TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Har ventet siden kl 8 på at lægen skal ringe så jeg kan få en afklaring :( gisp jeg hader at vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er træt.

Har ordnet tonsvis af vasketøj

Slået græs

Gået en 7 km lang tur med hundene

Støvsuget

Ryddet op

.... Og mangler stadig at ride et stks pony, og træne nr 2!

Hvis ikke jeg havde en dunk på maven lige nu, ville jeg have sixpack, med alt det jeg laver :D

Glæder mig til SUSHI og en god veninde imorgen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ventet siden kl 8 på at lægen skal ringe så jeg kan få en afklaring :( gisp jeg hader at vente...

Har du hørt noget? Håber du har fået afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt noget? Håber du har fået afklaring :kram

Nej intet :( godt nok frustrerende. Men melder mig syg igen imorgen og så ringer jeg indtil jeg har fået svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej intet :( godt nok frustrerende. Men melder mig syg igen imorgen og så ringer jeg indtil jeg har fået svar.

Lyder som en god plan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får så dårlig samvittighed over at ligge på sofaen mens manden laver mad. tømmer opvaskemaskinen mv. Hader det!!! Og også fordi han skal hjælpe til med tilbygningen samtidig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i øvrigt "oppe og køre", over at jeg i dag har fået at vide, at hvis ikke jeg har født, eller selv er gået i fødsel om præcist 9 uger - så bliver jeg sat i gang :rolleyes Synes det er vildt.. Pludselig er der faktisk et "slut tidspunkt", sådan med en dato for i gangsættelse allerede :rolleyes

Hvordan kan det være du har fået en igangsættelsesdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt.

Har ordnet tonsvis af vasketøj

Slået græs

Gået en 7 km lang tur med hundene

Støvsuget

Ryddet op

.... Og mangler stadig at ride et stks pony, og træne nr 2!

Hvis ikke jeg havde en dunk på maven lige nu, ville jeg have sixpack, med alt det jeg laver :D

Glæder mig til SUSHI og en god veninde imorgen <3

Du jo nærmest superwoman :D

Var faldet død om hvis jeg skulle lave alt det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej intet :( godt nok frustrerende. Men melder mig syg igen imorgen og så ringer jeg indtil jeg har fået svar.

Lyder som en god plan. Håber at du snart får svar :kram

Du jo nærmest superwoman :D Var faldet død om hvis jeg skulle lave alt det :P

:ditto (gange en million :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge og 1 dag til at jeg er færdig i praktikken og går på "barsel" (= læseferie :rolleyes ) :loveshower

Det bliver hårdt med eksamenslæsning, og jeg kommer til at SAVNE min praktik og ikke mindst mine vejledere, men jeg glæder mig helt vildt til at kunne sove længe og tage middagslur :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Hehe og jeg mærkede lige lidt ekstra iveren efter at få en søn idag :7himmel Manden og jeg så masterchef junior, og jeg havde SÅ meget lyst til at stjæle August. Kæææææææft, han er sød. :kuller

OG stakkels lille Simon (hed han ikke godt nok det?) der blev ked af det, da han røg ud. Spørg lige om Hormonella sad og tudede imens :boo Man havde da bare lyst til at putte det lille pus ned i lommen og tage ham med hjem og kramme. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Hehe og jeg mærkede lige lidt ekstra iveren efter at få en søn idag :7himmel Manden og jeg så masterchef junior, og jeg havde SÅ meget lyst til at stjæle August. Kæææææææft, han er sød. :kuller

OG stakkels lille Simon (hed han ikke godt nok det?) der blev ked af det, da han røg ud. Spørg lige om Hormonella sad og tudede imens :boo Man havde da bare lyst til at putte det lille pus ned i lommen og tage ham med hjem og kramme. :biglove

Øv det så jeg ikke... lyder ellers som om det havde været værd at se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det så jeg ikke... lyder ellers som om det havde været værd at se.

Hvis du er sygemeldt imorgen, så kan du jo se det ;) Mener at det bliver genudsendt ved et-tiden. Det er bestemt værd at se. I hvert fald hvis man kan lide madprogrammer og søde unger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak... det er jeg, har sovet ALT for længe, skal jo ringe til lægen og alt muligt i dag... typisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har total krise over alt det jeg mangler inden Spunken melder sin ankomst. Kan slet ikke overskue noget som helt.

Kommer i tanke om noget og 2 sec efter har jeg glemt hvad det var jeg skulle huske. Er begyndt at have papir og blyant i nærheden hele tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være du har fået en igangsættelsesdag?

Jeg har tolket det, som at hvis hun ikke selv er i fødsel inden, så er det den seneste dag for igangsættelse :unsure

Der er ikke planer om igangsættelse for mit vedkommende, men har fået atvide af jordemødrene, at jeg ville blive sat igang ved 41+3 (18. juli - som "deadline", medmindre den lille har gavn af de sidste dage i maven).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har total krise over alt det jeg mangler inden Spunken melder sin ankomst. Kan slet ikke overskue noget som helt.

Kommer i tanke om noget og 2 sec efter har jeg glemt hvad det var jeg skulle huske. Er begyndt at have papir og blyant i nærheden hele tiden <_<

Kender følelsen - men vi skal nok nå det :kram2 Vi har også meget vi mangler endnu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tilbragt endnu en nat/formiddag på toilettet - håber det stopper, vi skal til forældreforberedelse i eftermiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at mærke noget oppe under ribenen og det kan til tider gøre ondt. Gad vide hvordan han vender :) Bliver spændende at få at vide om en uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være du har fået en igangsættelsesdag?

Det er standard i Odense, at man sætter folk i gang når de er 41+3 :) Hvis man er overvægtig, gør de det allerede 41+0.. Men, da 41+3 er en mandag, mente hun at det var "min dato".. Som hun sagde, betyder det selvfølgelig også noget hvor mange andre fødende der er den dag, men generelt, så bliver man sat i gang i løbet af 41+3 :)

De satser på at baby er ude inden 42+0 :) Det synes jeg er rart at tænke på, da jeg allerede synes jeg har det utrolig hårdt :P Så rart at føle der er en ende på det.. :whistling

I øvrigt, er jeg 41+3 d. 9 juli. Min lillebror har fødselsdag d. 10 juli.. Så skal jeg sættes i gang, er der en forholdsvis stor "risiko" for at føde på hans fødselsdag :rolleyes

Så ja, det er som i at hvis jeg ikke går i fødsel af mig selv, så er det "sidste mulige"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige fejet og vasket trapper på tre etager i den ejendom vi bor i... Min lænd var ikke super glad for at skulle feje... men nu er det overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt tid til gravidmassage i morgen.. Har aldrig prøvet sådan noget før, men min ryg slår min simpelthen ihjel så det skal da prøves! Er ret spændt! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er standard i Odense, at man sætter folk i gang når de er 41+3 :) Hvis man er overvægtig, gør de det allerede 41+0.. Men, da 41+3 er en mandag, mente hun at det var "min dato".. Som hun sagde, betyder det selvfølgelig også noget hvor mange andre fødende der er den dag, men generelt, så bliver man sat i gang i løbet af 41+3 :)

De satser på at baby er ude inden 42+0 :) Det synes jeg er rart at tænke på, da jeg allerede synes jeg har det utrolig hårdt :P Så rart at føle der er en ende på det.. :whistling

I øvrigt, er jeg 41+3 d. 9 juli. Min lillebror har fødselsdag d. 10 juli.. Så skal jeg sættes i gang, er der en forholdsvis stor "risiko" for at føde på hans fødselsdag :rolleyes

Så ja, det er som i at hvis jeg ikke går i fødsel af mig selv, så er det "sidste mulige"..

Super dejligt at have den dato. Var på mobilen så kunne ikke se hvor når du havde terminsdato så troede det var "før tid" du blev sat igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejligt at have den dato. Var på mobilen så kunne ikke se hvor når du havde terminsdato så troede det var "før tid" du blev sat igang.

Årh :) nej bestemt ikke :) det er simpelthen bare "sidste mulige" dato! Lidt sjovt, at det så er min brors fødselsdag det nok ender med :whistling Han er autist, så er lidt spændt på hvordan han ville reagere på det!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh :) nej bestemt ikke :) det er simpelthen bare "sidste mulige" dato! Lidt sjovt, at det så er min brors fødselsdag det nok ender med :whistling Han er autist, så er lidt spændt på hvordan han ville reagere på det!! :rolleyes

Så vidt jeg ved fra min kusine som også er autist er det et spørgsmål om at hvis man ændre vaner er det langsomt. Så mon ikke det går :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER