FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Hm hm hmmm... det har jeg i hvert fald ikke gjort i dag.... sleeeet ikke :blush

Jeg kan bare slet slet ikke holde til det. Har det som om, det er på vej ud af ørerne :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glæder mig sådan til puf og spark!! :kuller også selvom det er i blæren :p Det føles bare som en evighed at nå dertil lige nu :unsure kan indtil videre mærke når dino vender sig rundt - sådan en rullende fornemmelse.. Mærker det næsten hver dag, men ihhh.. Jeg vil bare gerne snart kunne mærke noget mere, og helst fra i forgårs, tak <_<

Åh det er ikke sjovt at stå der i venteland - er det baby, er der en prut på tværs? :P men jeg tror det er et godt tegn, dino allerede gør tegn nu - prøv og tænk hvor langt tid der ender med at give dig i baby-mærke-tid? :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare slet slet ikke holde til det. Har det som om, det er på vej ud af ørerne :puke

Jeg fortrød også! Klokken var kun 10 da jeg kastede mig over isen og jeg måtte ligge på sofaen og slå mave længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har på den ene side vanvittig meget kvalme og på den anden side virkelig meget lyst til Coco pops..... Hvilket jeg ikke har spist siden jeg var 10 er noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida skælder kommende lillebror ud. Hun ligger på min mave, og så sparker lillebror hende :biglove

Ida: hvad er det mor

Mor: det er lillebror der sparker

Ida: ham dum mor, man må ikke sparke

:biglove

Hun har jo ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortrød også! Klokken var kun 10 da jeg kastede mig over isen og jeg måtte ligge på sofaen og slå mave længe!

Jeg er også nedlagt :( Det er altså dumt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida skælder kommende lillebror ud. Hun ligger på min mave, og så sparker lillebror hende :biglove

Ida: hvad er det mor

Mor: det er lillebror der sparker

Ida: ham dum mor, man må ikke sparke

:biglove

Hun har jo ret :)

Aaaaaw :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster er ikke engang født endnu, og jeg er allerede helt hormonella over hvor hun skal passes, når min barsel slutter :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster er ikke engang født endnu, og jeg er allerede helt hormonella over hvor hun skal passes, når min barsel slutter :boo

Det er da lidt tideligt. Med mindre du har tænkt dig at holde en ultra kort barsel. :)

Min mand spurte mig den anden aften om det kunne passe at jeg kun havde ret til 3 1/2 mdr barsel, for det stod på den hjemme side han havde fundet. :rolleyes

Måtte få ham til at finde siden igen og vise ham at jeg også havde ret til 32 uger efter de 14 man skal holde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hormonella som I at du ikke kan lide stedet, eller over at hun i det hele taget på et tidspunkt skal passes?

Egentlig lidt begge dele agtigt. Vi ved ikke endnu, hvor hun ender. Men jeg er træt af dagpleje, og synes det virker noget uvist om vi kan få vs. Og jeg er ikke så god til uvished ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt tideligt. Med mindre du har tænkt dig at holde en ultra kort barsel. :)

Min mand spurte mig den anden aften om det kunne passe at jeg kun havde ret til 3 1/2 mdr barsel, for det stod på den hjemme side han havde fundet. :rolleyes

Måtte få ham til at finde siden igen og vise ham at jeg også havde ret til 32 uger efter de 14 man skal holde.

Hehehe, din mand er sød :) Jeg har bestemt ikke tænkt mig at holde kort barsel, jeg er nok bare slem til at leve (langt ude) i fremtiden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh så lykkedes det mig endelig at få spist nok, men så har jeg spist for meget :wacko

Min mave er så hård og oppustet at jeg ligner en i uge 20 (er 9+1) :blink

Har bare lyst til at :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op der er gang i lillebror i dag.

Har ikke mærket så kraftige spark/bevægelser tidligere.

Det er selvfølgelig rart at der sker noget derinde, men nu kunne jeg altså godt tænke mig at sove også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt Mini-Linsen er en pige! Det er første gang jeg drømmer om køn og det var helt tydeligt. Jeg lå på briksen til kønsscanning og så tog vi en selfie af os allesammen, hvor der stod PIGE med lyserøde bogstaver på skærmen over os :blink :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt Mini-Linsen er en pige! Det er første gang jeg drømmer om køn og det var helt tydeligt. Jeg lå på briksen til kønsscanning og så tog vi en selfie af os allesammen, hvor der stod PIGE med lyserøde bogstaver på skærmen over os :blink :wub

Ej hvor sjovt! Jeg har også lige netop i nat drømt at vi venter en pige :wub det var så virkeligt, og da jeg vågnede var jeg helt i tvivl om vi rent faktisk havde fået at vide at det er en pige, eller om det var en drøm - det gik dog hurtigt op for mig at det bare var en drøm :rolleyes

Men åh det var altså en dejlig drøm, at ligge til scanning og se baby møffe rundt, og pludselig kende kønnet :wub

Nu må vi se hvad scanningen siger om 5 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt Mini-Linsen er en pige! Det er første gang jeg drømmer om køn og det var helt tydeligt. Jeg lå på briksen til kønsscanning og så tog vi en selfie af os allesammen, hvor der stod PIGE med lyserøde bogstaver på skærmen over os :blink :wub

Jeg har ikke selv drømt noget om kønnet men både min søster og min veninde har drømt at det er en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt Mini-Linsen er en pige! Det er første gang jeg drømmer om køn og det var helt tydeligt. Jeg lå på briksen til kønsscanning og så tog vi en selfie af os allesammen, hvor der stod PIGE med lyserøde bogstaver på skærmen over os :blink :wub

Spændende hvad det er, der gemmer sig derinde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft en dårlig nat! Jeg kan nærmest ikke bevæge mig, har ondt alle steder :( Dårligste nat EVER!!

S afleverer Edith og jeg ligger stadig i sengen og prøver at få kroppen lidt i gang med udstræk og vejrtrækning.. Skal så meget have lavet yoga idag og gå en lille tur i det dejlige vejr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt! Jeg har også lige netop i nat drømt at vi venter en pige :wub det var så virkeligt, og da jeg vågnede var jeg helt i tvivl om vi rent faktisk havde fået at vide at det er en pige, eller om det var en drøm - det gik dog hurtigt op for mig at det bare var en drøm :rolleyes

Men åh det var altså en dejlig drøm, at ligge til scanning og se baby møffe rundt, og pludselig kende kønnet :wub

Nu må vi se hvad scanningen siger om 5 dage :)

Åh det er også spændende hvad skanningen siger, og næsten lige om lidt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet mega elendig i nat. Vågnet ca hver 1,5 time for at tisse. Har været så tørstig at jeg har drukket et glas vand hver gang og så blev det til en ond cirkel. Derudover har jeg mega ondt i skambenet, så det bliver en fantastisk dag, at skulle sidde ned helt til kl. 15.30...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenmad er simpelthen blevet min ærkefjende <_< jeg er så sulten når jeg vågner, men alt giver kvalme! Så jeg ender med at sidde og presse noget ned, så sultkvalmen forsvinder, men får så kvalme af at mad åbenbart er klamt om morgenen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min kære ammehjerne! Kæft jeg hader den! Jeg får stress for jeg kan overhovedet ikke huske ting længere! Og de forsvinder HELT ud - altså det er ikke sådan at de bare er skubbet lidt i baggrunden i hjernen, nej de er helt væk!!!

Jeg har aftalt at sende nogle billeder til en veninde - væk var det. Så slår det mig kl bæ om natten!

Jeg skal ringe til lægen om svar på en blodprøve!! Væk!!! Det var i PÅSKEN!!!!

Jeg var på arbejde som vikar før påske! De skal have min timeseddel ellers får jeg jo ikke løn! VÆK!!!

Det er jo ikke engang små vigtige ting!!! Det er VIGTIGE ting!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min kære ammehjerne! Kæft jeg hader den! Jeg får stress for jeg kan overhovedet ikke huske ting længere! Og de forsvinder HELT ud - altså det er ikke sådan at de bare er skubbet lidt i baggrunden i hjernen, nej de er helt væk!!!

Jeg har aftalt at sende nogle billeder til en veninde - væk var det. Så slår det mig kl bæ om natten!

Jeg skal ringe til lægen om svar på en blodprøve!! Væk!!! Det var i PÅSKEN!!!!

Jeg var på arbejde som vikar før påske! De skal have min timeseddel ellers får jeg jo ikke løn! VÆK!!!

Det er jo ikke engang små vigtige ting!!! Det er VIGTIGE ting!!!

 

Jeg skulle faktisk til at spørge om du havde hørt noget om din blodprøve for lussingesyge.. Jeg har lige været oppe og få taget blodprøve nr. 237. ( :rolleyes) for tjek for lussingesyge.. Men hvad man ikke gør for sin baby  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt Mini-Linsen er en pige! Det er første gang jeg drømmer om køn og det var helt tydeligt. Jeg lå på briksen til kønsscanning og så tog vi en selfie af os allesammen, hvor der stod PIGE med lyserøde bogstaver på skærmen over os :blink :wub

 

Haha, jeg drømte i nat, at vi var til kønsscanning, og så kunne vi se den fineste lille dreng svømme rundt. Det var helt tydeligt med tissemand og det hele, hehe :D, og han var helt fin og færdig. Spændende hvad vores kønsscanning på søndag viser :)

 

Tror nok at den nu står 2-2 i drømme-køns-afsløring. Har i alt haft 4 mere livagtige drømme, hvor vi fik kønnet at vide. 2 gange en dreng og 2 gange en pige. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indkaldelse til NF :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.