TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

:kram Håber for dig at det ikke er noget alt for krævende, alt for lugtende mad du skal lave.

Jeg skulle lave en tunroulade og tunen er ikke ligefrem favoritten. Men indtil videre ligger første forsøg i skraldespanden og jeg har lagt mig. Er træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bah... hvorfor gør jeg det ved mig selv??? Sidder og ser "Hospitalet" hvor der er en episode hvor der er en lille dødfødt pige :boo :boo

Så la´ da´ vær´, kvinde...

Årh ja, det gør jeg også hele tiden. Men jeg så da ikke det der i går, ser du det ikke på tv3 fra 10:10 til 11:10?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg TRÆT af halsbrænd! Og så havde jeg lige total ubehagelig "får jeg veer nu" oplevelse i nat, SHIT hvor gjorde det ondt. Jeg skulle op for at gå på toilet, og da jeg rejste mig gjorde det virkelig ondt. Hvis veer er sådan, så overlever jeg ikke så mange timer som en fødsel kan tage.

På den gode side, så fik jeg endelig rydtet ud i lillemandens skabe, så det nu KUN er hans ting der er der inde, J er endelig komme til fornuft, og mente ikke der skulle være spil, bøger, krea-ting, brudekjole mv i skabet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, synes faktisk at det niver sådan pænt irriterende nederst i maven. Gad nu vide... hehe.

Og så siger jeg lige for mig selv igen "Lad nu være med at overanalysere, du opdager det nok når det er rigtige veer anyways!!!!!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, synes faktisk at det niver sådan pænt irriterende nederst i maven. Gad nu vide... hehe.

Og så siger jeg lige for mig selv igen "Lad nu være med at overanalysere, du opdager det nok når det er rigtige veer anyways!!!!!"

Uhhh, jeg hepper altså spændt med selv om det bare skulle være snydeveer! :glad :bd :glad :bd

Nu er det vel også snart på tide! Kan huske du i 34+ sagde at det var lidt vildt at du overhoved var kommet så langt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg TRÆT af halsbrænd! Og så havde jeg lige total ubehagelig "får jeg veer nu" oplevelse i nat, SHIT hvor gjorde det ondt. Jeg skulle op for at gå på toilet, og da jeg rejste mig gjorde det virkelig ondt. Hvis veer er sådan, så overlever jeg ikke så mange timer som en fødsel kan tage.

På den gode side, så fik jeg endelig rydtet ud i lillemandens skabe, så det nu KUN er hans ting der er der inde, J er endelig komme til fornuft, og mente ikke der skulle være spil, bøger, krea-ting, brudekjole mv i skabet :)

Tja - veer GØR ondt! ;) Men heldigvis er kroppen sådan indrettet, at du nok skal komme igennem det hele. Og så er det jo det hele værd i sidste ende. :biglove

Jeg er spændt på at høre, om det udvikler sig snart!!

:bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det altså nogle underlige jag jeg har mig. Altså at sige at det gør ondt, er vist at overdrive, men det er altså ikke rart. Og de bliver ved, sådan helt forsigtigt. Hmmm... tænk at smerte kan være så spændende. For selvom jeg tror der er milevidt fra hvordan jeg har det nu og hvordan veer er, så tænker jeg jo alligevel at veer skal starte et sted.

Og ja Tinkerbell, det er så underligt at tænke på. Tænk at så mange sagde at jeg sikkert ikke kunne holde ham inde så længe, og nu er jeg kun 10 dage fra termin. Det på en eller anden måde lidt komisk, og det viser bare at kroppen nok selv skal bestemme.

Tak for vestøv alle sammen, tror altså ikke at nogle af os skal håbe for meget på noget som helst, men er ret sikker på at fødslen nærmer sig og at den kommer inden for de næste 24 dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de sidste par dage begyndt at ophobe væske ujævnt i kroppen :huh Det er idag tydeligt at jeg har mere væske i højre side at kroppen i forhold til venstre side... Er der nogen der har prøvet det???

Ej det har jeg godt nok aldrig prøvet. Men ihhh hvor er det irriterende med de væskeophobninger, jeg kan slet ikke bøje mine fingre når jeg vågner om morgenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuh... Har en datter i maven, der er ved at bryde ud af min højre side af maven! AV siger jeg bare! :P Det mærkes som om, at jeg er ét stort blåt mærke på det sted, hvor hun ALTID sparker! Find nu et nyt sted at sparke, tøs ! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså. Min lille pige ligger KUN i min højre side, jeg kan mærke hele ryggen ude langs siden, og så hovedet eller numsen helt oppe ved ribbenene, konstant. Min mave er skæv konstant, og når jeg får en plukve ser det virkelig sygt ud :D

Oplever i osse det? Ved godt de kan ha favoritside osv, men hun bruger ALDRIG den venstre side overhovedet... Kan det tænkes min livmoder ligger bare lidt skævt siden det fordeles sådan? Med min pige som nu er 11 mindes jeg det ikke så vildt, men med min søn på 8 var det nøjagtigt på samme måde... Det er altså lidt skørt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER