Posted November 17, 2012 Overvejer drengenavnet Daniel.... Hvad siger I? smager på det, og synes det smager godt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 har savnet BK så meget, at vi har måtte holde en snak kørende på FB Hvad skulle vi have gjort uden live-bk? ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 Hvad skulle vi have gjort uden live-bk? ;) ja så er jeg sikker på, at vi var nogen, som var gået til eller, som havde forgældet sig, fordi man i stedet for har været nød til at gå shopamok Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 Synes ikke om det nye BK udseende :( Øv.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 bum bum har en stor stor lyst til den pokkers kaffedims Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 Baaaaaah HVORFOR skulle vi overgå til dette frygtelige udseende som de har andet steds også - hvor jeg netop aldrig er efterhånden.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 hmm undre mig lidt over modstanden. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 Baaaaaah HVORFOR skulle vi overgå til dette frygtelige udseende som de har andet steds også - hvor jeg netop aldrig er efterhånden.... ENIG.. Det er simpelthen så trælst.. Jeg savner det gamle. Kan allerede mærke jeg ikke gider det her, det er slet ikke lige så hyggeligt" som det andet... ØV.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 Overvejer drengenavnet Daniel.... Hvad siger I? :super :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 Slapper af efter total hyggelig dag hos min storebror, der har holdt fødselsdagsfest for min far = masser af hygge med skønne familiemedlemmer + afsindig god mad :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2012 Er på vej i bad, inden smuksakken kommer hjem... Og vi skal på mega hyggelig familietur i den gamle by med svigerforældrene... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2012 Er på vej i bad, inden smuksakken kommer hjem... Og vi skal på mega hyggelig familietur i den gamle by med svigerforældrene... Der er blevet startet en ny "hvad laver i" tråd søde ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2012 Der er blevet startet en ny "hvad laver i" tråd søde ;) Tak, havde jeg ikke opdaget i går... :) Share this post Link to post Share on other sites