Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Jeg har tabt 900 gram :) hvordan fatter jeg simpelthen ikke. Sidste uge tog jeg 1,6 kilo på, der må være noget hormonelt der spiller ind siden det kan svinge så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker min vægt idag :) Kun 2,5 kg til før gravid vægten og ca 6,5 til det endelige mål :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den dumme badevægt strejker, så ingen vejning til mig i dag :( Vejede mig dog i søndags hvor vægten sagde uændret ift. sidste tirsdag... Nok godt det samme, for fik min mens i går og det gør i hvert fald aldrig noget positivt ved ens vægt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker min vægt idag :) Kun 2,5 kg til før gravid vægten og ca 6,5 til det endelige mål :yay

:respekt Hvor sejt :)

Total ned ad bakke :(

Hvad så da? :kram2

Den dumme badevægt strejker, så ingen vejning til mig i dag :( Vejede mig dog i søndags hvor vægten sagde uændret ift. sidste tirsdag... Nok godt det samme, for fik min mens i går og det gør i hvert fald aldrig noget positivt ved ens vægt :rolleyes

Jeg har vejet mig hver dag siden fredag - vi har fejret fødselsdag fredag, lørdag, mandag - frygtede vægten, men har virkelig holdt mig selv i skindet - og rationeret mine kalorier ;) Skal også vejes hos lægen i morgen, så ville gerne have dobbelt positivt resultat ;) Men i morges ville den heller ikke veje mig - eller tænde! Først ved 5. forsøg overgav den sig :P

Men nej - mens gør intet positivt ved vægten, SLET IKKE! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis! Første + på vægten siden vi startede taberdysten! TAG DIG NU SAMMEN FRU JENSEN!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 g tabt :blink jeg forstår det ikke! Med alt det bras jeg har spist hele ugen.

Men jeg blev da positivt overrasket :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dumme badevægt strejker, så ingen vejning til mig i dag :( Vejede mig dog i søndags hvor vægten sagde uændret ift. sidste tirsdag... Nok godt det samme, for fik min mens i går og det gør i hvert fald aldrig noget positivt ved ens vægt :rolleyes

Det har du ret i, mens giver altid plus i vægt.. Suuuuuper træls! Selvom det er en forbigående ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vejede mig i morges som jeg altid gør og ja så har jeg jo glemt hvad vægten sagde... Flot, eller noget ;) Der var pludselig en masse jeg skulle, så fik ikke noteret det i min app..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har joinet slankeholdet siden i går hvor jeg meldte mig på madlog igen... Puha der er lang vej! 39,6 kg til mit endelige mål...! (Og så kan jeg ikke engang give graviditeten skylden da jeg er 400 g under min før-graviditets-vægt :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom dagen startede med et dumt + på vægten, blev dagen lige reddet af en "har du ikke tabt dig?........ MEGET?" :yay

Og jeg har også besøg af "den røde tante" så det hjælper nok ikke - hverken i forhold til sukkertrang, regnorme rygrad og væske i kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, kan slet ikke følge med... Men:

Kram til jer, der har taget på! :kram

:respekt til jer, der har tabt jer

Og :tak til dem, der sagde, at jeg IKKE skulle synde. I har ret. Jeg endte med at spise (meget fløde) is igår aftes og er bare træt af det <_< Men idag, er det heldigvis gået godt :) Havregrød, vandmelon, rugbrød, ørred, grøntsagsfrikadeller, salat og gåtur hører til dagens program :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft en uge... Den startede fint! Men vi har så siden Onsdag haft besøg af en tiger, så det bliver ikke til megen søvn. Oveni tigeren fik min lillemand også feber i går aftes og jeg sov ikke før kl.ca 5 i morges og til ca8.30, ikke uafbrudt søvn... :o Gab! jeg er træt og har nu prøvet at sove sammen med min lillemand og min mand (fordi de er jo også helt kvæstede..) 30 min. blev det til.... <_<

Så nu går jeg faneme i kvickly og køber noget bland selv slik - ja jeg gør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft en uge... Den startede fint! Men vi har så siden Onsdag haft besøg af en tiger, så det bliver ikke til megen søvn. Oveni tigeren fik min lillemand også feber i går aftes og jeg sov ikke før kl.ca 5 i morges og til ca8.30, ikke uafbrudt søvn... :o Gab! jeg er træt og har nu prøvet at sove sammen med min lillemand og min mand (fordi de er jo også helt kvæstede..) 30 min. blev det til.... <_<

Så nu går jeg faneme i kvickly og køber noget bland selv slik - ja jeg gør!

:kram Nogle gange skal man bare råbe RØV af det hele. Men idag er der startet en helt ny uge, og jeg ved, at du kan komme på noget lækkert sundt mad :respekt Håber tigeren er på retur og overskudet på vej tilbage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt at droppe det daglige styrte-rundt-og-gøre-rent-mens-Valdemar-sover-formiddagslur-trip til fordel for at hive min gamle støvede stepmaskine frem til tv'et og tæske udaf på den... Hmm.. Måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha den sidste uges tid har bare været alt andet end god <_< har været hjemme hos mine forældre hele weekenden og jeg har bare rygrad som en regnorm, når der er kage på.bordet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha den sidste uges tid har bare været alt andet end god <_< har været hjemme hos mine forældre hele weekenden og jeg har bare rygrad som en regnorm, når der er kage på.bordet :(

:kram

Men ny uge, ny start! Så op på hesten igen med dig :kram2 Go go go! :glad :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha måske skulle jeg være blevet herinde. Har tabt 0,6 kg siden i fredags. Møgkvalme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha måske skulle jeg være blevet herinde. Har tabt 0,6 kg siden i fredags. Møgkvalme!

Haha effektivt ;) Håber dog at din kvalme snart fordufter :kram2 Og tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha effektivt ;) Håber dog at din kvalme snart fordufter :kram2 Og tillykke med graviditeten :loveshower

Tak :)

Sidst gang var det ikke lige frem en fest. Der havde jeg kvalme indtil jeg fødte. Håber bestemt det bliver bedre denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så piger I AM BAAAAAAAAAAAAAAAACK og denne gang er det for at blive - jeg tager udfordringen op og kæmper mig igennem sukker trang, energi forladthed og en mand der elsker sovs, regnormerygraden bliver armeret med stål og så skal vi op på den MEGET STORE hest igen så vi kan ride de sidste KILOmeter i mål!

Du kan klare det fru Jensen jeg VED du kan!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så piger I AM BAAAAAAAAAAAAAAAACK og denne gang er det for at blive - jeg tager udfordringen op og kæmper mig igennem sukker trang, energi forladthed og en mand der elsker sovs, regnormerygraden bliver armeret med stål og så skal vi op på den MEGET STORE hest igen så vi kan ride de sidste KILOmeter i mål!

Du kan klare det fru Jensen jeg VED du kan!!!!

Hold kæft hvor er du altså skøn!!! :yay

Jeger total fan af dine opdateringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wub wub, på trods af en total syndeuge... Så er der røget lidt alligevel..

Jeg elsker opture :yay

Min træning er endelig begyndt at vise resultater. Og hey.. Jeg kan se mine kraveben igen, taljen er så småt begyndt at krybe frem af min ellers lidt kasseformede figur,og aftagningers af muskler på ben og arme træder frem.. Jeg ELSKER når det endelig lykkedes.. Og endnu et hey... Jeg kan snart indløse en omgang massage for ikke at have givet op i forhold til træning.. BUM!,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvs!! Min mor lavede romkugler i weekenden, det skulle ja da også lige.... Resultat, de kugler sætter sig altså! Så er gået op i vægt igen :(

Ergo, en god lang gåtur med barnevognen i dag!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg er på rette spor igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER