Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

har det cirka sådan :angry :blink :unsure <_<

Hvad er der los, søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Venter på at vi skal køre ind og spise - jeg er ved at dø af sult :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på at vi skal køre ind og spise - jeg er ved at dø af sult :rolleyes

mmmmm.. :mam :mam :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mmmmm.. :mam :mam :mam

Jeg skal også bare volde æde :mam :mam :mam :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der los, søde?

En blanding af stress, eksamens frygt og manglende forståelse for kæresten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er småmuggen.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er småmuggen.. <_<

Velkommen i klubben :kram Hvorfor er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste sagde i morges at jeg bare skulle bestemme hvad vi skulle have til aftensmad - så lavede han det.

Kl 13 tog han hjem til en ven.. Kl 18, skrev jeg og spurgte om han havde tænkt sig at komme hjem og spise..

efter 40 min skrev han at de lige havde fået burgere, så det gjorde han ikke <_<

Skrev bare "ok"... Spurgte om han vidste hvornår han kom hjem - det vidste han ikke.. Så meget for at tro vi skulle have en hygge aften <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste sagde i morges at jeg bare skulle bestemme hvad vi skulle have til aftensmad - så lavede han det.

Kl 13 tog han hjem til en ven.. Kl 18, skrev jeg og spurgte om han havde tænkt sig at komme hjem og spise..

efter 40 min skrev han at de lige havde fået burgere, så det gjorde han ikke <_<

Skrev bare "ok"... Spurgte om han vidste hvornår han kom hjem - det vidste han ikke.. Så meget for at tro vi skulle have en hygge aften <_<

Ej, han er da en røv <_< Så er han i klubben med min <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En blanding af stress, eksamens frygt og manglende forståelse for kæresten

Åhh.. Er jeg ked af at høre :kram2 Håber det løser sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige skrevet til tre kenneler om de sødeste små hvalpe, og er så utålmodig på svar. Hvad sker der for at de ikke sidder limet til skærmen og svarer, når man skriver til dem kl.21:30 en lørdag aften?! :whistling :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, han er da en røv <_< Så er han i klubben med min <_<

Dumme dem :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i sofaen og har meeeega meget lyst til chokolade.... :sandie

Det værste er at der ligger noget ude i køkkenskabet, jeg ooorker bare ik at rejse mig fra under tæppet og gå ud og hente det... Manden ligger ved siden af, og han gider heller ik hente det til mig :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i sofaen og har meeeega meget lyst til chokolade.... :sandie

Det værste er at der ligger noget ude i køkkenskabet, jeg ooorker bare ik at rejse mig fra under tæppet og gå ud og hente det... Manden ligger ved siden af, og han gider heller ik hente det til mig :bask

Brug gravid-kortet og tving manden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brug gravid-kortet og tving manden ;)

Det prøvede jeg... og det plejer at virke ;) Men han trak "har-været-på-arbejde-hele-dagen-er-træt-kortet" :klap

Så jeg sidder stadig under tæppet og drømmer om min chokolade... liiiige derude i køkkenet <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det prøvede jeg... og det plejer at virke ;) Men han trak "har-været-på-arbejde-hele-dagen-er-træt-kortet" :klap

Så jeg sidder stadig under tæppet og drømmer om min chokolade... liiiige derude i køkkenet <_< <_<

Eeej, dumme mand :klap :lolhit

Jeg sender styrke til dig - styrke til at rejse dig og hente chokoladen. ;) Brugte selv "jeg-er-træt-og-har-meget-ondt-i-mine-led-i-dag-kortet" før og fik kæresten til at gå ud og skære vandmelon ud til mig. Han huskede endda at tage en gaffel med - store fremskridt :P :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Er jeg ked af at høre :kram2 Håber det løser sig!

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme dem :klap

Er helt med på den :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at gå i seng.. Kæresten er endnu ikke kommet hjem.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeej, dumme mand :klap :lolhit

Jeg sender styrke til dig - styrke til at rejse dig og hente chokoladen. ;) Brugte selv "jeg-er-træt-og-har-meget-ondt-i-mine-led-i-dag-kortet" før og fik kæresten til at gå ud og skære vandmelon ud til mig. Han huskede endda at tage en gaffel med - store fremskridt :P :whistling

Aii... han er opdraget ordentligt :gp Nu har jeg rejst mig lidt op i sofaen, næste skridt bliver at svinge benene udover kanten og så GÅ helt ud i køkkenet... uf :rolleyes

Min sidste graviditet fik jeg lyst til cornflakes kl et om natten, og da fik jeg ham til at køre på tanken efter dem... nååårh, da var han en maaajet dygtig mand :7himmel Han skal lige ind i det igen, huske på hvor rasende en gravid kvinde kan blive.. haha :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aii... han er opdraget ordentligt :gp Nu har jeg rejst mig lidt op i sofaen, næste skridt bliver at svinge benene udover kanten og så GÅ helt ud i køkkenet... uf :rolleyes

Min sidste graviditet fik jeg lyst til cornflakes kl et om natten, og da fik jeg ham til at køre på tanken efter dem... nååårh, da var han en maaajet dygtig mand :7himmel Han skal lige ind i det igen, huske på hvor rasende en gravid kvinde kan blive.. haha :klap

Haha. Know the feeling - der er lige pludselig meget langt ud i køkkenet! :whistling Men god mand, du har dig! Tror aldrig jeg ville kunne få M til at køre på tanken efter noget kl. et om natten. Det er han alligevel for doven til.. :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde sove, men ligger lige og surfer lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nattevagt og hygger mig lidt med babyklar :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har været over ved en kammerat og spille kort, er lige kommet hjem og slapper af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at bage morgen gifler :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER