Posted June 2, 2012 har det cirka sådan :angry :blink :unsure <_< Hvad er der los, søde? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Venter på at vi skal køre ind og spise - jeg er ved at dø af sult :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Venter på at vi skal køre ind og spise - jeg er ved at dø af sult :rolleyes mmmmm.. :mam :mam :mam Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 mmmmm.. :mam :mam :mam Jeg skal også bare volde æde :mam :mam :mam :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Hvad er der los, søde? En blanding af stress, eksamens frygt og manglende forståelse for kæresten Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Er småmuggen.. <_< Velkommen i klubben :kram Hvorfor er du? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Min kæreste sagde i morges at jeg bare skulle bestemme hvad vi skulle have til aftensmad - så lavede han det. Kl 13 tog han hjem til en ven.. Kl 18, skrev jeg og spurgte om han havde tænkt sig at komme hjem og spise.. efter 40 min skrev han at de lige havde fået burgere, så det gjorde han ikke <_< Skrev bare "ok"... Spurgte om han vidste hvornår han kom hjem - det vidste han ikke.. Så meget for at tro vi skulle have en hygge aften <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Min kæreste sagde i morges at jeg bare skulle bestemme hvad vi skulle have til aftensmad - så lavede han det. Kl 13 tog han hjem til en ven.. Kl 18, skrev jeg og spurgte om han havde tænkt sig at komme hjem og spise.. efter 40 min skrev han at de lige havde fået burgere, så det gjorde han ikke <_< Skrev bare "ok"... Spurgte om han vidste hvornår han kom hjem - det vidste han ikke.. Så meget for at tro vi skulle have en hygge aften <_< Ej, han er da en røv <_< Så er han i klubben med min <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 En blanding af stress, eksamens frygt og manglende forståelse for kæresten Åhh.. Er jeg ked af at høre :kram2 Håber det løser sig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Har lige skrevet til tre kenneler om de sødeste små hvalpe, og er så utålmodig på svar. Hvad sker der for at de ikke sidder limet til skærmen og svarer, når man skriver til dem kl.21:30 en lørdag aften?! :whistling :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Ej, han er da en røv <_< Så er han i klubben med min <_< Dumme dem :klap Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Sidder i sofaen og har meeeega meget lyst til chokolade.... :sandie Det værste er at der ligger noget ude i køkkenskabet, jeg ooorker bare ik at rejse mig fra under tæppet og gå ud og hente det... Manden ligger ved siden af, og han gider heller ik hente det til mig :bask Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Sidder i sofaen og har meeeega meget lyst til chokolade.... :sandie Det værste er at der ligger noget ude i køkkenskabet, jeg ooorker bare ik at rejse mig fra under tæppet og gå ud og hente det... Manden ligger ved siden af, og han gider heller ik hente det til mig :bask Brug gravid-kortet og tving manden ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Brug gravid-kortet og tving manden ;) Det prøvede jeg... og det plejer at virke ;) Men han trak "har-været-på-arbejde-hele-dagen-er-træt-kortet" :klap Så jeg sidder stadig under tæppet og drømmer om min chokolade... liiiige derude i køkkenet <_< <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Det prøvede jeg... og det plejer at virke ;) Men han trak "har-været-på-arbejde-hele-dagen-er-træt-kortet" :klap Så jeg sidder stadig under tæppet og drømmer om min chokolade... liiiige derude i køkkenet <_< <_< Eeej, dumme mand :klap :lolhit Jeg sender styrke til dig - styrke til at rejse dig og hente chokoladen. ;) Brugte selv "jeg-er-træt-og-har-meget-ondt-i-mine-led-i-dag-kortet" før og fik kæresten til at gå ud og skære vandmelon ud til mig. Han huskede endda at tage en gaffel med - store fremskridt :P :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Åhh.. Er jeg ked af at høre :kram2 Håber det løser sig! Mange tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Dumme dem :klap Er helt med på den :klap Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Overvejer at gå i seng.. Kæresten er endnu ikke kommet hjem.. <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Eeej, dumme mand :klap :lolhit Jeg sender styrke til dig - styrke til at rejse dig og hente chokoladen. ;) Brugte selv "jeg-er-træt-og-har-meget-ondt-i-mine-led-i-dag-kortet" før og fik kæresten til at gå ud og skære vandmelon ud til mig. Han huskede endda at tage en gaffel med - store fremskridt :P :whistling Aii... han er opdraget ordentligt :gp Nu har jeg rejst mig lidt op i sofaen, næste skridt bliver at svinge benene udover kanten og så GÅ helt ud i køkkenet... uf :rolleyes Min sidste graviditet fik jeg lyst til cornflakes kl et om natten, og da fik jeg ham til at køre på tanken efter dem... nååårh, da var han en maaajet dygtig mand :7himmel Han skal lige ind i det igen, huske på hvor rasende en gravid kvinde kan blive.. haha :klap Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Aii... han er opdraget ordentligt :gp Nu har jeg rejst mig lidt op i sofaen, næste skridt bliver at svinge benene udover kanten og så GÅ helt ud i køkkenet... uf :rolleyes Min sidste graviditet fik jeg lyst til cornflakes kl et om natten, og da fik jeg ham til at køre på tanken efter dem... nååårh, da var han en maaajet dygtig mand :7himmel Han skal lige ind i det igen, huske på hvor rasende en gravid kvinde kan blive.. haha :klap Haha. Know the feeling - der er lige pludselig meget langt ud i køkkenet! :whistling Men god mand, du har dig! Tror aldrig jeg ville kunne få M til at køre på tanken efter noget kl. et om natten. Det er han alligevel for doven til.. :bask Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Burde sove, men ligger lige og surfer lidt :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2012 Jeg har nattevagt og hygger mig lidt med babyklar :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 har været over ved en kammerat og spille kort, er lige kommet hjem og slapper af Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2012 Er ved at bage morgen gifler :loveshower Share this post Link to post Share on other sites