FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg er overbevist om at det bare er ammestue snak ;) men for sjovt kan du jo prøve at Google "den kinesiske kalender - køn" og prøve at se hvad den siger ;) den er lige så 50/50 som alt andet men ret sjov ;)

Det har jeg gjort :) 

Min veninde som har to prinsesser anbefalede mig at gøre det, bare sådan for sjov.

For den passede faktisk på hendes den første :) 

Hvis man skal tro den kinesiske kalender, så får vi en pige :) 

Min søster prøvede den også, og den sagde at de skulle have en dreng, og det passede meget godt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været til graviditetsgymnastik i vand... Fuck hvor var det egentlig hårdt, men også dejligt.

Kan ikke rigtig finde ud af hvad mit bækken siger til det, jeg vil jo helst ikke gøre smerterne værre, men det var super skønt at få sig rørt lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg bliver sur på mig selv i dag. Jeg er mega nervøs over scanning i morgen og det går TOTALT ud over William. Jeg ville virkelig ønske at jeg havde fået ham passet i dag, for jeg er irritabel, kortluntet og bare nedern at være sammen med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men de vander dem med deres egen vand fra hanen

Jeg ville godt turde spise vandmelon, hvor man jo ikke spiser skrællen. Men jeg ville være varsom med salat andet, der bliver skyllet og ikke skrællet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min body-pillow er kommet :yay

Jeg har sat mig ril rette med puden i ryggen i sofaen - den kan lige nå om og agere arm-støtte også. Jeg er meget glad :D glæder mig sådan til sengetid idag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg bliver sur på mig selv i dag. Jeg er mega nervøs over scanning i morgen og det går TOTALT ud over William. Jeg ville virkelig ønske at jeg havde fået ham passet i dag, for jeg er irritabel, kortluntet og bare nedern at være sammen med!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville godt turde spise vandmelon, hvor man jo ikke spiser skrællen. Men jeg ville være varsom med salat andet, der bliver skyllet og ikke skrællet :)

Ja fordi de vandmeloner man køber her er jo også blivet vandet???( altså med vand fra hanen i feks Tyrkiet etc.)

En maveinfektion, omend træls og alt det der er vist ikke noget der skader babyen mere moderen. Men altså den frugt man køber her, både dansk og udenlandsk er jo både sprøjtet ( medmindre øko), rørt ved af mange hænder etc. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fordi de vandmeloner man køber her er jo også blivet vandet???( altså med vand fra hanen i feks Tyrkiet etc.)

En maveinfektion, omend træls og alt det der er vist ikke noget der skader babyen mere moderen. Men altså den frugt man køber her, både dansk og udenlandsk er jo både sprøjtet ( medmindre øko), rørt ved af mange hænder etc. ;)

Faktisk er vandmelon (og andre frugter med tyk skræl) næææææsten ligegyldige at vælge øko, sprøjtningen skulle ikke påvirke frugten.

Og ja, jeg prøvede at sige det samme. Vi spiser jo herhjemme frugt der kommer fra andre lande. Og de dyrker det jo ikke anerledes fordi det sendes nordpå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min body-pillow er kommet :yay

Jeg har sat mig ril rette med puden i ryggen i sofaen - den kan lige nå om og agere arm-støtte også. Jeg er meget glad :D glæder mig sådan til sengetid idag :lolhit

Ej hvor dejligt! Hehe, jeg ville også glæde mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt! Hehe, jeg ville også glæde mig :p

Det er så skønt :yay og har siddet SÅ godt i min sofa her i eftermiddag. Jeg tror, vi skal blive meget gode venner, puden og jeg :P

Oh, the joys of pregnancy :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg bliver sur på mig selv i dag. Jeg er mega nervøs over scanning i morgen og det går TOTALT ud over William. Jeg ville virkelig ønske at jeg havde fået ham passet i dag, for jeg er irritabel, kortluntet og bare nedern at være sammen med!

Oooooog så går det så udover J :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig MD scanning i dag, baby var stadig en pige, sund og rask og 329 g.. Helt fantastisk!

Tillykke hvor er det dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min body-pillow er kommet :yay

Jeg har sat mig ril rette med puden i ryggen i sofaen - den kan lige nå om og agere arm-støtte også. Jeg er meget glad :D glæder mig sådan til sengetid idag :lolhit

Sådan en tror jeg også jeg skal have mig, jeg sover elendigt pt fordi jeg kommer til at ligge underligt skævt når jeg ikke kan ligge på maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en tror jeg også jeg skal have mig, jeg sover elendigt pt fordi jeg kommer til at ligge underligt skævt når jeg ikke kan ligge på maven

Præcis - min mave er begyndt at tynge så meget når jeg ligger ned på siden at jeg føler mig helt skæv i betrækket ;) og det gør ikke just mirakler for mit bækken. Håber den kan være min nattesøvns-redning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig virkelig ikke til at jeg ikke kan sove på maven..

Jeg har det altid som om at jeg ligger forkert, når jeg ligger for længe på siden eller på ryggen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig MD scanning i dag, baby var stadig en pige, sund og rask og 329 g.. Helt fantastisk!

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på vej hjem fra Nørrebro, hvor jeg har hørt min kusine og hendes band spille koncert. Jeg er så glad for jeg tog afsted, men nuj, hvor er jeg træt. Og sulten! Alt for en McFeast :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super lækkert

 

Det har det også været. Og der startede rivegilde i Salling i dag, så jeg fik købt nyt tiltrængte vinterstøvler til næste vinter. Normalpris var 1500, min pris blev 400 kr. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har det også været. Og der startede rivegilde i Salling i dag, så jeg fik købt nyt tiltrængte vinterstøvler til næste vinter. Normalpris var 1500, min pris blev 400 kr. :yay

Det var da også et yderst fornuftigt køb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kollega er begyndt at bløde 6+6 :( Hun skal til læge i dag, håber virkelig lægen sender hende til scanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvorfor skulle det være anderledes denne gang end sidste gang. Hurra for sovende hænder jeg vågner bed og hænder der gør ondt og har svært ved at knytte fra morgenen af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da også et yderst fornuftigt køb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvorfor skulle det være anderledes denne gang end sidste gang. Hurra for sovende hænder jeg vågner bed og hænder der gør ondt og har svært ved at knytte fra morgenen af

 

Puha, det lyder godt nok ikke særlig behageligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og de er så fine og med en rigtig god sål, så klodsede jeg kan stå fast i sneen :P

Der var godt nok også mange mennesker! Men jeg mener da, at det er der en to-tre gange om året :chin: Det er i hvert fald ikke kun en enkelt gang :)

Og nu er det snart tid til MD! Om seks timer ligger jeg på briksen og kigger på vores lille bebs :yay

Det er er godt kriterie at have til sine vinterstøvler.. Er selv ret klodset, så værdsætter også at stå godt fast om vinteren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F.ck der er lussingesyge på jobbet så jeg er sendt hjem.

nogle der har erfaringer med det? Om det er slemt i hele graviditeten eller kun de første 3 mdr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.