FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Indkaldelse til NF :glad

:yay :yay det var på tide :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay :yay det var på tide :rolleyes

JA! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indkaldelse til NF :glad

Imponerende! :rolleyes :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indkaldelse til NF :glad

:yay :glad hopper jo næsten helt på dine vegne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min kære ammehjerne! Kæft jeg hader den! Jeg får stress for jeg kan overhovedet ikke huske ting længere! Og de forsvinder HELT ud - altså det er ikke sådan at de bare er skubbet lidt i baggrunden i hjernen, nej de er helt væk!!!

Jeg har aftalt at sende nogle billeder til en veninde - væk var det. Så slår det mig kl bæ om natten!

Jeg skal ringe til lægen om svar på en blodprøve!! Væk!!! Det var i PÅSKEN!!!!

Jeg var på arbejde som vikar før påske! De skal have min timeseddel ellers får jeg jo ikke løn! VÆK!!!

Det er jo ikke engang små vigtige ting!!! Det er VIGTIGE ting!!!

Haha pre-ammehjerne er så skidt, nu er jeg jo studerende og så er total hukommelsestab altså noget rod, ved ikke lige hvordan jeg skal komme igennem en skriftlig prøve uden hjælpemidler hvor man skal huske det hele når jeg i 3 dage har glemt at købe mælk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik virkelig lyst til koldskål og kammerjunkere :D Så hurra for madordning, jeg har lige været ovre at handle på firmaets regning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i 28 graders varme på job og er lige ved at koge over. Det er virkelig ubehageligt :( Har smidt sandalerne og dasker rundt i bare tæer, men det hjælper ikke rigtig noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i 28 graders varme på job og er lige ved at koge over. Det er virkelig ubehageligt :( Har smidt sandalerne og dasker rundt i bare tæer, men det hjælper ikke rigtig noget...

Åh... Sådan et kontor havde jeg sidste år... Det er ulideligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Sådan et kontor havde jeg sidste år... Det er ulideligt...

Det er slet ikke rart. Desværre er det jo de store udstillingsvinduer der gør det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HADER offentligt transport. Hader det simpelthen.

For varmt at sidde i en metro der ikke køre (som sædvanlig)

For langt at vente på toget skal komme.

Grrrrrrrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige ud med mine hormoner.

Så kan det være manden slipper idag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige ud med mine hormoner.

Så kan det være manden slipper idag ;-)

 

Hehe :D Det er jo (også) det BK er til for :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha pre-ammehjerne er så skidt, nu er jeg jo studerende og så er total hukommelsestab altså noget rod, ved ikke lige hvordan jeg skal komme igennem en skriftlig prøve uden hjælpemidler hvor man skal huske det hele når jeg i 3 dage har glemt at købe mælk....

Total skidt!!! Det er faktisk ret ubehageligt! Altså forstår godt folk med stress der får hukommelses problemer. Det er virkelig ikke rart!!! Jeg render nu rundt og er total paranoid med om der er mere jeg har glemt :unsure men dagpenge kort er først på søndag og jobnet får jeg SMS påmindelse men tjekker alligevel 4 gange i ugen af frygt for at glippe det!

Må hellere få hængt kalenderen op så jeg får den brugt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle faktisk til at spørge om du havde hørt noget om din blodprøve for lussingesyge.. Jeg har lige været oppe og få taget blodprøve nr. 237. ( :rolleyes) for tjek for lussingesyge.. Men hvad man ikke gør for sin baby ^_^

Præcis. Jeg er endelig af med blå blodprøvemærker - dem fra double testen var onde, han ramte vist en nerve så de gjorde ondt i 14 dage :o

Nu har jeg lavet en dosmer seddel til imorgen! Så er der chance for at jeg husker det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slet ikke rart. Desværre er det jo de store udstillingsvinduer der gør det...

Din chef bør da give is gør han ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen for tæt på termin til at jeg orker at manden bliver nødt til at tage overarbejde :boo

Så står jeg selv med Edith, mad og svoger bøvl resten af aftenen! = mega hormonella og tudefjæs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen for tæt på termin til at jeg orker at manden bliver nødt til at tage overarbejde :boo

Så står jeg selv med Edith, mad og svoger bøvl resten af aftenen! = mega hormonella og tudefjæs!

:kram ham der svoger skal han ikke snart flytte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram ham der svoger skal han ikke snart flytte?

:ditto  Det lyder da som om det at han er hjemme ved jer skaber meget mere bekymring for dig end godt er :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby der mosler så meget rundt i maven at jeg for første gang mærkede det udenpå  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram ham der svoger skal han ikke snart flytte?

:ditto Det lyder da som om det at han er hjemme ved jer skaber meget mere bekymring for dig end godt er :kram2

Det er det bestemt også, men vi har jo sagt ja til det og kan jo ikke bare smide ham ud, for så er han jo hjemløs!

Vi vidste bare ikke, at det blev lige op til termin og at det ville stresse mig så meget..

Men tak for kram! Idag er det nu nærmere det faktum at manden igen er pålagt at blive og jeg derfor (efter verdens dårligste nat og ondt i :numse (ja, bogstaveligt, en gravids glæder ;) )) står alene med aftensmad og Edith indtil hun skal i seng..

Det er sgu bare lidt hårdt, og faktisk gør det mig bekymret for hvordan det kommer til at blive når vi har fået babyen. Jeg ved godt, at mange sagtens kan klare det, men vi har ikke valgt at få to børn med relativ kort mellemrum, for jeg at er alene med det hele og han sidder 7 km væk med dårlig samvittighed og afsavn :boo

Hov, det blev langt - det skulle vist bare ud :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tali haløj :)

Jeg er ny..

Eller i hvert fald i denne gruppe, så derfor bør jeg nok introducere mig selv :)

Mit navn er Charlotte

Jeg bor i midtjylland i en lejlighed med min kæreste og vores kat.

Jeg er 17 uger og 3 dage henne :)

Baby har det godt i maven :)

Om 14 dage får jeg at vide, hvad køn baby er.

Jeg har ingen symptomer rigtig. Udover lidt kvalme i ny og næ..

Hvilket får folk og specielt min mor til at tro at vi venter en pige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det bestemt også, men vi har jo sagt ja til det og kan jo ikke bare smide ham ud, for så er han jo hjemløs!

Vi vidste bare ikke, at det blev lige op til termin og at det ville stresse mig så meget..

Men tak for kram! Idag er det nu nærmere det faktum at manden igen er pålagt at blive og jeg derfor (efter verdens dårligste nat og ondt i :numse (ja, bogstaveligt, en gravids glæder ;) )) står alene med aftensmad og Edith indtil hun skal i seng..

Det er sgu bare lidt hårdt, og faktisk gør det mig bekymret for hvordan det kommer til at blive når vi har fået babyen. Jeg ved godt, at mange sagtens kan klare det, men vi har ikke valgt at få to børn med relativ kort mellemrum, for jeg at er alene med det hele og han sidder 7 km væk med dårlig samvittighed og afsavn :boo

Hov, det blev langt - det skulle vist bare ud :p

Jeg kan godt forstå at det er lidt anstrengende at have svoger boende lige op til termin, men at I jo heller ikke så godt kan bede ham om at bo i en papkasse på torvet, er der en deadline for hvornår han skal flytte igen?

Mht mandens arbejdstider har han så et kontorjob? Jeg har selv en mand der ligger på 50+ timer hver uge, men udover kundemøder så gør det ingen forskel om han sidder på kontoret eller hjemme så vores løsning er at han kommer relativt tidligt hjem og er far og når bebse så er puttet så tager han nogen timer foran computeren, det er jo ikke ideelt, men det er en måde hvor bebse stadig ser sin far hver dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at det er lidt anstrengende at have svoger boende lige op til termin, men at I jo heller ikke så godt kan bede ham om at bo i en papkasse på torvet, er der en deadline for hvornår han skal flytte igen?

Mht mandens arbejdstider har han så et kontorjob? Jeg har selv en mand der ligger på 50+ timer hver uge, men udover kundemøder så gør det ingen forskel om han sidder på kontoret eller hjemme så vores løsning er at han kommer relativt tidligt hjem og er far og når bebse så er puttet så tager han nogen timer foran computeren, det er jo ikke ideelt, men det er en måde hvor bebse stadig ser sin far hver dag...

Planen var en måned, men hvis han siger ja til den lejlighed han kiggede på idag så bliver det lidt længere, hvis ikke han siger ja - er det på ubestemt tid. Han har ikke været helt så opsøgende, som både jeg og manden håbede på.

Min mand er ingeniør i et rådgivende ingeniørfirma og ligger normalt ikke mere end omkring 40 timer (+ frokost), men de er max pressede og han er virkelig dårlig til at sige nej, så chefen siger jo bare at han skal blive <_< Han har desværre ikke mulighed for at arbejde hjemme, i og med han ikke har den store harddisk kapacitet, som han skal bruge herhjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planen var en måned, men hvis han siger ja til den lejlighed han kiggede på idag så bliver det lidt længere, hvis ikke han siger ja - er det på ubestemt tid. Han har ikke været helt så opsøgende, som både jeg og manden håbede på.

Min mand er ingeniør i et rådgivende ingeniørfirma og ligger normalt ikke mere end omkring 40 timer (+ frokost), men de er max pressede og han er virkelig dårlig til at sige nej, så chefen siger jo bare at han skal blive <_< Han har desværre ikke mulighed for at arbejde hjemme, i og med han ikke har den store harddisk kapacitet, som han skal bruge herhjemme..

Jeg krydser fingre for at I snart kan flytte svoger i ny bolig :-S

Ja det kan jeg godt se, så bliver han nødt til at blive, men altid noget det så ikke er "normalen" om man kan sige det sådan....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planen var en måned, men hvis han siger ja til den lejlighed han kiggede på idag så bliver det lidt længere, hvis ikke han siger ja - er det på ubestemt tid. Han har ikke været helt så opsøgende, som både jeg og manden håbede på.

Min mand er ingeniør i et rådgivende ingeniørfirma og ligger normalt ikke mere end omkring 40 timer (+ frokost), men de er max pressede og han er virkelig dårlig til at sige nej, så chefen siger jo bare at han skal blive <_< Han har desværre ikke mulighed for at arbejde hjemme, i og med han ikke har den store harddisk kapacitet, som han skal bruge herhjemme..

Kan svoger ikke selv se at det ikke we smart at bo hos jer så tæt på termin? Kan han ikke være hos nogle venner eller familie indtil han overtager et nyt lejemål? Jeg var flippet skråt hvis nogen skulle bo hos os op til termin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.