Posted June 1, 2012 Skal i gang med vasketøjet og så nok have en lille lur - det er hårdt at vågne kl. 5 :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Tillykke med jobbet :glad Tak :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Er på vej ud og gå med hunden, inden jeg skal gøre rent og bage kage. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Den står på selvforkælelse og klargøring til bryllup imorgen :7himmel Glæder mig som et lille barn til at hente min kjole senere idag!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Er muggen! Nøj hvor det sux at være arbejdssøgende alenemor! Har fået afslag på alle søgte jobs, udelukkende fordi jeg kun kan arbejde fra 8 til 16, og ikke kan arbejde weekender.. Selv praktikstedet har givet afslag på det grundlag.. øv! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Stener.. Burde virkelig lave et eller andet :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Sidder og puster ud, inden jeg skal i krig med oprydningen igen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Sidder og puster ud, inden jeg skal i krig med oprydningen igen. Tager hatten af for du i det mindste er kommet i gang :) Her sidder jeg stadig og kigger på det, og prøver at sige til mig selv, NU tager du dig sammen <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 jeg sidder og kigger på smukke kirker Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Er muggen! Nøj hvor det sux at være arbejdssøgende alenemor! Har fået afslag på alle søgte jobs, udelukkende fordi jeg kun kan arbejde fra 8 til 16, og ikke kan arbejde weekender.. Selv praktikstedet har givet afslag på det grundlag.. øv! Kender det alt for godt på trods af at jeg ikke længere er alene <_< Sidder og overvejer at finde min fnugrulle og befri mine bukser for hunde hår.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Er lige blevet færdig med drømmekagen til børnehaven! Håber den er blevet god nok, og at ungerne kan lide den. Man kan jo dårligt smage på den, når den skal afleveres i bradepanden :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Har lige smidt mig i sofaen efter en hovedrengøring af huset..... Jeg har ryddet op, tørret støv af, fejet spindelvæv ned og støvsuget... og nu gør min lænd altså bare så ondt, så jeg får ikke vasket gulvet mere idag.... nu vil jeg bare slappe af.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Venter på at manden kommer hjem, så vi kan køre op til vores sommerhus i sverige :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Har lige spist en hel bakke jordbær :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 har smidt mig på sofaen med en kold pepsi max og Beverly hills kørende i baggrunden Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Slapper af i sofaen inden vi skal spise ved svigermekanikken senere :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Ser rosa fra roladegadee sammen med Emilia Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Tager lige en slapper på sofaen inden jeg fortsætter med lillepigens patchwork tæppe. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Overvejer at gå ud og lave aftensmad.. Hmm. :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Er ved at lave natchos med det hele! Har total hyggeaften med mig selv her Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Ligger inden i sengen med manden og ser tv.. David er lige blevet puttet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Har lige spist en skål koldskål når nu kuren alligevel er gået i vasken i dag. I morgen starter vi op igen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Har lige spist en skål koldskål og nu går turen ind til Ribe by night. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Nu skal der bare slappes af :glad Share this post Link to post Share on other sites