Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Venter på ronja falder i søvn og så skal jeg ellers bare slappe af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er han sød :7himmel

Tusind tak - jeg er også meget stolt af ham :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde læse, for trækker samfundfag i morgen, men motivationen er der ikke rigtig lige nu. Så typisk når Isaac endelig sover..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor set det hyggeligt ud :biglove

Hov, denne havde jeg lige overset, jeg tror også han havde hygget sig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undrede mig over den manglende larm fra Isaac, jeg fandt dette

750X1.jpg

Nåhr en træt mus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser tyrkisk peber :) Og flader ud i sofaen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Hitchikers guide to the univers og spiser salt mandler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Hitchikers guide to the univers og spiser salt mandler

Måms det lyder godt med de mandler :mam Er det nogle du køber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måms det lyder godt med de mandler :mam Er det nogle du køber?

Elsker også mandler, her er min opskrift:

1 pose mandler ristes på en pande uden at tage farve, 1 dl vand og 1 eller 2 spsk salt afhængig af smag hældes over, rør rundt til salten er opløst, rør rundt indtil alt vandet er fordampet, og pludselig er mandlerne helt hvide :D afkøles, hvis man kan vente :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker også mandler, her er min opskrift:

1 pose mandler ristes på en pande uden at tage farve, 1 dl vand og 1 eller 2 spsk salt afhængig af smag hældes over, rør rundt til salten er opløst, rør rundt indtil alt vandet er fordampet, og pludselig er mandlerne helt hvide :D afkøles, hvis man kan vente :D

Tusind tak ;) Dem skal jeg helt klart prøve at lave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem efter en tur i limosine efterfulgt af en dejlig middag og afsluttende aftentur i frederiksborg slotshave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem efter en tur i limosine efterfulgt af en dejlig middag og afsluttende aftentur i frederiksborg slotshave!

Det lyder godt nok fancy :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg ikke bare skal gå i seng - jeg kan ikke nå fjenbetjeningen og manden vil hverken skifte kanal eller tage den til mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser criminal minds :loveshower Elsker bare den serie.. Også nyder jeg ellers bare livet.. Hvor er jeg lykkelig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser criminal minds :loveshower Elsker bare den serie.. Også nyder jeg ellers bare livet.. Hvor er jeg lykkelig :7himmel

Også mig :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok fancy :)

Det er min fars 50års fødselsdag ;) og han gad ikke holde stor fest, så det blev dette i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måms det lyder godt med de mandler :mam Er det nogle du køber?

Jeps elsker mandler som også er god for kvalme :)

Købte dem på et marked men de har dem mange steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker også mandler, her er min opskrift:

1 pose mandler ristes på en pande uden at tage farve, 1 dl vand og 1 eller 2 spsk salt afhængig af smag hældes over, rør rundt til salten er opløst, rør rundt indtil alt vandet er fordampet, og pludselig er mandlerne helt hvide :D afkøles, hvis man kan vente :D

Uh det må jeg prøve i morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møffer rundt på sofaen og prøver at finde en stilling, hvor det ikke føles som om at junior er på vej ud gennem mine ribben. Aaaaaaaaaaaaav!!!! :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at være træt af min svoger ikke tager hjem :rolleyes Han kom i går, for at spille computer - og har været her HELE dagen.. Jeg sidder i sengen, da sofaen er for hård - og de to sidder og spiller computer og råber og larmer. SÅ jeg kan ikke se tv <_< Og ville egentlig gerne ordne en masse, men orker ikke at stå og pakke taske mens han er her - eller forsøge at tjekke mig selv ud i spejlet, så jeg kan finde ud af "gode vinkler" og hvad jeg skal have på af tøj på søndag til fotograf.. GAH! Irriterende :rolleyes TAG nu hjem.. Min kæreste skal også til eksamen i morgen, så han burde da snart gå i seng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad og savner samtidig hele min (værts)familie. Mom, dad, Ayrton, Kaelin, Courtney og grandma.

De har endelig inviteret mig til England her i sommerferien, hvor de henter mig i London sammen med M, og så skal vi bo hos dem i 7 dage. Synes det er så storsindet af dem, at de gør det. :loveshower Glæder mig så meget til at se dem igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i min og burde være faldet i søvn for længst - og nu er jeg både sulten og tørstig. Og jeg gider hvert fald ikke rejse mig :rolleyes Så godnat derude :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej i skole, først til eksamens vejledning og derefter op og trække til samfundseksamen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager mig i at starte endnu en morgen ved at åbne op for babyklar :whistling

Også prøver jeg at få 2 bandit niecer til at spise deres morgenmad, men de synes åbenbart det er sjovere at drille deres Moster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser koldskål til morgenmad :whistling Med fuldkornskammerjunkere... Må indrømme at jeg IKKE er begejstret for dem - men det skal kæresten IKKE vide :whistling

Han er sendt til eksamen, så er lidt nervøs på hans vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER