn (tager 15 min) og handlet en lille bitte smule (klaret på samme tur) + gået verdens mindste luftetur med hunden og så var jeg helt færdig -_-:rolleyes

Jeg savner min krop...

:lol kender det alt for godt...

Har selv været nødt til at skrue ned for forventninger til meget selv. Synes bare der skal ikke så meget til inden jeg er gravid utilpas. Lidt irriterende. Jeg vil meget hellere få ordnet det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej gør det ikke.. Jeg var selv syg omtrent samme tidspunkt med influenza og høj feber..

Men bare husk ikke at bruge næsespray

God bedring :kram

Tak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det big time! :kram

Vi har været i storcenter og købe neglesaks, fødselsdagsgave til Mar, et par ting til DP og en opbevaringskasse. Så tog vi på Jensens Bøfhus og derefter skulle jeg nærmest bæres hjem i seng. Har fået lur nu, og er stadig træt :rolleyes

Kunne godt tænke mig lige at tørre skoreolen af, men orker det ikke :rolleyes

Kender det så godt. Glæder mig til at få min krop tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også kram til jer piger :kram

Og rart at vide jeg ikke er alene ;) og egentlig fjollet man har den det dårlige samvittighed/bliver irriteret over begrænsningerne - kroppen er jo på (hårdt) arbejde døgnet rundt med at gøre baby færdig :)

Eller med at fodre den færdige baby, man har i maven :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller med at fodre den færdige baby, man har i maven :lolhit

Det er også en vigtig opgave :wub

Jeg kommer til at tænke på Monica fra venner der bager kage til hende de skal adoptere fra "i want the baby to come out all cute and fat" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også kram til jer piger :kram

Og rart at vide jeg ikke er alene ;) og egentlig fjollet man har den det dårlige samvittighed/bliver irriteret over begrænsningerne - kroppen er jo på (hårdt) arbejde døgnet rundt med at gøre baby færdig :)

Li præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en vigtig opgave :wub

Jeg kommer til at tænke på Monica fra venner der bager kage til hende de skal adoptere fra "i want the baby to come out all cute and fat" :lol

Haha jamen det tror jeg bestemt at vores bliver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og tanker piger :kiss Har opdateret i min tråd, hvis nogen vil have den lange forklaring fra i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.