Posted April 30, 2013 1 uge før termin kom hun - 39+1, søndag d 28.4 kl 16.41. Ellinor Sophine er 2880 gr og 50 cm - lille og totalt lækker!! Havde gode veer kl 12-13, var på sygehus kl 15.00, undersøgt Kl 15.30 (der var lidt ventetid) og der var jeg 8 cm med veer, der bestemt var til at holde ud. Stor hindeblære er i vejen for hende så kl 16.15 tager jordemoderen vandet og kl 16.41 er hun ude - som stjernekigger så derfor tog pressefasen lidt ekstra tid. Fik en 1.grads brist. Kørte hjem igen kl 19.45 og kunne hygge med Carl - og så kunne jeg børste tænder, læse for ham og putte ham mens Axel nød lillefnisen. Perfekt dag og totalt drømmefødsel uden smertelindring. Mælken løb til her i dag - 1½ døgn efter. Hun sutter mega fint, ingen sår, 7-9-13! Hun melder selv hver ca 2-2½ time og græder ellers ikke. Maven fungerer super - sked farmand i hånden fnis :) Jeg har det fantastisk!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Stort tillykke! :biglove Det lyder helt perfekt! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Åh hvor lyder det bare skønt!!! Et kæmpe tillykke med Ellinor Sophine! :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 STORT tillykke med den lille ny Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Stort tillykke :yay Det lyder jo helt perfekt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Wow - kæmpe stort tillykke med hende :loveshower Det lyder da bare som om det hele er gået og går super!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Stort tillykke. Det er jo lige den 2. gangsfødsel vi alle drømmer om :loveshower Fantastisk du også havde overskud til Carl om aftenen :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Stort tillykke - sikke en skøn fødselsberetning :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Stort tillykke.. Lyder som en skøn fødsel ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Wow sikke et overskud! Det lyder da som en drømme fødsel.. Tillykke med hende! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Lyder fantastisk. Kan ikke undgå at blive lidt misundelig over at jeg aldrig kommer til at opleve et sådan forløb ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Fantastisk nyhed :biglove Tillykke med hende :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Kæmpe stort tillykke med hende... Du må være en super føder, med den skønne beretning du har :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Hold da op- det lyder som den perfekte fødsel. Stort tillykke med hende :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Storr tillykke, haps den fødsel vil jeg da gerne bestille en magen til næste gang :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Tillykke, sikke en perfekt fødsel. Håber I får nogle dejlige dage med at lære lillesøster at kende. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2013 Endnu en gang stort tillykke, søde! Hun er lækker! :biglove Share this post Link to post Share on other sites