Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Super sejt! Ville ønske jeg kunne tage mig sammen derhjemme, håber denne fitness ring er første skridt på vejen.

De der to challenges tager 10 min. maks. 15 min. om dagen hvis det er. I går lavede jeg dem endda sammen med Ronja og hun synes det var skægt :) Da jeg lå på gulvet og lavede crunchs lagde hun sig ved siden af og efterabede lidt. Da jeg lavede squats ville hun op til mig, så jeg lavede nogen af dem mens jeg havde hende i armene (temmelig hårdt så var glad da hun ville ned igen ;)) og bagefter stillede hun sig ved siden af igen og efterabede mig igen :)

Den der fitness ring er det sådan en hula hop ring? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er gået i gang med 30 days squat challenge and 30 days crunchs challenge og et løbeprogram fra 0-10 km. på 16 uger. Første uge er gået efter planer :) Nu håber jeg at jeg kan holde det. Og nu skal jeg også "bare" være bedre til at lade alt det usunde være <_<

Hvad er Chrunch? :unsure

30 Day squat Challenge lyder spændende! Har du fundet den på nettet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan kan man tage 1,2 kg på på 2 dage :blink

Mens er ikke på vej, og jeg har gjort lige som jeg plejer.

Irriterende :prik det ødelagde lige min morgen. Og nu har jeg ikke lyst til at spise noget som helst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan man tage 1,2 kg på på 2 dage :blink

Mens er ikke på vej, og jeg har gjort lige som jeg plejer.

Irriterende :prik det ødelagde lige min morgen. Og nu har jeg ikke lyst til at spise noget som helst.

Væske? Fx under æl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i morgen er jeg tilbage herinde!! Jeg skal tage mig MAKS sammen!! :sm

Tror jeg er blevet sukkerafhængig - både dumt og dyrt!! :klap Det er SÅ svært at komme ud af, når vi bor to personer med rygrad som en regnorm, når det kommer til søde sager og lette løsninger!!

Og ja, det må starte fra i morgen, for lige nu spiser jeg bland selv slik fra i går aftens -_- :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske? Fx under æl?

Ja måske? Har ikke rigtig styr på min ÆL :blush det er jo længe siden jeg gik op i det. Men jeg har godt nok lidt niv og ondt lige pt.

Men mindes bare ikke at jeg plejer at få væske i kroppen pga ÆL.

Uanset hvad er det bare røv irriterende :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja måske? Har ikke rigtig styr på min ÆL :blush det er jo længe siden jeg gik op i det. Men jeg har godt nok lidt niv og ondt lige pt.

Men mindes bare ikke at jeg plejer at få væske i kroppen pga ÆL.

Uanset hvad er det bare røv irriterende :sm

Ja!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i morgen er jeg tilbage herinde!! Jeg skal tage mig MAKS sammen!! :sm

Tror jeg er blevet sukkerafhængig - både dumt og dyrt!! :klap Det er SÅ svært at komme ud af, når vi bor to personer med rygrad som en regnorm, når det kommer til søde sager og lette løsninger!!

Og ja, det må starte fra i morgen, for lige nu spiser jeg bland selv slik fra i går aftens -_- :oops

Så hjælper jeg på tirsdag :) ingen søde sager - basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går STADIG nedad :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går STADIG nedad :toot

Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gav mig selv lov til at drikke et par drinks igår. Nam nam det var længe siden sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag cyklet 26 km fra mine forældre hjem til mine svigerforældre, hvor de 15 af dem,var med Albert bagpå i cykelstol. Efter de 15 km blev Albert træt og pylret, så far kom i bilen og hentede ham. Det var skide hårdt, men vildt hyggeligt. Albert sad og snakkede, og slog mig på ryggen, som om han sagde hurtigere, hurtigere mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der to challenges tager 10 min. maks. 15 min. om dagen hvis det er. I går lavede jeg dem endda sammen med Ronja og hun synes det var skægt :) Da jeg lå på gulvet og lavede crunchs lagde hun sig ved siden af og efterabede lidt. Da jeg lavede squats ville hun op til mig, så jeg lavede nogen af dem mens jeg havde hende i armene (temmelig hårdt så var glad da hun ville ned igen ;)) og bagefter stillede hun sig ved siden af igen og efterabede mig igen :)

Den der fitness ring er det sådan en hula hop ring? :unsure

Tak for Info. :)

P.t. Har vi bare ikke noget gulvplads (er jo i gang med at bygge om), så det begrænser mulighederne lidt. Derudover har jeg en mand der synes hjemmeøvelser er top-latterlige, så det fjerner ret meget motivationen (han er tynd selvom han æder som et svin, og så har han et hårdt fysisk arbejde, så han har aldrig gjort i motion for motionens skyld). Dog er jeg alene-mor den næste uge, så håber det kan gøre jeg kommer i gang.

Jeg er ret glad for min fitness (hulahop) ring, og jeg har fået forklaret min mand at han ikke skal grine ad mig, så nu håber jeg bare han kan holde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag cyklet 26 km fra mine forældre hjem til mine svigerforældre, hvor de 15 af dem,var med Albert bagpå i cykelstol. Efter de 15 km blev Albert træt og pylret, så far kom i bilen og hentede ham. Det var skide hårdt, men vildt hyggeligt. Albert sad og snakkede, og slog mig på ryggen, som om han sagde hurtigere, hurtigere mor ;)

Kæft hvor er du SEJ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestemt mig for at jeg imorgen SKAL gå 5 km.

Og at jeg d 7 september skal ned og veje 55 kg. Dvs jeg mangler lidt over 7 kg :toot sæt igang! Fåååååååårk :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestemt mig for at jeg imorgen SKAL gå 5 km.

Og at jeg d 7 september skal ned og veje 55 kg. Dvs jeg mangler lidt over 7 kg :toot sæt igang! Fåååååååårk :P

You can do it!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået i gang med 30 days squat challenge and 30 days crunchs challenge og et løbeprogram fra 0-10 km. på 16 uger. Første uge er gået efter planer :) Nu håber jeg at jeg kan holde det. Og nu skal jeg også "bare" være bedre til at lade alt det usunde være <_<

hvad er det for et løbeprogram? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have gået 30 min i alt for at aflevere i DP, har jeg lavet dag 1 i både crunch og squat challenge! Og trænet med min hulahopring - dog kun 2 min., men det gjorde NAS, skal lige igang igen :rolleyes

Derudover har jeg hentet shape up app'en og er nu begyndt at taste ind!

Nu er der en fortjent kop kaffe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You can do it!!!!

Ja fandme, jeg er så motiveret! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have gået 30 min i alt for at aflevere i DP, har jeg lavet dag 1 i både crunch og squat challenge! Og trænet med min hulahopring - dog kun 2 min., men det gjorde NAS, skal lige igang igen :rolleyes

Derudover har jeg hentet shape up app'en og er nu begyndt at taste ind!

Nu er der en fortjent kop kaffe..

:respekt hvor er du bare sej! Den kaffe er virkelig velfortjent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt hvor er du bare sej! Den kaffe er virkelig velfortjent!

Tak!

Jeg hepper på, at du skal gå 5 km i dag :) Hvis ikke du allerede har været afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have gået 30 min i alt for at aflevere i DP, har jeg lavet dag 1 i både crunch og squat challenge! Og trænet med min hulahopring - dog kun 2 min., men det gjorde NAS, skal lige igang igen :rolleyes

Derudover har jeg hentet shape up app'en og er nu begyndt at taste ind!

Nu er der en fortjent kop kaffe..

:yay Hvor er du god! Jeg fik også trænet 2 min med min hulahop ring, har jo kun lige købt den.

Hvor hurtigt går du op i tid?

Jeg tænker om man kan lægge et minut til hver dag? Er det for ambitiøst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe for første gang i 2 år. Og jeg har det sindssyg godt her bagefter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe for første gang i 2 år. Og jeg har det sindssyg godt her bagefter :yay

Fantastisk!! Så sejt gået! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER