Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Ha ha det var ikke meget ;)

Nej det er en temmelig effektiv kur jeg er på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft en god dag. Har kun spist det jeg måtte og jeg har været 45 min. på motionscyklen :8:

Var hjemme forbi min mor i dag og køkkenet var fyldt med nybagte cookies som jeg elsker. MEN jeg tog ikke nogen!!! :yay

Det er EDDERMAME SEJT!!! :respekt :glad

Og tillykke med Theos halvanden års fødselsdag :biglove

Jeg vil skyde på at jeg skal gå omkring 10 km med barnevognen gennem sneen i dag... 5 frem og 5 tilbage, det må give NOGET.... men lige nu virker det uoverskuelig fordi jeg er så sindsygt træt! Men mon ikke jeg nok skal blive frisk af gåturen..?

Det lyder hårdt, men tænk på alle de dejligt mange kalorier, du fræser af :kram2 Det bliver lækkert! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MY GOD!

Jeg besluttede lige, at jeg ville unde mig selv en halv kande saftevand mens jeg malkede ud, fordi jeg havde været så dygtig de sidste to dage (haha, det er hurtigt, jeg synes, jeg skal have en belønning, I know). Stod så lige og kiggede lidt på flasken. Der er 200 kcal pr 100 ml. Der skal 200 ml til en kande. Så tror da POKKER, at jeg tager på, selvom jeg ammer min store knejt. Jeg plejede jo gerne at drikke 2-3 kander, dvs. 800-1200 kcal for meget om dagen - bare på saft!!! :o

Shit, det var en eye opener. Behøver jeg sige, at flasken med saft blev stillet pænt tilbage i køleskabet, og så stak jeg af ind i stuen med mit VAND. Saftevand er fra nu af kun til sociale anliggender eller helt akutte situationer, og absolut ikke længere til daglig "Nu smækker jeg lige fødderne op og malker ud mens Valdemar sover"-hygge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig stort set aldrig, men tænkte i morges jeg lige ville prøve. Havde lige været i bad, så havde vådt-håndklæde-turban på hovedet (=tungt) og alligevel sagde vægten 3 kg mindre en jeg troede!! :yay Havde troet jeg havde taget lidt på siden sidst jeg var på vægten (engang sidste år) men æh nej! Nu er jeg kun 2 kg fra før fødsesvægt!

Så er det bare en skam man ikke kan se det på min mave :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det har været en lang dag indtil videre... Vi har tænder der driller og en ked lille mus, en træt mor som stadig ikke har været i bad og eller nået at få kontaktlinser i - og min krop SKRIGER efter alt usundt. Jeg havde helt glemt hvordan det føltes at være vågen om natten og være på hele tiden.. Nu sover hun heldigvis (hurra for panodil!) så jeg kan få et bad og et pusterum... Nå men pointen er, at det er godt nok svært at modstå usunde ting og spise ordenligt når man er så brugt. Heldigvis har vi ikke noget i huset, så må klare mig med frugt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 200 kcal pr 100 ml. Der skal 200 ml til en kande. Så tror da POKKER, at jeg tager på, selvom jeg ammer min store knejt. Jeg plejede jo gerne at drikke 2-3 kander, dvs. 800-1200 kcal for meget om dagen - bare på saft!!! :o

Shit, det var en eye opener. Behøver jeg sige, at flasken med saft blev stillet pænt tilbage i køleskabet, og så stak jeg af ind i stuen med mit VAND. Saftevand er fra nu af kun til sociale anliggender eller helt akutte situationer, og absolut ikke længere til daglig "Nu smækker jeg lige fødderne op og malker ud mens Valdemar sover"-hygge.

Og du havde tænkt dig at lokke mig i fordærv i går :badgirl :D

Sørme heldigt jeg ikke er til saftevand :D

Man har nogle dage brug for en lille belønning - det tror jeg vi kender, langt de fleste af os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er EDDERMAME SEJT!!! :respekt :glad

Og tillykke med Theos halvanden års fødselsdag :biglove

Tusind tak. Hvor er du sød at du lige lægger mærke til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du havde tænkt dig at lokke mig i fordærv i går :badgirl :D

Sørme heldigt jeg ikke er til saftevand :D

Man har nogle dage brug for en lille belønning - det tror jeg vi kender, langt de fleste af os :)

Haha SORRY! Det ville jeg ikke have gjort, hvis jeg vidste, hvor mange kalorier, der var i. :blush Ej, jeg havde nok alligevel tilbudt, for jeg synes jo at det er ok, i sociale anliggender, men der havde dæleme været en kande vand ved siden af til os også!

Det pudsige er, at før jeg blev gravid kunne jeg slet ikke døje saftevand. Men under graviditeten fik jeg totalt craving efter det, og på neo blev det en vane, at hver gang jeg malkede ud, så var det med en kæmpe kande saftevand ved siden af, fordi jeg fik kvalme af rent vand. Og så er det lissom hængt ved :blush Men pt. går det fint med at drikke rent vand :glad Jeg vil da ikke udelukke, at jeg tager et glas saftevand i ny og næ, men det er slut med bare at bælle kande efter kande :rolleyes

Tusind tak. Hvor er du sød at du lige lægger mærke til det :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MY GOD!

Jeg besluttede lige, at jeg ville unde mig selv en halv kande saftevand mens jeg malkede ud, fordi jeg havde været så dygtig de sidste to dage (haha, det er hurtigt, jeg synes, jeg skal have en belønning, I know). Stod så lige og kiggede lidt på flasken. Der er 200 kcal pr 100 ml. Der skal 200 ml til en kande. Så tror da POKKER, at jeg tager på, selvom jeg ammer min store knejt. Jeg plejede jo gerne at drikke 2-3 kander, dvs. 800-1200 kcal for meget om dagen - bare på saft!!! :o

Shit, det var en eye opener. Behøver jeg sige, at flasken med saft blev stillet pænt tilbage i køleskabet, og så stak jeg af ind i stuen med mit VAND. Saftevand er fra nu af kun til sociale anliggender eller helt akutte situationer, og absolut ikke længere til daglig "Nu smækker jeg lige fødderne op og malker ud mens Valdemar sover"-hygge.

Er det sukkerfri saft det der?

For ellers synes jeg personligt, at light eller sukkerfri smager ligeså fint og på den måde får man den søde smag uden at synde HELT så meget! Hvis jeg virkelig har lyst til slik og søde sager, tager jeg er glad sukkerfri saft og for det meste hjælper det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det sukkerfri saft det der?

For ellers synes jeg personligt, at light eller sukkerfri smager ligeså fint og på den måde får man den søde smag uden at synde HELT så meget! Hvis jeg virkelig har lyst til slik og søde sager, tager jeg er glad sukkerfri saft og for det meste hjælper det :)

Jaeh... Jeg er bare ret meget anti-sødestoffer :blush Jeg har dog en lightsaft (der er lidt sukker i, men slet ikke så meget som de andre og så + sødestoffer) fordi jeg har haft en veninde på besøg, der kun drikker light... Den kunne jeg måske godt finde på at nippe til, hvis det var - nu når jeg har den. Men pt. går det nu alligevel ok med at drikke vand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har helt mistet lysten til alt det her.. jeg trøste spiser konstant... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har helt mistet lysten til alt det her.. jeg trøste spiser konstant... :(

:kram Hvad er der galt? :unsure Kunne du ikke trøstespise i noget lækkert frugt, eller et stykke GOD mørk chokolade? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået den fineste kjole hjem. Problemet er den er lige lille nok. Den skal bruges til april. Enten skal den retur eller også skal jeg kæmpe på fuld knald og satse på jeg kan passe den. Hælder til det sidste, da den kun har kostet 249kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået den fineste kjole hjem. Problemet er den er lige lille nok. Den skal bruges til april. Enten skal den retur eller også skal jeg kæmpe på fuld knald og satse på jeg kan passe den. Hælder til det sidste, da den kun har kostet 249kr

Klart det sidste når du klarer det så godt. Skal vi ikke se et billede eller et link til hvor du har købt den? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart det sidste når du klarer det så godt. Skal vi ikke se et billede eller et link til hvor du har købt den? ;)

Hehe, ja jeg vil også gerne se den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart det sidste når du klarer det så godt. Skal vi ikke se et billede eller et link til hvor du har købt den? ;)

Det bliver lige på et andet tidspunkt... Skal have rodet vero modas kjoler igennem igen så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej puha, havde lige kjolen på igen og nu ryger den retur sammen med en trøje. Det vil jeg simpelthen ikke være bekendt. Men så er der da en undskyldning for at shoppe senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min MG har været på besøg hos mig idag, og nu har jeg bare guffet hjemmelavede boller hele dagen. De smager bare så godt, men er ikke godt for vægten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver lige på et andet tidspunkt... Skal have rodet vero modas kjoler igennem igen så :D

Haha, det er rigtig fint, nu har jeg været igennem vero modas kjoler og så er det en vila :D

Synes stadig den er sindsyg flot, lige mig, men det må vente til senere... Tør ikke bestille en større hjem. Kjoler skal vist prøves i butikker...

Men det er denne...

http://vila.dk/vila/dresses/SABELLEDRESS/14014004,da_DK,pd.html?dwvar_14014004_colorPattern=14014004_BLACK_363061

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er rigtig fint, nu har jeg været igennem vero modas kjoler og så er det en vila :D

Synes stadig den er sindsyg flot, lige mig, men det må vente til senere... Tør ikke bestille en større hjem. Kjoler skal vist prøves i butikker...

Men det er denne...

http://vila.dk/vila/...04_BLACK_363061

Hvor er den fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har syndet big time her til aften. Pizza, cola og kage. Men måske er det slet ikke så slemt. For jeg kunne ikke spise op, og lige nu synes jeg at det hele er mega ulækkert :D Giv mig en dejlig frisk tomat og et glas vand, tak! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha at holde 30 års fødselsdag for manden er da lige til den stygge side af samvittigheden - men der ER bare dage hvor man trykker PAUSE på livstils ændringen - så trykker jeg Play imorgen tidlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har syndet big time her til aften. Pizza, cola og kage. Men måske er det slet ikke så slemt. For jeg kunne ikke spise op, og lige nu synes jeg at det hele er mega ulækkert :D Giv mig en dejlig frisk tomat og et glas vand, tak! :P

Det lyder som herhjemme.. Dog fanta og så hjemmelavet pizza, så er det lidt sundere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom er effektiv til sukkerafvænning, håber at den gode linje fortsætter, når jeg engang kommer ovenpå igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom er effektiv til sukkerafvænning, håber at den gode linje fortsætter, når jeg engang kommer ovenpå igen...

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER