Posted May 30, 2012 Jeg syntes også det er helt vildt :blink Det er fuldstændigt skingerende sindsygt når man tænker på de indlæg som skrives og diskuteres herinde :whistling :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Hvordan kan man undgå at finde ud af at man er gravid? De har slet ikke haft det i tankerne at de kunne blive gravide eller være det. Hende idag havde enda taget en test Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Er lige vågnet efter en morfar og nu skal jeg i gang med at lave noget praktisk nu jeg har tiden til det :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 De har slet ikke haft det i tankerne at de kunne blive gravide eller være det. Hende idag havde enda taget en test Det er jo vildt.... Men jeg overtog da egentlig gerne :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Sidder og kikker på jobs. Er lige uopfordret blevet inviteret til samtale, efter en arbejdsgiver har set mit cv på jobnet :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Nej og sørme er jeg lige blevet tilbudt praktik i en lækker tøjbutik (lækkert tøj) indtil jeg finder et job! Det har jeg ikke prøvet før, og kunne give nye erfaringer (og lækkert tøj). Så det har jeg sagt ja til! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 jeg ligger under et vattæppe på sofaen, og forsøger på at slappe af Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Nej og sørme er jeg lige blevet tilbudt praktik i en lækker tøjbutik (lækkert tøj) indtil jeg finder et job! Det har jeg ikke prøvet før, og kunne give nye erfaringer (og lækkert tøj). Så det har jeg sagt ja til! Dejligt! Stort tillykke søde! :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Skriver eksamensopgave... Og har faktisk været ret produktiv idag, så overvejer lidt en Desperate Housewifes/lur/slik-pause lige om et kvarters tid :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Nej og sørme er jeg lige blevet tilbudt praktik i en lækker tøjbutik (lækkert tøj) indtil jeg finder et job! Det har jeg ikke prøvet før, og kunne give nye erfaringer (og lækkert tøj). Så det har jeg sagt ja til! Tillykke :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 jeg ligger under et vattæppe på sofaen, og forsøger på at slappe af God bedring :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Skriver eksamensopgave... Og har faktisk været ret produktiv idag, så overvejer lidt en Desperate Housewifes/lur/slik-pause lige om et kvarters tid :whistling God ide :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Sidder og ser Harry Potter, bare for hyggens skyld :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Holder en kort madlavningspause i læsningen... Udover da min mor ringede - min far var til scanningskontrol i går og han har muligvis et hul i den ene hjerteklap :( Der skulle komme mere information torsdag, i næste uge.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Dejligt! Stort tillykke søde! :biglove Jeg skal lige til samtale dernede først. Her klokken 15, før jeg ved om det bliver til noget. Så venter lige med at sige tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Nyder lyden og synet af far og datter der snorker om kap :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Nej og sørme er jeg lige blevet tilbudt praktik i en lækker tøjbutik (lækkert tøj) indtil jeg finder et job! Det har jeg ikke prøvet før, og kunne give nye erfaringer (og lækkert tøj). Så det har jeg sagt ja til! Hvor fedt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 jeg ligger under et vattæppe på sofaen, og forsøger på at slappe af God bedring smukke :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Vil ign med at lave noget mad :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Prøver på at trøste smuksakken som råber efter sin far, fordi han ikke må få en is mere af hans mor... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Undrede mig over den manglende larm fra Isaac, jeg fandt dette Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Undrede mig over den manglende larm fra Isaac, jeg fandt dette Hvor er han sød :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Drømmer og ser lidt tv :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2012 Undrede mig over den manglende larm fra Isaac, jeg fandt dette Hvor set det hyggeligt ud :biglove Share this post Link to post Share on other sites