MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Hans telefon og håndtering af den! Han skal ALTID tale i tlf når vi skal spise, når vi har gæster eller lignende. Jeg synes det er SÅ uhøfligt! Jeg bliver sur, når jeg har brugt lang tid på at lave mad og han så synes det er vigtigere at snakke i sin fucking telefon som konstant ringer. I går havde vi mine forældre på besøg til kage, og lige da jeg sætter det på bordet ringer hans telefon. "Jeg går lige om på værkstedet" are you fucking kidding me makker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan er det muligt, at larme så sindssyg meget?

Det er meget nemt. Siger hende den larmende herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget nemt. Siger hende den larmende herhjemme.

Hvordan? Altså det er virkelig mig ubegribeligt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan? Altså det er virkelig mig ubegribeligt :chin:

Det er bare ikke en del af mig at være listende. Og så er jeg af den overbevisning at hun hurtigt larmende lyd, er bedre end en lang ikke så larmende lyd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke en del af mig at være listende. Og så er jeg af den overbevisning at hun hurtigt larmende lyd, er bedre end en lang ikke så larmende lyd

Men fx køkkenskuffer, det larmer jo ikke hvis man lukker dem langsomt i, men derimod hvis man smækker dem i og henholdsvis tallerkener, glas eller bestik ligger og ryster helt vildt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men fx køkkenskuffer, det larmer jo ikke hvis man lukker dem langsomt i, men derimod hvis man smækker dem i og henholdsvis tallerkener, glas eller bestik ligger og ryster helt vildt :chin:

i vores gamle køkken larmer de også selvom man lukker dem langsomt i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i vores gamle køkken larmer de også selvom man lukker dem langsomt i.

Årh, det gør de ikke her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ser "E-sport". Dvs. han ser på at ANDRE spiller computerspil mens åndede kommentatorer speedsnakker indover. Støjforurening af værste skuffe. Bah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så provokerer det mig, at han snerrer og hvæser som om han er presset, når han trods alt sover igennem engang imellem og ellers typisk højest bliver vækket én gang pr nat, og i øvrigt har sommerferie og derfor kan sidde på sin røv og spille PlayStation flere timer om dagen i hverdagen. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så provokerer det mig, at han snerrer og hvæser som om han er presset, når han trods alt sover igennem engang imellem og ellers typisk højest bliver vækket én gang pr nat, og i øvrigt har sommerferie og derfor kan sidde på sin røv og spille PlayStation flere timer om dagen i hverdagen. <_<

Arj, fesent hubby <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så provokerer det mig, at han snerrer og hvæser som om han er presset, når han trods alt sover igennem engang imellem og ellers typisk højest bliver vækket én gang pr nat, og i øvrigt har sommerferie og derfor kan sidde på sin røv og spille PlayStation flere timer om dagen i hverdagen. <_<

Den kan jeg kun sige :ditto til

Hvad er der med de mænd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så provokerer det mig, at han snerrer og hvæser som om han er presset, når han trods alt sover igennem engang imellem og ellers typisk højest bliver vækket én gang pr nat, og i øvrigt har sommerferie og derfor kan sidde på sin røv og spille PlayStation flere timer om dagen i hverdagen. <_<

Det lyder eddermandme fesent og enormt uinspirerende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til gengæld har han lige inviteret mig i biffen næste weekend :blush (Det hjælper åbenbart at brokke sig :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tror at han har gjort mig en kæmpe tjeneste ved at passe nova mens jeg sov en time på sofaen fordi jeg havde lidt feber. Mens hun sov. Og så at spørge mig om det er rart at have lidt alene tid. Yes, det var bare så rart at ligge på en klistret lædersofa mens mit hoved var ved at eksplodere :prik

Overvejer at sende ham op i netto med nova for at købe sodavand til mig. Det er alligevel 5 km de skal gå :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til gengæld har han lige inviteret mig i biffen næste weekend :blush (Det hjælper åbenbart at brokke sig :lol )

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tror at han har gjort mig en kæmpe tjeneste ved at passe nova mens jeg sov en time på sofaen fordi jeg havde lidt feber. Mens hun sov. Og så at spørge mig om det er rart at have lidt alene tid. Yes, det var bare så rart at ligge på en klistret lædersofa mens mit hoved var ved at eksplodere :prik

Overvejer at sende ham op i netto med nova for at købe sodavand til mig. Det er alligevel 5 km de skal gå :rolleyes

Wau han er da virkelig dagens helt :rolleyes god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tror at han har gjort mig en kæmpe tjeneste ved at passe nova mens jeg sov en time på sofaen fordi jeg havde lidt feber. Mens hun sov. Og så at spørge mig om det er rart at have lidt alene tid. Yes, det var bare så rart at ligge på en klistret lædersofa mens mit hoved var ved at eksplodere :prik

Overvejer at sende ham op i netto med nova for at købe sodavand til mig. Det er alligevel 5 km de skal gå :rolleyes

Do it ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Do it ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans tålmodighed med Im er så lav :( man vinder ikke noget ved at råbe højst :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans tålmodighed med Im er så lav :( man vinder ikke noget ved at råbe højst :prik

R er ligesådan... hvor mon de har lært det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

R er ligesådan... hvor mon de har lært det

Uden tvivl derhjemme, børn skal makke ret, ellers får de en røvfuld :( heldigvis vil han aldrig kunne finde på at slå, men når han bliver stresset og presset falder han i at råbe helt vildt af Im :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden tvivl derhjemme, børn skal makke ret, ellers får de en røvfuld :( heldigvis vil han aldrig kunne finde på at slå, men når han bliver stresset og presset falder han i at råbe helt vildt af Im :(

Da jeg fik min første stod jeg også og råbte og skreg af og til  :blush og jeg har endda en god pædagog mor. Heldigvis var min exmand god til at bevare roen og se igennem situationen (hvorfor er han/hun så umulig? Kan det være opmærksomhed der skal til? Er det træthed? osv) og det lærte jeg virkelig meget af. Jeg kan godt mærke at jeg har haft små liiiidt længere end R har. Og ja han må være temmelig firkantet opdraget for jeg syns han lægger stor værdi i en anden form for artighed end jeg gør  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg fik min første stod jeg også og råbte og skreg af og til :blush og jeg har endda en god pædagog mor. Heldigvis var min exmand god til at bevare roen og se igennem situationen (hvorfor er han/hun så umulig? Kan det være opmærksomhed der skal til? Er det træthed? osv) og det lærte jeg virkelig meget af. Jeg kan godt mærke at jeg har haft små liiiidt længere end R har. Og ja han må være temmelig firkantet opdraget for jeg syns han lægger stor værdi i en anden form for artighed end jeg gør <_<

Årh, ja :kiss jeg har da også råbt Im :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'Mm'

Er det overhovedet et svar? :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'Mm'

Er det overhovedet et svar? :prik

Ja. Det betyder "jeg kan/vil ikke tage stilling til det, du siger"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER