Posted May 31, 2012 Prøver på at få word til at samarbejde Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Gik lidt i selvsving i køkkenet og står nu med tre tærter, 1 rugbrød og 24 boller :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Gik lidt i selvsving i køkkenet og står nu med tre tærter, 1 rugbrød og 24 boller :blush :lolhit gætter på at nogle fik givet dig sparket? Men ud over dét.. Så lyder det lækkert!! :sandie Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Prøver på at få overtalt den store til at gå i seng, så jeg kan indtage sofaen og glo noget tv, mens jeg konstant tjekker FB :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 :lolhit gætter på at nogle fik givet dig sparket? Men ud over dét.. Så lyder det lækkert!! :sandie Jeg har bagt alt for meget - jeg kan virkelig ikke spise tre tærter selv på de få dage, som de holder. Men kunne ikke stoppe igen :blush Skulle lige afprøve nogle opskrifter :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Jeg har bagt alt for meget - jeg kan virkelig ikke spise tre tærter selv på de få dage, som de holder. Men kunne ikke stoppe igen :blush Skulle lige afprøve nogle opskrifter :whistling Ahmen altså, hvor er det surt du bor så langt væk! Jeg havde gerne hjulpet til med at spise dem :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Er gået i seng, havde en baby der gerne ville ammes kl 4.20, og en stor pige der syntes det var morgen kl 5. :zzz Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Ahmen altså, hvor er det surt du bor så langt væk! Jeg havde gerne hjulpet til med at spise dem :whistling Haha.. Jeg har en ekstra seng, hvis du lige føler for et lille weekendophold på Fyn ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Tænker på hvorfor nogle mennesker er nogle RØVHULLER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Er på vej hjem fra super dejlige Diden :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Tænker på hvorfor nogle mennesker er nogle RØVHULLER :kram :kram :kram :kram :kram :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Lurer inde i "Vil gerne være gravid"- forummet.. Er bare rigtig skruk i dag :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2012 Prøver at overtale mig selv til at gå i ren, så jeg kan komme tidligt op og bage kage i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Lurer inde i "Vil gerne være gravid"- forummet.. Er bare rigtig skruk i dag :whistling Hold da fast igang med en mere :gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Kan bare ikke vågne i dag :zzz har sovet møg dårligt og er vågnet 100 gange. Burde få bagt den kage, men tror den må vente til senere Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Lurer inde i "Vil gerne være gravid"- forummet.. Er bare rigtig skruk i dag :whistling Uhh sådan har jeg det også, men vi får ikke flere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Er på vej på til mit nye arbejde for første gang i 1.5 år. F*ck det er underligt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Skal til og gøre os klar til bassemanden skal i dagpleje :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Er på vej på til mit nye arbejde for første gang i 1.5 år. F*ck det er underligt! Tillykke med jobbet :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Har næseblod.. Havde det også i går aftes.. :unsure 2 gange på under et døgn - og jeg har ikke haft det ja.. Siden folkeskolen :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Har lige skiftet fokus på min eksamens opgave... Ved ikke helt om det er godt eller skidt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2012 Tænker på hvorfor nogle mennesker er nogle RØVHULLER :klap :kram2 Share this post Link to post Share on other sites