TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Sidder og venter på blodprøve tagning.. 55 foran i køen.. Gab. Der var en lillebitte smule for meget fostervand.. Øv!! Hvad betyder det mon??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og venter på blodprøve tagning.. 55 foran i køen.. Gab. Der var en lillebitte smule for meget fostervand.. Øv!! Hvad betyder det mon??

Fuckkkk det er en lang kø..... :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det er da sindsygt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuckkkk det er en lang kø..... :o

Ja det tager nok omkring 2-3timer. Skal være ved min egen læge kl 13, så håber da jeg når det!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kigger på bunken af tøj der slal sorteres i kan "bruges nu" og "glæder mig til at kunne være i igen" som er dagens projekt sammen med en madplan... det burde være til at kunne overskue men med mit humør i dag er det vist en større udfordring, føler mig bare tyk, puffet, usexet og utiltalende hver hang jeg ligger noget i "glæder mig til" bunken, og madplanen et jeg helt lost i. Alt det sunde virker så kedeligt når nu det er en stor fed burger man i virkeligheden har lyst til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kigger på bunken af tøj der slal sorteres i kan "bruges nu" og "glæder mig til at kunne være i igen" som er dagens projekt sammen med en madplan... det burde være til at kunne overskue men med mit humør i dag er det vist en større udfordring, føler mig bare tyk, puffet, usexet og utiltalende hver hang jeg ligger noget i "glæder mig til" bunken, og madplanen et jeg helt lost i. Alt det sunde virker så kedeligt når nu det er en stor fed burger man i virkeligheden har lyst til...

Uhm Burger... Det var så det eneste jeg fik ud af det du skrev :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kigger på bunken af tøj der slal sorteres i kan "bruges nu" og "glæder mig til at kunne være i igen" som er dagens projekt sammen med en madplan... det burde være til at kunne overskue men med mit humør i dag er det vist en større udfordring, føler mig bare tyk, puffet, usexet og utiltalende hver hang jeg ligger noget i "glæder mig til" bunken, og madplanen et jeg helt lost i. Alt det sunde virker så kedeligt når nu det er en stor fed burger man i virkeligheden har lyst til...

:kram2

Du er tilbage i "glæder mig til" tøjet før du ved af det! Vi holder hinanden i hånden når babyerne er ude.... Og så knokler vi kiloene af som ingenting :kram2

Og lige et tip:

Bønneburgere:

Grove burgerboller

letkogte Bønner

Rødløg

Smøreost light

Fedtfattig feta

Evt. En skive Bacon/parmaskinke eller kyllingfilet i strimler

Smør burgerbollerne med osten, og fyld med masser af bønner, rødløg, feta og Bacon/skinke eller kyllingfilet i strimler.... En burger som man kan forsvare ;)

Og den smager MUMS! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm Burger... Det var så det eneste jeg fik ud af det du skrev :whistling

Ha ha - det kender jeg godt!!!

:kram2

Du er tilbage i "glæder mig til" tøjet før du ved af det! Vi holder hinanden i hånden når babyerne er ude.... Og så knokler vi kiloene af som ingenting :kram2

Og lige et tip:

Bønneburgere:

Grove burgerboller

letkogte Bønner

Rødløg

Smøreost light

Fedtfattig feta

Evt. En skive Bacon/parmaskinke eller kyllingfilet i strimler

Smør burgerbollerne med osten, og fyld med masser af bønner, rødløg, feta og Bacon/skinke eller kyllingfilet i strimler.... En burger som man kan forsvare ;)

Og den smager MUMS! :)

Uh... den skal HELT sikkert afprøves :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til mit 3. jordemoderbesøg :) Den lille står fast og alt er som det skal være - dog var mit blodtryk en anelse højt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til mit 3. jordemoderbesøg :) Den lille står fast og alt er som det skal være - dog var mit blodtryk en anelse højt...

Så er der ikke andet for end at vente :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig hjemme fra sygehuset - Vægtscanningen gik fint, dog har hun for meget fostervand!

Nu vil jeg så tage til 32ugers undersøgelse ved lægen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig hjemme fra sygehuset - Vægtscanningen gik fint, dog har hun for meget fostervand!

Nu vil jeg så tage til 32ugers undersøgelse ved lægen ;)

Hvad betyder det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder så her på sofaen for 6 dag i træk!! :blink Tiden går på en eller anden måde hurtig. Heldigvis. Er rigtig spændt på imorgen, og håber på at det er godt nyt. Har ikke blødt siden søndag aften, og det ser jeg som et godt tegn. :) Imorgen ved denne tid håber jeg at have fået svar, men sidder sikkert i kø endnu!

Men puha er nok ret nervøs imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé med tråden :)

Her har det været en rigtig kedelig periode de sidste par uger eller mere. Ikke så meget i forhold til selve graviditeten, den forløber vist nærmest efter bogen :)

Men vi ligger endnu engang i diskussion/krig med svigerfamilien. Vi vil egentligt bare gerne leve vores eget liv, på en måde der fungerer for os, med vore egne traditioner osv.

Vi harmonerer ikke særligt godt med dem, men kan selvfølgelig være sammen i kortere perioder osv. Problemet er, at de bor 4,5 timeres kørsel væk og vi derfor aldrig er sammen i kortere perioder, men altid minimum 2 dage. Vi er drevet til vanvid når vi når anden dagen. Vi har brugt næsten 4 år på at spille gode miner til slet spil. Forsøgt at få tinegen til at fungere osv, men uden effekt. Slog så til sidst i bordet og sagde fra. Så var vi selvfølgelig de store syndere, der splittede deres perfekte lille famile ad osv. At vi kunne have ondt i maven flere uger før vi skulle mødes med dem betød ingenting.

Siden vi slog i bordet har de overnattet en nat hos os (vi har været sammen flere gange, hvor de har boet i feriehus i nærheden eller vi har mødtes på halvvejen ell. lig), og efterfølgende måtte vi sige, at det havde været hyggeligt om lørdagen, men ikke om søndagen, hvor intet fungerede og svigerfar var morgensur indtil middag, og som sædvanligt lige overfusede min mand. Dene gang dog uden børnene var tilstede, hvilket da var et fremskridt.

Er der andre, der har lignende problemer?

Har lige slettet lidt, for ikke at fylde det hele. :) Mine svigerforældre er nok ikke helt så slemme som dine, for de er ikke ret gode til at snakke om problemerne. Men i store træk kan jeg følge dig. Det er bare så træls. kan godt forstå på din mand og dig. Min mand tør ikke rigtig tage vores problemer op, så her er det også mig der er "syndebukken"

Tror desværre bare aldrig det bliver bedre her. Det er meget i perioder.

Håber i kan finde en god løsning. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad betyder det?

Umiddelbart siger de, at det intet betyder.. <_< Så satser da bare på det er ingenting.. Det kan være tegn på sukkersyge; Men har ingen andre tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart siger de, at det intet betyder.. <_< Så satser da bare på det er ingenting.. Det kan være tegn på sukkersyge; Men har ingen andre tegn.

Det er mystisk har virkelig aldrig hørt om for meget fostervand - men mon ikke hun bliver en lille svømmer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mystisk har virkelig aldrig hørt om for meget fostervand - men mon ikke hun bliver en lille svømmer :D

Jamen det kan tyde på alle mulige dårligdomme også, men dem udelukkede de.. Fx nyrefejl, misdannelser osv.. Blev jo helt bange..

Men de sagde at ja, nogen har bare meget fostervand. Mit symfysefundus var "kun" 30, så umiddelbart ville de aldrig havde "fundet ud af", at jeg havde for meget fostervand, hvis ikke jeg blev kontrolscannet jo..

Så jeg tager den med ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig hjemme fra sygehuset - Vægtscanningen gik fint, dog har hun for meget fostervand!

Nu vil jeg så tage til 32ugers undersøgelse ved lægen ;)

Jeg havde for meget fostervand med Sofie. Og det gav for hyppige plukveer og endte med fødsels i uge 35

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lillemanden er stille idag :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lillemanden er stille idag :unsure :(

Også her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her...

Det er altså ikke rart :unsure Jeg HAR mærket ham idag, men det har dælme ikke været ret meget eller ret tydeligt :unsure

Giv et lille puf!!!! :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde for meget fostervand med Sofie. Og det gav for hyppige plukveer og endte med fødsels i uge 35

Ja, de sagde godt at mine plukkeveer kunne stamme fra det - har en del!

Og tidlig fødsel.. DET nævner jeg ikke for kæresten, som i forvejen er bange for jeg føder før termin :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lillemanden er stille idag :unsure :(

:kram

Hader også de dage hvor man bare venter på et ordentlig spark

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I er meget bekymret, så "snyd" jer til et spark..

Jeg har vænnet mig til at cirka hver 4-5-6 dag er prinsessen HELT stille, og holder fridag :rolleyes

Men øj, jeg blev nervøs de første gange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hjemme fra en 6 timers eksamen i en gymnastiksal. puha, hvor er jeg glad for at det er overstået :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER