Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

God bedring :kram

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha jeg har helt mistet lysten til alt det her.. jeg trøste spiser konstant... :(

Føler med dig! Og håber du er okay? Jeg var til møde på arbejdet idag (er stadig på barsel) og fik nogle dårlige nyheder. I samme sekund min chef sagde de dårlige ting tænkte jeg på chips og cola :( er faktisk lidt chokeret over at min hjerne så tydeligt er vant til at trøstespise, det har jeg aldrig oplevet på den måde før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har helt mistet lysten til alt det her.. jeg trøste spiser konstant... :(

Jeg kender det godt. Har selv lige været inde i sådan en periode, men nu er jeg oppe på hesten igen :)

Giv dig selv et par dages pause og lad være med at have dårlig samvittighed. Og så se om ikke du får lysten og overskuddet igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været SÅ god i dag. Kæresten kørte forbi Mac Donalds og jeg sagde NEJ tak til at få noget med ;)

Og nu har jeg lige taget 45 min. på motionscyklen :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været SÅ god i dag. Kæresten kørte forbi Mac Donalds og jeg sagde NEJ tak til at få noget med ;)

Og nu har jeg lige taget 45 min. på motionscyklen :8:

DET kunne jeg ikke :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - har haft et par syndfulde dage :( op på hesten igen Fru Jensen og så er det FULD GALOP!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET kunne jeg ikke :respekt

Tak ;) Fatter heller ikke at jeg kunne modstå.

Men det var det hele værd, da jeg stillede mig på vægten i morges :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - har haft et par syndfulde dage :( op på hesten igen Fru Jensen og så er det FULD GALOP!!!

Jeg tror det hører med at falde lidt i i perioder. Hepper på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det hører med at falde lidt i i perioder. Hepper på dig :glad

Tak :) var på vægten i morges, og det går da stadig nedad så så slem kan jeg ikke have været. Men jeg mistænker at jeg snart får mens. for så kan jeg SLET ikke styre min sukker trang og har aldrig kunnet - og sådan har det været de sidste par dage - HURRA for pepsi Max - min lifesaver. Jeg brækker altid sådan en plade 70% chokolade i stykker så de normale afmærkede stykker er i kvarte. Spiser jeg 1 eller 2 MAX 3 stykker er min sukker trang MERE end stillet. Jeg sad nærmest og kastede stykkerne ind i gabet i går. Og manden havde fået noget lakrids med chokolade overtræk som han ikke er så vild med, det spiste jeg lige det hele af + lidt tørret frugt. Og det var ikke fordi jeg var sulten! Det er heldigvis gået bedre i dag.

Men manden vil gerne have tømmermands mad i dag så puh ha.... overvejer hvilket alternativ jeg kan stille mig tilfreds med!!! Jeg vil OGSÅ have burger, jeg vil OGSÅ have pommesfrites!!! ØV!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik 6 km i torsdags og 7 km i går, hvilket er GODT, for i dag skal der syndes! Skal til reunion med min gymnasieklasse, hvor den står på pizza..! Og jeg vil NYDE den, haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det min tur til at prøve blomkålsris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) var på vægten i morges, og det går da stadig nedad så så slem kan jeg ikke have været. Men jeg mistænker at jeg snart får mens. for så kan jeg SLET ikke styre min sukker trang og har aldrig kunnet - og sådan har det været de sidste par dage - HURRA for pepsi Max - min lifesaver. Jeg brækker altid sådan en plade 70% chokolade i stykker så de normale afmærkede stykker er i kvarte. Spiser jeg 1 eller 2 MAX 3 stykker er min sukker trang MERE end stillet. Jeg sad nærmest og kastede stykkerne ind i gabet i går. Og manden havde fået noget lakrids med chokolade overtræk som han ikke er så vild med, det spiste jeg lige det hele af + lidt tørret frugt. Og det var ikke fordi jeg var sulten! Det er heldigvis gået bedre i dag.

Men manden vil gerne have tømmermands mad i dag så puh ha.... overvejer hvilket alternativ jeg kan stille mig tilfreds med!!! Jeg vil OGSÅ have burger, jeg vil OGSÅ have pommesfrites!!! ØV!!!

Nogle gange er det bare irriterende at have ret <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke spist slik i en hel uge nu :blink :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke spist slik i en hel uge nu :blink :glad

SEJT!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror den står på plus i morgen, desværre! Jeg har egentlig ikke haft en skidt uge eller noget. Men mens sætter sine spor på vægten og så kæmper jeg stadig med svimmelhed, så det går lidt trægt engang imellem! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke spist slik i en hel uge nu :blink :glad

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en god uge, men sluttede lige med fødselsdag i går... Så håber ikke det står for slemt til i morgen :unsure

(Fik jeg sagt at jeg ikke er fan af vejning lige efter weekenden? ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal/skal ikke synde? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal/skal ikke synde? :unsure

Skal ikke :)

Men mig skal du ikke lytte til, jeg har lige spist en pose Pingvin mix :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke spist slik i en hel uge nu :blink :glad

:respekt det kan jeg vist ikke helt prale af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal/skal ikke synde? :unsure

Ikke! Jeg har selv gjort det idag, og øv fornemmelsen bagefter er altså værre end det gode øjeblik hvor det usunde er i munden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke! Jeg har selv gjort det idag, og øv fornemmelsen bagefter er altså værre end det gode øjeblik hvor det usunde er i munden ;)

:ditto spiste en cookie og jeg have total øv fornemmelse bagefter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min pose slik var KLASSE og jeg har ikke dårlig samvittighed.. Dog har jeg SÅÅÅ meget lyst til McD og det KAN lade sig gøre at få manden til at købe noget med hjem.. Argh, bare tanken om McD giver mig faktisk dårlig samvittighed, men kan jeg modstå??!!

Min tanke er lidt, at når A begynder at få mad med os, har vi jo ikke de usunde muligheder, så det er jo med at gøre det nu.. Hmmm...! Det er svært!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare haft sådan en dårlig uge, og har spist og spist af de dårlige ting. Og jeg sidder stadig og har lyst til alt muligt snask. Så der er helt sikkert plus på vægten imorgen, øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare haft sådan en dårlig uge, og har spist og spist af de dårlige ting. Og jeg sidder stadig og har lyst til alt muligt snask. Så der er helt sikkert plus på vægten imorgen, øv!

:ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER