Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Fandme dårlig stil at guffe popcorn og drikke cola dagen før vejning... Jeg burde skamme mig!!! Og træne heftigt i aften :rolleyes :lolhit

Spis lige nogle popcorn for mig - og drik en slurk cola ;) Jeg er lækkersulten, eller det vil sige, M. er syg, så jeg skal bare have noget der får mig til at hænge i - vi har ikke sovet siden 23.45 i aftes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har guffet lidt mørk Choko . Men det min overlevelse her i sygdomshelved.. men har også løbet 5km og 20min med hularingen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spis lige nogle popcorn for mig - og drik en slurk cola ;) Jeg er lækkersulten, eller det vil sige, M. er syg, så jeg skal bare have noget der får mig til at hænge i - vi har ikke sovet siden 23.45 i aftes ;)

Haha! Jeg skal vist ikke spise for andre end mig selv :P Det værste er bare, at det har givet mig lyst til mere crap... Total syndedag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke været på vægten i løbet af ugen, så det bliver spændende imorgen. Men det har været en dårlig uge så ingen forventninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi glææææder os til du kan :D

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også under fanerne herinde :balloons Indtil videre satser jeg på motionen. Jeg går til og fra arbejde, hvilket giver ca. 30 minutter i alt. Derudover træner jeg (oftest) mindst tre gange om ugen. Fitness World formår virkelig at motivere mig, når de laver kalorie challenge-konkurrencer og mulighed for at man kan se, hvad man cirka forbrænder for hver time :) Derudover har jeg målt mig en gang om måneden siden oktober, og det ser efterhånden ganske pænt ud med bl.a. -7 cm. rundt om hofterne :glad

Dog er maden overhovedet ikke med endnu. Jeg bor alene i det her halvår, fordi jeg er startet i praktik i København. Min kæreste har en lærlingeplads hjemme i Aarhus, så jeg ville ikke hive ham op med rode, for at kunne komme med.

Men jeg synes simpelthen at det er SÅ demotiverende at lave mad kun til mig <_< Har I nogle tips om, hvad jeg kan gøre, for ikke bare at falde i en fælde med at koge noget pasta med noget kød eller andet alt for hurtigt (og kulhydratrigt)?

Og hvis der er nogen der kunne tænke sig at være træningsmakkere her i Valby-området, skal I endelig bare sige til! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft endnu en dårlig uge. Men heldigvis fik jeg da et lille minus på vægten i morges :)

Nu skal jeg altså i gang igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vejedag, og på trods af popcorn, cola og mad kl. 20.30 fra McD i går aftes, så står det ikke helt skidt til på vægten i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:yay - jeg elsker min badevægt for tiden! Det står ALTID et nyt tal der er mindre end sidste gang jeg var på! det er ren nedtælling. 4 kg mere og jeg har nået under før graviditets vægten! Det mindre end jeg har tabt siden jeg startede min slanketråd :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay - jeg elsker min badevægt for tiden! Det står ALTID et nyt tal der er mindre end sidste gang jeg var på! det er ren nedtælling. 4 kg mere og jeg har nået under før graviditets vægten! Det mindre end jeg har tabt siden jeg startede min slanketråd :blink

Sejt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, minus på vægten på trods af pizza i søndags og slik nogle gange i ugens løb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vægt er gået i stykker ellers vejer jeg lige pludselig mere end da jeg var højgravid... Øøøøøøv! Regner med at gå en lang tur idag og få købt et nyt batteri til vægten, så jeg kan få den rigtige vægt..

Men da jeg vejede mig i fredags var det -0,8 siden jeg begyndte.. Og -1,2 fra sidste uges vægt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor det ikke køre med det vægttab i øjeblikket. Og det på trods af at slikken er droppet undtagen 1 dag i weekenden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige regnet ud at jeg har tabt 13,3 kg siden 20 August - måske jeg skulle unde mig selv en tur til frisøren når jeg når de -15 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige regnet ud at jeg har tabt 13,3 kg siden 20 August - måske jeg skulle unde mig selv en tur til frisøren når jeg når de -15 kg

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en god dag. Har kun spist det jeg måtte og jeg har været 45 min. på motionscyklen :8:

Var hjemme forbi min mor i dag og køkkenet var fyldt med nybagte cookies som jeg elsker. MEN jeg tog ikke nogen!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en god dag. Har kun spist det jeg måtte og jeg har været 45 min. på motionscyklen :8:

Var hjemme forbi min mor i dag og køkkenet var fyldt med nybagte cookies som jeg elsker. MEN jeg tog ikke nogen!!! :yay

Wauv det sejt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauv det sejt.. :)

Tak. Var også lidt stolt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil skyde på at jeg skal gå omkring 10 km med barnevognen gennem sneen i dag... 5 frem og 5 tilbage, det må give NOGET.... men lige nu virker det uoverskuelig fordi jeg er så sindsygt træt! Men mon ikke jeg nok skal blive frisk af gåturen..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde 0,00 imorges ;) måske det forklarer den meget dårlige vejning igår? Nye batterier må der til, og så håber jeg vi bliver bedre venner af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil skyde på at jeg skal gå omkring 10 km med barnevognen gennem sneen i dag... 5 frem og 5 tilbage, det må give NOGET.... men lige nu virker det uoverskuelig fordi jeg er så sindsygt træt! Men mon ikke jeg nok skal blive frisk af gåturen..?

God tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde 0,00 imorges ;) måske det forklarer den meget dårlige vejning igår? Nye batterier må der til, og så håber jeg vi bliver bedre venner af det ;)

Ha ha det var ikke meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en god dag. Har kun spist det jeg måtte og jeg har været 45 min. på motionscyklen :8:

Var hjemme forbi min mor i dag og køkkenet var fyldt med nybagte cookies som jeg elsker. MEN jeg tog ikke nogen!!! :yay

Godt gået! Det kan jeg slet ikke, hvis fristelserne er der forsvinder al rygrad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået! Det kan jeg slet ikke, hvis fristelserne er der forsvinder al rygrad...

Sådan har jeg det også normalt.

I aften skal jeg til fødselsdag hos min mor. Der kommer jeg nok til at synde lidt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER