Posted February 6, 2012 Jeg har altså tilladt mig at lave en ny "Hvad laver i" tråd, da jeg synes den anden var blevet pænt lang! Plus jeg tænker at 500 siders tråd, må belaste serverne rimelig meget, samt nye måske vil være med :) Den gamle tråd ligger HER hvis nogen mangler at besvare tidligere indlæg :) Håber i er med på at starte en ny tråd :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Vi skal til at have tøj på, for at kunne få handlet ind Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Er træt af at bilen ikke vil starte :gal Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Overveje at lette måsen og ordne vasketøjet Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Kaster op på herre toilettet.. :puke (endelig efter jeg gjort vores toilet til kvinde, så går lortet i stykker og nu skal jeg ud på værkstedstoilettet.. : :boo ) og så skriver jeg et par hundrede fakturaer ud manuelt fordi systemmet havde lavede en fejl.. bare en røv syg dag :huh Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Kaster op på herre toilettet.. :puke (endelig efter jeg gjort vores toilet til kvinde, så går lortet i stykker og nu skal jeg ud på værkstedstoilettet.. : :boo ) og så skriver jeg et par hundrede fakturaer ud manuelt fordi systemmet havde lavede en fejl.. bare en røv syg dag :huh :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Nyder at lillepigen sover, så der kan blive lidt tid til at rydde op og derefter samle tremmeseng, lamper og nyt sofabord :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Venter på at vaskemaskinen tømmer sig for vand, så tøjet kan hænges til tørre Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Kaster op på herre toilettet.. :puke (endelig efter jeg gjort vores toilet til kvinde, så går lortet i stykker og nu skal jeg ud på værkstedstoilettet.. : :boo ) og så skriver jeg et par hundrede fakturaer ud manuelt fordi systemmet havde lavede en fejl.. bare en røv syg dag :huh :kiss :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Sidder og retter stile og nyder at solen skinner Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Spiser frokost på arbejdet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Venter på vasketøjet bliver færdig, så der kan sættes en ny maskine over. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Har været ved Bmi jordemoder, en tur i matas, imerco og ligger nu velfortjent på sofaen og vil have en lille morfar.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Nyder stilheden af mand og barn, der sover, og håber, at den varer ved i et godt stykke tid endnu :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Tager en slapper.... Marlon sover udenfor for første gang i flere dage, så håber det bliver en dejlig lang lur :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Venter på kl. bliver 16.00 så jeg kan komme hjem og sove. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Glæder mig til kl 16, hvor vi skal til fødselsforberedelse for første gang :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Er på Rasmus Klump restaurent med smuksakken i håbet om han ville spise Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Jubler over at Marlon stadig sover..... Indenfor sover han max en time, og det er altså ikke heeeelt nok. Så næsten 2 timer nu :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 måske vi skal få lukket den anden tråd så??? jeg slapper af efter at havde haft 1. dag i praktik.... øj jeg er smadret af alle de nye mennesker og indtryk Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 Ligger syg :( God bedring :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 har stået og lavet aftensmad trods jeg er total smadret. Fordi manden skal til badminton, og nu viser det sig, han ikke er kørt fra jobbet endnu, og maden er ellers klar Share this post Link to post Share on other sites