TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Men hvor meget er en håndfuld så?? :unsure Jeg ved ikke, om det har noget på sig, men personligt synes jeg, at det er for usikkert, til at jeg er tryg ved at tage panodiler. :unsure Jeg har dog gjort det i nogle tilfælde. Men jeg har dælme også udholdt en del hovedpiner i graviditeten og lagt med en kold klud og bare været syg og dårlig alene pga. en hovedpine <_<

Det er jo så det :unsure men jeg ville nu ikke være bange for at tage 2 panodiler en dag og så 2 panodiler en måned senere. hvis behovet var der :) da jeg var i 4. måned, havde to gange på mindre end en måned migrænde med opkast og der tyede jeg til 2 panodiler og det har jeg det ikke dårligt over :) men lige som dig forsøgte jeg at lade være og tog dem først, da det blv VIRKELIG slemt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det, og kan sagtens forstå dig :-)

Er så "heldig" at have en søster der bruger en større str en mig, og det er som regl løst tøj - Og ja, vi deler så tøj nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Og ja, H&M har meget fint til få penge, i hvert fald på hjemmesiden. Synes bare det er ret begrænset, hvad jeg rent faktisk er tilpas i, når jeg prøver i butikken <_< Og selvom det er billigt, så er jeg bare træt af at bruge flere penge på tøj, som kun skal bruges nogle måneder <_<

Træls med vridet! Håber smerten er væk imorgen! :kram

Ja, det er også råddent at skulle købe tøj man kun kan passe i kort tid.. Jeg kan næsten ikke orke det allerede nu og jeg har jo langt igen, min søster siger dog, at man bruger meget af graviditetstøjet mens man ammer også og inden man får smidt alle kg.. Faktisk så bruger hun stadig nogle toppe, her over et år efter hun fik den yngste..

Er du til genbrugs tøj, for det er tit en masse at finde sådan nogle steder til ret få kr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af det. Synes mit hovede er ved at eksplodere af praktik, stram økonomi (+ ikke ret meget tøj, jeg kan være i og intet ammevenligt til når den tid kommer. ORKER ikke, at der skal bruges penge på mere tøj til mig :(), ondt i kroppen og dårlig søvn. Suk... Og nu her til aften med et sygt lille marsvin oveni. :boo

Sender masser af kram :kram

Kender godt til det med at økonomien kan få en til at tude :(

Hvad tænker du at du skal bruge til at amme i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af det. Synes mit hovede er ved at eksplodere af praktik, stram økonomi (+ ikke ret meget tøj, jeg kan være i og intet ammevenligt til når den tid kommer. ORKER ikke, at der skal bruges penge på mere tøj til mig :(), ondt i kroppen og dårlig søvn. Suk... Og nu her til aften med et sygt lille marsvin oveni. :boo

Håber dit m arsvin har fået det bedre :kram

Kender det med tankerne. Jeg skal jo bruge penge på en rodbehandling nu, og synes heller ikke lige det var det jeg regnede med vores penge skulle gå til.. Plus jeg bare IKKE har lyst til at få bedøvelse mens jeg er gravid :boo men har bestemt heller ikke lyst til at gå med tandpine i 2 måneder mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille prinsesse.. Flyt dig fra min blære :boo

Er SÅ træt af konstant at have følelsen af at skulle tisse.. Gå på toilet, også kommer der 3 dråber :( Gider ikke sidde konstant at føle det som om jeg er ved at tisse i bukserne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er chefen dælme kommet i tanke om vi skal have taget nye gruppebilleder på onsdag. Synes ikke lige at jeg har lyst til at skal sidde på vores velkomstmapper med stor mave indtil vi kan få taget nye igen (efter endt barsel) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke gemme dig lidt bag nogle andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tænker lidt på min koreatrold. Som nok ligger i en kvindes mave, og vokser sig stor og stærk.

Synes det er lidt underligt, at en andens ulykke bliver til vores lykke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig skulle jeg have det dårlig og en del halsbrand i dag.... Speciel når man har haft det skønt i rimelig lang tid... Sååå typisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og mugger over at jeg skal tage den med ro, det gik jo lige så godt med energien... Men lille fidusen har bare højere prioritet end støvsugningen, og vil gerne have at blodtrykket falder lidt igen, så må se et par dårlige film og smække pusselankerne opad i aften... det var ellers ikke planen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo så det :unsure men jeg ville nu ikke være bange for at tage 2 panodiler en dag og så 2 panodiler en måned senere. hvis behovet var der :) da jeg var i 4. måned, havde to gange på mindre end en måned migrænde med opkast og der tyede jeg til 2 panodiler og det har jeg det ikke dårligt over :) men lige som dig forsøgte jeg at lade være og tog dem først, da det blv VIRKELIG slemt...

Nej i dén størrelsesorden ville jeg heller ikke have dårlig samvittighed. :) Jeg har bare tit ondt i knolden flere dage om ugen. <_< Så der vælger jeg ofte at "holde ud" istedet for at ende med at spise 10-12 panodiler om ugen. :)

Kender det, og kan sagtens forstå dig :-)

Er så "heldig" at have en søster der bruger en større str en mig, og det er som regl løst tøj - Og ja, vi deler så tøj nu :D

Hvor lækkert!! Jeg har ingen søster og min mor er MEGET tyndere end mig. <_< Har arvet lidt fra min storebrors kæreste, men det er bare ikke ret meget af det, som jeg egentlig føler mig tilpas i. <_<

Ja, det er også råddent at skulle købe tøj man kun kan passe i kort tid.. Jeg kan næsten ikke orke det allerede nu og jeg har jo langt igen, min søster siger dog, at man bruger meget af graviditetstøjet mens man ammer også og inden man får smidt alle kg.. Faktisk så bruger hun stadig nogle toppe, her over et år efter hun fik den yngste..

Er du til genbrugs tøj, for det er tit en masse at finde sådan nogle steder til ret få kr..

Jaeh, prøver også at tænke, at jeg nok kommer til at bruge det i noget tid... men tanken om, at hvis jeg nu IKKE var blevet så meget større, så behøvede jeg jo slet ikke købe nyt tøj, den fylder lidt mere... Har bare slet ikke lyst til at købe nyt tøj (ikke i voksenstørrelse i hvert fald :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender masser af kram .kram

Kender godt til det med at økonomien kan få en til at tude :(

Hvad tænker du at du skal bruge til at amme i?

Ved faktisk ikke helt, hvad jeg skal bruge til at amme i :unsure Ved bare at jeg IKKE har lyst til at skulle hive en bluse eller kjole helt op fra neden af, så det hele hænger ud. :rolleyes Tænker nok mest stroptoppe...?

Håber dit m arsvin har fået det bedre .kram

Kender det med tankerne. Jeg skal jo bruge penge på en rodbehandling nu, og synes heller ikke lige det var det jeg regnede med vores penge skulle gå til.. Plus jeg bare IKKE har lyst til at få bedøvelse mens jeg er gravid :boo men har bestemt heller ikke lyst til at gå med tandpine i 2 måneder mere :(

Hun har det meget bedre, tak! :loveshower Dyrlægen kiggede på hende idag, og det var heldigvis ikke så alvorligt igen, og hun er allerede mere frisk. Hun skal dog have en del medicin de næste 14 dages tid og det passer IKKE fruen. :badgirl Men hun har det bedre og bliver med god sandsynlig helt frisk snart, så det er bare SÅ dejligt :loveshower Og jeg kan godt forstå dig med tandlægen. :kram SÅ træls nogle penge at skulle af med, og ikke særlig trygt med bedøvelse... Men heller ikke rart med tandpine. Øv bøv altså! :kram

Lille prinsesse.. Flyt dig fra min blære :boo

Er SÅ træt af konstant at have følelsen af at skulle tisse.. Gå på toilet, også kommer der 3 dråber :( Gider ikke sidde konstant at føle det som om jeg er ved at tisse i bukserne :(

:ditto til lillemanden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tænker lidt på min koreatrold. Som nok ligger i en kvindes mave, og vokser sig stor og stærk.Synes det er lidt underligt, at en andens ulykke bliver til vores lykke <_<

:kram Vend den hellere om, og tænk, at du gør deres ulykke mindre, fordi du giver deres elskede barn en god, tryg og kærlig opvækst. :kram2

Sidder og mugger over at jeg skal tage den med ro, det gik jo lige så godt med energien... Men lille fidusen har bare højere prioritet end støvsugningen, og vil gerne have at blodtrykket falder lidt igen, så må se et par dårlige film og smække pusselankerne opad i aften... det var ellers ikke planen...

Lyder irriterende, men godt at du sørger for at slappe af! :kram2 :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tænker lidt på min koreatrold. Som nok ligger i en kvindes mave, og vokser sig stor og stærk.Synes det er lidt underligt, at en andens ulykke bliver til vores lykke <_<

:kram Vend den hellere om, og tænk, at du gør deres ulykke mindre, fordi du giver deres elskede barn en god, tryg og kærlig opvækst. :kram2

Sidder og mugger over at jeg skal tage den med ro, det gik jo lige så godt med energien... Men lille fidusen har bare højere prioritet end støvsugningen, og vil gerne have at blodtrykket falder lidt igen, så må se et par dårlige film og smække pusselankerne opad i aften... det var ellers ikke planen...

Lyder irriterende, men godt at du sørger for at slappe af! :kram2 :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mistet min sidste sexapeal. Mine bryster lækker ved den mindste berøring, og med en kæmperøv og en stor mave er det bare ikke lige sagen.. <_< Hvor er det irriterende at føle sig så uatraktiv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes min krop fortæller mig, at den har tænkt sig, at jeg skal kaste op, men at det bare skal være en overraskelse, om det er om 2 minutter eller om 2 timer :rolleyes <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mistet min sidste sexapeal. Mine bryster lækker ved den mindste berøring, og med en kæmperøv og en stor mave er det bare ikke lige sagen.. <_< Hvor er det irriterende at føle sig så uatraktiv <_<

:kram Kunne det løses med at finde en hot natkjole med vidde (= plads til maven) og bh-skåle (hvor der kan snydes ammeindlæg ind i? ;))?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på arbejde og har halsbrand for første gang :(

Samtidig har jeg mega tandpine :boo

Og generelt har jeg det bare rigtig øv.. Og ligemeget hvad, så bliver der ved at være 4 timer til jeg har fri :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter fyldte 4 år igår, holdt fødselsdag i børnehaven og havde gæster til grill og lagkage.. Puha jeg var færdig efter oprydningen.. Nu er vi ved at være klar til endnu flere gæster i dag og min krop er allerede udspilet pga af væske.. Har hverken tæer eller finger og min hage er ved at rulle sig ud.. Det bliver godt når det er overstået, så jeg bare kan "sætte" mig ned og vente på lillebror kommer, uden at skulle alt mulig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at stå op, en veninde har arrangeret baby shower for mig, så jeg skal lige have lavet lidt kaffe og dækket bord inden de kommer. Glæder mig mega og syntes jeg er verdens heldigste kvinde :)

Igår udmeldte manden at jeg er en trofæ kone, og han elsker at jeg er som jeg er også når vennerne er på besøg - så nu er selvtilliden på vej op. Tiltrængt efter en helvedes uge - MEN når enden er god er alting godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sødt af din veninde. Og hvor er han dejlig din mand. Hav en fantastisk dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er bare så hormonella for tiden og synes jeg vrisser over ingenting.. Kan ikke en gang skrive en kommentar herinde uden at lyde sådan lidt smånegativ.. Træls.. Får heller ikke læst folks tråde herinde fordi jeg ikke kan overskue det mere.. Irriterer mig også over alle mulige mennesker jeg møder på min vej.. Og ja, dem herhjemme får også en tur.. Min kæreste er bare så sød og god til at bære over med mig.. Årh, glæder mig faktisk til jeg bliver mig selv igen wink.gif

Det blev vist til endnu en brokke kommentar.. huh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at stå op, en veninde har arrangeret baby shower for mig, så jeg skal lige have lavet lidt kaffe og dækket bord inden de kommer. Glæder mig mega og syntes jeg er verdens heldigste kvinde :)

Igår udmeldte manden at jeg er en trofæ kone, og han elsker at jeg er som jeg er også når vennerne er på besøg - så nu er selvtilliden på vej op. Tiltrængt efter en helvedes uge - MEN når enden er god er alting godt :D

Skøn veninden og mand :biglove

Glæder mig til at høre om din dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER