Posted June 3, 2012 Ligger i sengen endnu, skal tisse, men gider ikke og rejse mig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Ligger på sofaen!! I dag hvor jeg bare kan sove, til jeg ikke kan mere, bliver jeg vækket kl lort af manden der snorker <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Ligger på sofaen!! I dag hvor jeg bare kan sove, til jeg ikke kan mere, bliver jeg vækket kl lort af manden der snorker <_< Spark ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Har lige lagt mig i sengen igem :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Spark ham Har jeg gjort flere gange!!! Og der er kun ro 2 sek og så starter han igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Har jeg gjort flere gange!!! Og der er kun ro 2 sek og så starter han igen Så ved du hvad jeg vil anbefale dig at gøre :whistling Find lidt vand og en avis, så vågner han helt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 ligger i sengen, er lige blevet vækket af min svoger, er blevet tante i nat :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 ligger i sengen, er lige blevet vækket af min svoger, er blevet tante i nat :biglove Hjertelig tillykke, kig lige i din tråd i det fortrolige forum Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Så ved du hvad jeg vil anbefale dig at gøre :whistling Find lidt vand og en avis, så vågner han helt Ja selvfølgelig - det er vejen frem :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Og hey hvor er Tilde? Tilde har sovet hos mine forældre i nat :) Manden og jeg var ude og spise i går aftes :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Ja selvfølgelig - det er vejen frem :D Intet mindre :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Tilde har sovet hos mine forældre i nat :) Manden og jeg var ude og spise i går aftes :) Skkkøøønt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Skkkøøønt Jep! Og vi kom til at snakke om, i går, at vi faktisk ikke har været alene ude og spise siden vi fik Tilde! Er meget taknemlig for min engel der gjorde det muligt :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Jep! Og vi kom til at snakke om, i går, at vi faktisk ikke har været alene ude og spise siden vi fik Tilde! Er meget taknemlig for min engel der gjorde det muligt :loveshower Altså at i kom alene afsted eller at i ikke har haft romantisk middag tid. :balloons Lidt tid har i jo haft for for der er jo noget i maven på dig :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Er ved at bage franskbrød mens tøserne og en veninde sover. :) de må ha brug for det for de knævrede og fniste til sent i går :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Er ved at bage franskbrød mens tøserne og en veninde sover. :) de må ha brug for det for de knævrede og fniste til sent i går :) Hvor hyggeligt :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Overvejer om jeg lige skulle ligge sidste hånd på eksamensoplægget, inden Isaac skal hentes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Overvejer om jeg lige skulle ligge sidste hånd på eksamensoplægget, inden Isaac skal hentes Det er da det du skal :balloons God orøjelse Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Det er da det du skal :balloons God orøjelse Mange tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Sidder og er små nervøs for at skulle til fotograf senere!! :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Sidder og er små nervøs for at skulle til fotograf senere!! :rolleyes :kram det skal nok gå godt, det er jeg sikker på :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Mit eksamensoplæg er fæææææææææææææææææææææææææærdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt :yiepie Og lige om lidt printet og klar til aflevering Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Sidder og har det mærkeligt. Lidt kvalme og træt. Share this post Link to post Share on other sites