FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Kan svoger ikke selv se at det ikke we smart at bo hos jer så tæt på termin? Kan han ikke være hos nogle venner eller familie indtil han overtager et nyt lejemål? Jeg var flippet skråt hvis nogen skulle bo hos os op til termin!

Der er ikke andre ellers havde han jo boet der ;)

Men nej, han kan ikke rigtig se det - han har ikke selv børn og kan ikke helt forstå hvad vil sige at være gravid eller have en familie. Det lyder som om, at han siger ja til lejligheden - men der er så lidt usikkert hvornår han kan flytte ind pga noget med nye gulve og maling..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg krydser fingre for at I snart kan flytte svoger i ny bolig :-S

Ja det kan jeg godt se, så bliver han nødt til at blive, men altid noget det så ikke er "normalen" om man kan sige det sådan....

Ja, problemet med job løser sig jo nok ikke lige henover natten, men jeg (vi) håber virkelig at det ser bedre ud, når manden engang er tilbage fra hans 14 dages barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin og intimbarbering foregår officielt i blinde - maven er for stor :lolhit

(beklager, hvis det er over-sharing, men jeg syntes selv det var lidt sjovt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan blærebetændelse føles som stik og jag i skeden nærmest? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin og intimbarbering foregår officielt i blinde - maven er for stor :lolhit

(beklager, hvis det er over-sharing, men jeg syntes selv det var lidt sjovt)

Haha, jeg husker det :LOL og droppede det til sidst! Hval med urskov, soooo sexy :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan blærebetændelse føles som stik og jag i skeden nærmest? :unsure

Sagtens ​ :) Men det er forskelligt fra person til person  :P

Jeg havde f.eks. Ondt + konstant tissetrang + det var som at tisse glasskår  :rolleyes

Håber du slipper ​​ :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, problemet med job løser sig jo nok ikke lige henover natten, men jeg (vi) håber virkelig at det ser bedre ud, når manden engang er tilbage fra hans 14 dages barsel :)

Altså, mon ikke der er lidt mere forståelse på S´ arbejde, når han har en familie med 2-årig og et spædbarn?! Det vil jeg da håbe :unsure

 

Ham der svoger - kan han ikke hjælpe lidt til ift. madlavning/oprydning/støvsugning/underholdning af Edith, så du måske sætter pris på han er der, fremfor bare at være til besvær? Det er da det mindste man kan gøre, når man bor hos familie eller venner på den måde, hvis du spørger mig <_<

 

100 dage til termin og intimbarbering foregår officielt i blinde - maven er for stor :lolhit

(beklager, hvis det er over-sharing, men jeg syntes selv det var lidt sjovt)

Haha - jeg har delt langt mere intime detaljer end det! Bring it on :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har hørt fra Myliona??? Hun plejer at være dagligt aktiv, men ikke i går eller i dag overhovedet.

Mener hendes igangsættelse var i dag, så forståeligt nok  - men måske det gik igang af sig selv inden??

 

Nå, men ville lige høre jer ad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin og intimbarbering foregår officielt i blinde - maven er for stor :lolhit

(beklager, hvis det er over-sharing, men jeg syntes selv det var lidt sjovt)

Hahhaaa, hørte en JM sige skoven var bedre hel end plukket i blinde. Jeg har fundet tricket med at stå på en skammel, og så se i spejlet. Resultatet er ikke kønt men trods alt ikke delvis skaldethed lavet af blind kvinde.

Intet er for stort eller småt til BK :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har hørt fra Myliona??? Hun plejer at være dagligt aktiv, men ikke i går eller i dag overhovedet.

Mener hendes igangsættelse var i dag, så forståeligt nok - men måske det gik igang af sig selv inden??

Nå, men ville lige høre jer ad.

Prøv at tjekke hendes graviditetstråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 dage til termin og intimbarbering foregår officielt i blinde - maven er for stor :lolhit

(beklager, hvis det er over-sharing, men jeg syntes selv det var lidt sjovt)

Det er det samme her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har hørt fra Myliona??? Hun plejer at være dagligt aktiv, men ikke i går eller i dag overhovedet.

Mener hendes igangsættelse var i dag, så forståeligt nok - men måske det gik igang af sig selv inden??

Nå, men ville lige høre jer ad.

Hun har født lille Leah, det står i hendes egen tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, mon ikke der er lidt mere forståelse på S´ arbejde, når han har en familie med 2-årig og et spædbarn?! Det vil jeg da håbe :unsure

Ham der svoger - kan han ikke hjælpe lidt til ift. madlavning/oprydning/støvsugning/underholdning af Edith, så du måske sætter pris på han er der, fremfor bare at være til besvær? Det er da det mindste man kan gøre, når man bor hos familie eller venner på den måde, hvis du spørger mig <_<

Altså det håber jeg, lige nu er jeg ikke særlig optimistisk, da den eneste, der ikke har små børn er chefen selv og mange af de andre kan det samme som S ;)

Det endte faktisk med at han lavede lidt af aftensmaden i aften og han er også god til at underholde E, men til gengæld har han været herhjemme stort set hele dagen og så er det altså svært ikke at synes det er lidt træls ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at tjekke hendes graviditetstråd ;)

Fundet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg husker det :lol og droppede det til sidst! Hval med urskov, soooo sexy :P

 

 

Haha - jeg har delt langt mere intime detaljer end det! Bring it on :D

 

 

Hahhaaa, hørte en JM sige skoven var bedre hel end plukket i blinde. Jeg har fundet tricket med at stå på en skammel, og så se i spejlet. Resultatet er ikke kønt men trods alt ikke delvis skaldethed lavet af blind kvinde.

Intet er for stort eller småt til BK :lol

 

 

Det er det samme her dog 98 dage til termin..

 

Haha, i er herlige damer :lolhit Tak for jer :D

Uh, der skal meget til, før jeg kommer til at have en "hel" skov - så må manden sku hjælpe til :P Han har allerede fået tjansen,at tage sig af mine tæer :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, i er herlige damer :lolhit Tak for jer :D

Uh, der skal meget til, før jeg kommer til at have en "hel" skov - så må manden sku hjælpe til :P Han har allerede fået tjansen,at tage sig af mine tæer :lol

Sejt, at du har fået ham til at tage sig af dine fødder :respekt

Mon ikke han synes det andet ville være sjovere :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har feber, jeg har kastet op. Skal til Brande for 2. Sidste hang imorgen. Aner ikke hvad jeg skal. Vil helst selv passe min Marius...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, i er herlige damer :lolhit Tak for jer :D

Uh, der skal meget til, før jeg kommer til at have en "hel" skov - så må manden sku hjælpe til :P Han har allerede fået tjansen,at tage sig af mine tæer :lol

Jeg sætter mig på en skammel med numsen udover kanten agtig. Så kan jeg bedre nå, synes jeg, men det foregår jo stadig lidt i blinde. Min mand nægter pure at hjælpe, men det går nok også alligevel. Jeg synes nu egentlig, det går ok med at holde det ved lige. Skamlen er vejen frem for mig - også når det handler om at barbere ben. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt, at du har fået ham til at tage sig af dine fødder :respekt

Mon ikke han synes det andet ville være sjovere :p

Hehe J klippede negle på mine tær! Total kærligheds erklæring, jeg aldrig kunne gengælde :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe J klippede negle på mine tær! Total kærligheds erklæring, jeg aldrig kunne gengælde :blush

Heller ikke mig! Jeg hader fødder og især mandefødder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke mig! Jeg hader fødder og især mandefødder :lol

:ditto!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sætter mig på en skammel med numsen udover kanten agtig. Så kan jeg bedre nå, synes jeg, men det foregår jo stadig lidt i blinde. Min mand nægter pure at hjælpe, men det går nok også alligevel. Jeg synes nu egentlig, det går ok med at holde det ved lige. Skamlen er vejen frem for mig - også når det handler om at barbere ben. :)

Har faktisk tænkt på at jeg skulle købe en skammel til badet næste gang jeg rammer IKEA - men det var mest ift til at barbere benene, men måske det også hjælper på det andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, i er herlige damer :lolhit Tak for jer :D

Uh, der skal meget til, før jeg kommer til at have en "hel" skov - så må manden sku hjælpe til :P Han har allerede fået tjansen,at tage sig af mine tæer :lol

Har det på samme måde, så hellere lidt i blinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke multiquoute fra mobilen, men det var faktisk hans eget forslag. Jeg beklagede mig over der var så langt ned til tæerne - hans reaktion var at så måtte han jo hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk tænkt på at jeg skulle købe en skammel til badet næste gang jeg rammer IKEA - men det var mest ift til at barbere benene, men måske det også hjælper på det andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.