Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Hmm 200 gram på siden sidste uge <_< Sådan er det, når man er til dåb, hvor der intet sundt var at spise (og 4 forskellige kager ;) ) Det er ok.. Jeg må ud på en lang tur i eftermiddag og lave lidt yoga og hula til formiddag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold kæft hvor er du altså skøn!!! :yay

Jeger total fan af dine opdateringer :)

Ih Hvor Er du sød :kiss

Og hvor er du bare selv herre sej! Jeg træner ikke andet end "baby fitness" det er lige hvad overskuddet er til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Hvor Er du sød :kiss

Og hvor er du bare selv herre sej! Jeg træner ikke andet end "baby fitness" det er lige hvad overskuddet er til :)

:)

Jeg skal indrømme at det har været en kamp at komme ud og træne, og du skulle høre hvor længe jeg kan diskutere med mig selv om hvorvidt jeg skal afsted eller ej.. Nogle gange tager jeg mig selv i en diskusion med mig selv.. Og så må jeg jo bare grine lidt af mig selv..

Jeg ser det (oftest) som et åndehul fra hverdagens pres.. Med 3 børn hvoraf den ene går til sport på konkurrenceplan... Så skal det planlægges nøje.. Men jeg bliver nødt til at prioritere egotid for at kunne holde skruen i vandet.. Det har jeg før været monsterdårlig til.. Havde en depression for nogle år tilbage pga. Aaaaalt for meget rod, og tusind andre ting.. Og det er fast arbejde at holde det på afstand.. Og det hjælper motionen på.

Men du er da selv topsej, ændre kostvaner, positiv tilgang til livet,babyfitness og meget mere. Og vi skal være bedre til at rose vores tiltag i livet.. Også de små ting. For det betyder faktisk at vi gør noget ved det der ikke virker.. Og det er da sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg er på rette spor igen :yay

:yay godt klaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... kan det mon passe at nitzen ikke kan modtage flere PM'er? Jeg har lige prøvet, men der står at hun ikke kan modtage den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så piger I AM BAAAAAAAAAAAAAAAACK og denne gang er det for at blive - jeg tager udfordringen op og kæmper mig igennem sukker trang, energi forladthed og en mand der elsker sovs, regnormerygraden bliver armeret med stål og så skal vi op på den MEGET STORE hest igen så vi kan ride de sidste KILOmeter i mål!

Du kan klare det fru Jensen jeg VED du kan!!!!

YOU GO GIRL!!! :glad :super :toot :respekt :yiepie :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... kan det mon passe at nitzen ikke kan modtage flere PM'er? Jeg har lige prøvet, men der står at hun ikke kan modtage den...

Hun har nok glemt at rydde op i sine PM og har for mange nu... Men lige så snart hun sletter, så kan man sende til sende til hende igen :)

Prøv at skriv en status til hende, det gjorde Troldemor den ene gang hvor hen PM inbox også var fuld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep min PM-inbox var fuld, men har tømt den nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så SKAL der gang i vægttabet så jeg kan se præsentabel ud når jeg forhåbentlig bliver kaldt til jobsamtaler i løbet af foråret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige ti minutter til lidt hula :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har nok glemt at rydde op i sine PM og har for mange nu... Men lige så snart hun sletter, så kan man sende til sende til hende igen :)

Prøv at skriv en status til hende, det gjorde Troldemor den ene gang hvor hen PM inbox også var fuld :)

tak for svar Majken! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep min PM-inbox var fuld, men har tømt den nu :)

Super...! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte alt om vægten imorges, da det var første arbejdsdag efter barsel idag! Så jeg må tage mit gule kort ;)

Til gengæld har jeg været til træningstime i centeret med instruktør idag, det var fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik seje mig da lige 10 km med barnevognen (hvilket kostede blåfrosne lår, følelsesløse tæer, et ømt knæ og en dundrenes hovedpine)! Aftensmaden var rugbrødsmadder heller ikke det mest ussunde der findes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha der kommer plus på vægten i næste uge. Vi er igang med at få lavet nyt køkken så vi lever af take away lige pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er totalt ovenpå i dag... :yay

Målte mig med målebånd den 11. februar, da jeg gik i gang med at tabe mig, og har allerede frem til i dag tabt mig 10 cm (!!!!) om taljen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er totalt ovenpå i dag... :yay

Målte mig med målebånd den 11. februar, da jeg gik i gang med at tabe mig, og har allerede frem til i dag tabt mig 10 cm (!!!!) om taljen :blink

:yay :yay :yay OPTUR!! Tillykke :balloon Det er altså SEJT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er totalt ovenpå i dag... :yay

Målte mig med målebånd den 11. februar, da jeg gik i gang med at tabe mig, og har allerede frem til i dag tabt mig 10 cm (!!!!) om taljen :blink

JØSSES!!!! Jeg har tabt en masse Kilo men ikke rigtig nogen cm om maven!!! Men jeg træner heller ikke - det er all kost ændring (og baby fitness ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JØSSES!!!! Jeg har tabt en masse Kilo men ikke rigtig nogen cm om maven!!! Men jeg træner heller ikke - det er all kost ændring (og baby fitness ;) )

Så har du helt sikkert tabt dig andre steder ;) Jeg træner heller ikke endnu, dét her er ren kost - hvilket jo bare er endnu mere vildt :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nød til at dele min glæde: jeg kan nu passe ALLE før graviditets bukser :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nød til at dele min glæde: jeg kan nu passe ALLE før graviditets bukser :yay

:glad :yay Nyd din uge i syndernes land (du har altså fortjent det) og du skal IKKE få dårlig samvittighed over sommerhus-turs-synde-hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nød til at dele min glæde: jeg kan nu passe ALLE før graviditets bukser :yay

SÅDAN!! :yay :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nød til at dele min glæde: jeg kan nu passe ALLE før graviditets bukser :yay

:yay :yay :yay :yay YAY :yay :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver nødt til at råbe RØV.... Hvorfor fanden skal det være så svært???

Jeg træner, spiser ikke usundt og alligevel stiger vægten.. Jeg kunne håbe på at det er muskelmassen der vejer for der er bestemt kommet former på figuren. (Af den rigtige slags)

Men igen hvorfor kan vægten så ikke bare snige sig lidt ned?

Jeg har gennem ihvertfald den sidste måned sovet i snit 3 max 4 timer i døgnet... Så jeg er træt med træt på. Kan det have noget med forbrændingen at gøre? Ikke at jeg sover dårligt ;) men at vægten står stille...

En anden faktor jeg er sikker på spiller ind er mangel på indtag af væske..det er jeg helt vildt dårlig til.. Jeg kan se at min krop ikke udskiller væske for jeg har hævede fingre og ben..

Nå, jeg råber lige RØV igen - og hopper på hesten igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver nødt til at råbe RØV.... Hvorfor fanden skal det være så svært???

Jeg træner, spiser ikke usundt og alligevel stiger vægten.. Jeg kunne håbe på at det er muskelmassen der vejer for der er bestemt kommet former på figuren. (Af den rigtige slags)

Men igen hvorfor kan vægten så ikke bare snige sig lidt ned?

Jeg har gennem ihvertfald den sidste måned sovet i snit 3 max 4 timer i døgnet... Så jeg er træt med træt på. Kan det have noget med forbrændingen at gøre? Ikke at jeg sover dårligt ;) men at vægten står stille...

En anden faktor jeg er sikker på spiller ind er mangel på indtag af væske..det er jeg helt vildt dårlig til.. Jeg kan se at min krop ikke udskiller væske for jeg har hævede fingre og ben..

Nå, jeg råber lige RØV igen - og hopper på hesten igen!

:kram2 Jeg tror bestemt at både søvn, manglende vand og øget muskelmasse kan spille ind på din vægt. Jeg synes du skal rose dig selv for at du træner og ikke spiser usundt! Det er mega sejt, og i det store hele, så er det vel vigtigere at leve sundt end hvad vægten siger? Når det så er sagt, så synes jeg at det er meget rimeligt at råbe røv! Det er sgu da unfair at man ikke bliver "belønnet" med gode tal, når man arbejder så hårdt :prik Men det skal nok komme. :kram2 Keep up the good work, husk vandet, og så håber jeg at du snart får noget mere søvn! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER